کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد معتقد است اندیشه‌های کادر فنی و تمرکز کافی، رمز پیروزی‌مان مقابل فولاد سیرجان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه ترویج فساد و منکر در جامعه نتیجه ترک فعل مسئولان است، گفت: مجازات‌های مالی فعلی در برابر فساد بازدارنده نیست و برای عده‌ای بی‌معنا است همچنین باید توجه داشت که برخی از مروجان فساد و بی‌حجابی در جامعه نیز غافل بوده و از عقبه این هجمه بی‌خبر هستند.
مهدوی ابهری گفت: توسعه زنجیره ، ام تی و ام تی پی به سرمایه گذاری های کلان و لایسنس نیاز دارد و دولت باید بستر های لازم را برای این موضوع فراهم کند.
مدیران استقلال در تلاش هستند تا هرطور شده مهدی قایدی را در این تیم حفظ کنند؛ آنها اما دو مشکل بزرگ در این مسیر دارند.
سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن به دنبال آندلس‌سازی، عادی سازی و در نهایت براندازی است. وی افزود: ترویج گناه از نظر شرعی و عقلی ممنوع است و باید بدانیم قانونی موفق است که موجب نگرانی در دل افرادی شود که منکر را انجام دهد، ولی اینکه قانون بخواهد با همه مرتکبین برخورد کند مطلبی است که قابل اجرا نیست و در مرحله اجرا برخی عمل نمی‌کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی در خصوص جلسه‌اش با وزیر ورزش ارائه کرد.
هر تیمی این شانس را ندارد که در 2جام قهرمان شود و حالا باید از این موقعیت نهایت استفاده را ببریم
مهدی تارتار می‌گوید مصدومان پرتعداد ذوب آهن باعث شده‌اند که او در طول این فصل شرایط روحی خوبی نداشته باشد.
قلعه نویی در خصوص عدم دعوت از مهدی قایدی اظهار کرد: هر لیستی صحبت‌های خاص خودش را دارد. قایدی بخصوص در هفت بازی گذشته کیفیت خیلی خوبی داشت. در اردوهای بعدی تلاش بیشتری کند… بعضی بازیکنان شاید لیاقت داشتند ولی این لیست به افکار ما نزدیکتر است. شاید در لیستهای بعدی جابجایی بشود و نفرات شایسته‌تر دعوت بشوند. تا خرداد فرصت بیشتری هست. بازیکنان دیگری هم بودند. در تیم ملی باید ۲۰ نفر دعوت کنید که بر اساس اولویت تاکتیکی است.
پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که خیلی از بازیکنان زیر دست ساپینتو بازسازی شده اند؛ نفراتی مانند مهدی قایدی و روزبه چشمی.
افتتاح بیمارستان هوشمند و دولتی حضرت مهدی (عج)/ رئیس جمهور: باید در حوزه پزشکی به مرجعیت علمی در منطقه و جهان دست یابیم/ تلاش کنید کیفیت خدمات بیمارستان حضرت مهدی (عج) روز به روز ارتقا یابد
احمد زیدآبادی گفت: بازرگان بالاخره وارث طرز فکر موازنه منفی مصدق بود و به استقلال ایران خیلی اهمیت می‌داد و قصد داشت توازنی بین روابط با دو قدرت آن زمان ایجاد کند؛ بنابراین خواه‌ناخواه یک سلسله تغییرات در رابطه با غرب باید اتفاق می‌افتاد. بازرگان هم این را می‌خواست؛ بنابراین یک مقداری شتاب کرد که این اتفاقات رخ دهد. اما این اتفاقات لزوماً به نفع شوروی تمام نشد.
هیات داوران سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر  متشکل از: هادی آرزم، علی رحیمیان، هوشنگ جاوید، رضا مهدوی، بهزاد عبدی، مجیدی اخشابی، اولگا خومووا(رئیس کنسرواتور سنت پترزبورگ)، آنتوان تننوف (آهنگساز و رئیس اتحادیه آهنگسازان روسیه) است. در بخش آهنگسازی موسیقی بی کلام دیپلم افتخار به محمد علی نجف پور برای آلبوم «اوراد» رسید. در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی، دیپلم افتخار را  سید محسن حسینی برای آلبوم «جز عشق ندارم هنری»دریافت کرد. در بخش آهنگسازی موسیقی معاصر و ارکسترال ایرانی بی‌کلام امیر حسین سمیعی برای آلبوم «اروند» جایزه باربد را از آن خود کرد. دیپلم افتخار خوانندگی موسیقی پاپ و تلفیق به غلامرضا صنعتگر و عارف علیزاده برای آلبوم «تهران جان» و جازه باربد به وهاب ابراهیمی برای آلبوم «باید ستاره شد» رسید.
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان(عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه‌ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ در این عرصه نیز ما پیشتاز هستیم.
مهدی قایدی امیدوار است که به طلسم 9 بازی ناکامی در تأثیرگذاری روی گل های استقلال پایان دهد.
مهدی طارمی در بازی با ژیل ویسنته گلی را به ثمر رساند که شاید در نگاه اول خیلی معمولی باشد اما کلی نکته فنی مهم در دل خود جای داده است.
مهدی ممی زاده که توانست در دومین پیروزی صنعت نفت نقش موثر داشته باشد، از سرمربی جدید این تیم تمجید کرد.
رسانه انگلیسی از مبلغ انتقال احتمالی ستاره تیم ملی ایران به آرسنال پرده برداشت.
مدیرعامل پرسپولیس جدایی مهدی عبدی را منوط به تصمیم یحیی گل‌محمدی دانست.
سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: یک بستری فراهم کنید تا مردم بتوانند اعتراض کنند؛ البته صرف اعتراض کافی نیست. مسئولین هم باید پیگیر حل مشکلات مردم باشند. نیروی انتظامی رفتار خوبی با معترضان داشت، اما اشتباهات و خطا‌هایی هم بود.
ورای اینکه تاج متخلف است یا یک مدیر پاکدست، پرونده قضائی دارد یا ندارد، این موضوع مطرح است که چرا درباره او شفاف‌سازی نمی‌شود. مگر می‌شود درباره فردی که یکی از مهم‌ترین پست‌های کشور را به دست آورده، این مقدار تناقض و عدم شفافیت وجود داشته باشد؟
قرارداد مهدوی کیا با فدراسیون فوتبال تا پایان شهریور است و باید دید با توجه به تغییرات فدراسیون، چه تصمیمی درباره تیم امید اتخاذ خواهد شد.
عده معدودی از نمازگزاران جمعه، روز گذشته در مصلی تهران با دادن شعار‌هایی نسبت به انتخاب مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال اعتراض کردند.
سرمربی نفت آبادان می‌گوید نمی‌توانسته تیمش را مقابل پرسپولیس بی‌احتیاط به زمین بفرستد.
ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر هنوز برای انجام یک مسابقه لیگ برتری فوتبال به طور کامل آماده نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ