سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد که فوتبال زبان مشترک همه ملت‌ها است و باید به همه تیم‌ها احترام گذاشته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با نتایجی که در دومین روز از هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر رقم خورد، یک مربی خیلی زود به خط پایان نزدیک شد. پرسپولیس با همان فرمول همیشگی تراکتور را شکست داد و سپاهان هم برنده دربی شد.
شخصیت اجتماعی علی دایی در ماه‌های گذشته بخشی از چهره‌های دولتی را آزرده‌خاطر کرده و آن‌ها مشخصا از رفتاری که اسطوره فوتبال ایران داشته، دل‌چرکین شده‌اند. این نگاه به رسانه‌های وابسته و نزدیک به آن‌ها هم کشیده شده و در برهه‌ای، ناامیدانه سعی کردند وجهه علی دایی را بین مردم خراب کنند.
قهرمان فصل گذشته جام حذفی فوتبال کشور با تغییر سرمربی هم نتوانست مسیر ایده آلی در فصل جاری فوتبال ایران داشته باشد و با جایگاهی نزدیک به قعر جدول به کار خود پایان داد.
اگرچه هنوز همان سؤال همیشگی مطرح است که چرا باید پاداش این اعضا به اندازه بازیکنان تیم ملی تعیین شود، این ابهام جدید هم مطرح می‌شود که آیا دریافت پاداش ۶۰ هزاردلاری معادل ۲۰ درصد قرارداد آن‌ها با فدراسیون فوتبال بود؟ اصلا با دریافت همان پاداش ۲۰ هزاردلاری، می‌توان با نرخ همین روز‌ها به رقمی نزدیک به یک میلیارد تومان رسید و این سؤال را پرسید که آیا قرارداد اعضای فدراسیون که چنین رقمی را گرفته‌اند، سالانه پنج میلیارد تومان است؟ اگر چنین است که شغل آب و نان‌داری برای خودشان دست‌وپا کرده‌اند و اگر چنین نیست، باید به این ابهام پاسخ دهند که چرا برای خودشان مصوبه پاداش حداکثر ۲۰ درصدی تصویب و اجرائی نشده و حالا قرار است برای بازیکنان اعمال شود؟
ویدیوئی از سالم الدوسری بازیکن تیم فوتبال الهلال عربستان در حین خروج از محل اقامت خود منتشر شده که او را در بین چند محافظ نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد که گارد‌های حفاظتی الدوسری را همراهی می‌کنند و در مقابل او یک دیوار انسانی تشکیل دادند تا از نزدیک شدن هواداران به او جلوگیری کنند. در این بین یک کودک برای ستاره الهلال دست تکان داد و به وی نزدیک شد، الدوسری هم لبخندی زد و پاسخ هوادار را با سلام داد.
تیم فوتبال پورتو با پیروزی سخت و نفس گیر در هفته سی و دوم لیگ پرتغال جایگاه خود را در رده دوم جدول مستحکم کرد و مهدی طارمی هم با گلزنی برای پورتو به کسب عنوان آقای گلی نزدیک شد.
با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ‌های اروپایی گمانه زنی ها از مذاکره باشگاه ها و بازیکنان آغاز شده است و فوتبال ایران هم به واسطه داشتن چند لژیونر درگیر اخبار نقل و انتقالاتی است.
با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ‌های اروپایی گمانه زنی ها از مذاکره باشگاه ها و بازیکنان آغاز شده است و فوتبال ایران هم به واسطه داشتن چند لژیونر درگیر اخبار نقل و انتقالاتی است.
سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی می گوید نزدیک به 70 درصد مردم کم تحرکی دارند که حتی از کرونا هم خطرناک تر است.
تقریباً هر سانت این جزیره خانه ساخته شده است. جمعیت آن چهار برابر منهتن نیویورک است. به گفته یکی از افراد محلی، مردم آنقدر نزدیک به هم زندگی می‌کنند که همه رویای یکسانی را در سر می‌پرورانند. این جزیره جمعیتی جوانی را در خود جای داده است و حدود ۶۵ درصد از ساکنان دائمی آن زیر ۱۸ سال هستند.
56 سالگی اولین صاحب پسوند باتعصب در فوتبال ایران؛ کسی که نزدیک به دو دهه فقط با لباس استقلال در میدان حاضر شد.
تیم فوتبال سپاهان در یکی از دیدارهای حساس هفته هجدهم لیگ برتر تیم گل گهر را در هم کوبید و در حالی که نزدیک به یک نیمه ۱۰ نفره بود، به یک پیروزی پرگل دست یافت.
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که سالها بود در یک زمین فوتبال با هم از نزدیک روبرو نشده بودند امشب در شهر ریاض سرانجام مقابل هم ایستادند.
خورخه والدانو، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، می‌گوید لیونل مسی توانایی حضور در جام جهانی 2026 را هم دارد.
بازداشت وریا غفوری موجی از واکنش‌ها را به همراه داشته است. امین حیایی از بازیگرهای شناخته شده سینما هم در حساب اینستاگرامی‌اش به بازداشت وریا غفوری واکنش نشان داد. خبرگزاری‌های نزدیک به دولت رو گذشته از بازداشت وریا غفوری بازیکن تیم فولاد خوزستان به اتهام توهین و تخریب تیم ملی فوتبال ایران و همچنین تبلیغ علیه نظام خبر دادند.
لیونل مسی در مصاحبه با اسکیل لاوتزی گفت که بعید می داند سال های زیادی به فوتبال ادامه دهد.
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: سطح تیم‌ها در لیگ امارات به هم نزدیک است و این چیزی است که این لیگ را متمایز می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: سطح تیم ها در لیگ امارات به هم نزدیک است و این چیزی است که این لیگ را متمایز می‌کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه هم امتیاز شدن استقلال و پرسپولیس خطراتی برای آنها دارد گفت: این رقابت نزدیک باعث تهاجمی تر شدن دو تیم می شود.
ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی و باتجربه لیورپول، به تمجید از عملکرد یورین تیمبر پرداخته است.
در مهمترین مسابقه هفته دوم سوپر لیگ فوتسال بانوان، دو تیم ملی حفاری ایران و نصر فردیس به مصاف هم می‌روند.
تیم فوتبال استقلال با ترکیبی نزدیک به فصل گذشته نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر برابر سپاهان را آغاز خواهد کرد. در این ترکیب چند بازیکن جدید حضور دارند.
رگبار و وزش باد شدید در مناطقی از کشور
عقاب‌های قلعه تالش، شاهین بندر عامری را شکست دادند و به قهرمانی لیگ دسته دوم فوتبال ایران دست یافتند. چندی پیش ملوان بندرانزلی هم قهرمان لیگ دسته اول شده بود تا فوتبال گیلان به روزهای خوبش نزدیک شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ