دیروز گزارش‌هایی درباره احتمال مصدومیت لیونل مسی هواداران آرژانتین را به شدت نگران کرده بود ولی گزارش‌های امشب حاکی است ستاره آرژانتینی امروز در تمرین تیمش شرکت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر روز که می‌گذرد، راننده‌های بیشتری در حال مبارزه با بخش‌های خطرناک پیست اسپا فرانکورشان بلژیک دچار حادثه می‌شوند. آنجا یک پیچ واقعاً کُشنده دارد؛ اوروژ!
هوش مصنوعی تقریبا به طور قطع در ماه‌های آینده به محصولات و خدمات بیشتری تزریق خواهد شد. این بدان معناست که همه ما باید یاد بگیریم که چگونه با آن زندگی کنیم. همان گونه که چت جی پی تی در پاسخ به پرسش "سی ان ان" گفت: "هوش مصنوعی این ظرفیت را دارد که زندگی را متحول کند. با این وجود، برای شرکت‌ها و افراد بسیار مهم است به خطرات همراه با آن نیز توجه داشته باشند و به شکلی مسئولانه نگرانی‌های موجود در این باره را برطرف سازند".
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز تأکید کرد: جدی گرفتن گلایه‌ها و نگرانی‌های غرب درباره برنامه هسته‌ای ایران سخت است.
دبیرکل ناتو مدعی شد که سوئد در راستای برطرف کردن نگرانی‌های امنیتی ترکیه، اقدامات چشمگیری انجام داده است.
عضو اتاق بازرگانی ایران در یادداشتی زوایای مختلف وضعیت فعلی رشد اقتصادی کشور را تشریح کرده است.
نگرانی‌ها درباره هوش مصنوعی بسیار زیاد و شامل نقض حریم خصوصی، تبعیض و بیم آن است که از فناوری مذکور برای گسترده کردن کلاهبرداری‌ها و اخبار جعلی استفاده شود.
هافبک استقلال امروز در تمرین گروهی تیمش حضور یافت تا نگرانی ها درباره وضعیت او برای دربی از بین برود.
آژانس غذا، محیط زیست و بهداشت حرفه‌ای فرانسه دریافت که آلودگی مترو این کشور سه برابر هوای بیرون است. تحقیقات در متروی لندن ذرات فلزی بسیار ریز را کشف کرد که به اندازه‌ای کوچک هستند که امکان قرارگیری در خون انسان را دارند.
یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها در مورد مطالبات عربستان سعودی، درخواست این کشور برای مشارکت امریکا در برنامه هسته‌ای ریاض است. کارشناسان مسائل هسته‌ای مدت‌هاست نسبت به تلاش‌های عربستان سعودی برای ایجاد یک برنامه هسته‌ای، بدون ارتقای توافقنامه پادمانی با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای و پذیرش نظارت‌های بیشتر بر برنامه هسته‌ای‌اش هشدار می‌دهند.
نگرانی‌ها درباره کوین یامگا برطرف شده و او می‌تواند در بازی روز دوشنبه مقابل گل‌گهر سیرجان به میدان برود.
مهاجم استقلال امروز بدون مشکل در کنار سایر بازیکنان تمرینات خود را انجام داد.
شان دایش در اولین بازی خود به عنوان سرمربی جدید اورتون کار بزرگی کرد و موفق شد صدرنشین پر قدرت لیگ برتر، آرسنال، را شکست دهد.
سخنگوی شبکه ملی تشکل‌های مردم نهاد گفت: سال جاری بسیاری از نهادها و دستگاه‌های اجرایی در عمل به تعهدات خود در قبال معلولان کوتاهی کرده‌اند.
کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران مشکلی از بابت مصدومیت ندارد و تست آمادگی جسمانی را هم با موفقیت پشت سر گذاشت.
مدیر عامل شرکت تله کابین توچال با تشریح تغییراتی که در این مجموعه صورت گرفته است گفت: باوجود همه مشکلاتی که وجود داشت تله کابین توچال را با بهترین تجهیزات روز دنیا نوسازی کردیم.
با توجه به اینکه باشگاه سانتاکلارا دریافت پول نقد را نیز رد کرده، به هر ترتیب باید دید که مدیریت فعلی باشگاه به چه طریق می‌تواند این گره کور شده را باز و نگرانی‌ها بابت ادامه حضور محبی را برطرف کند.
مصدومیت وستون مک‌کنی نگرانی‌ها درباره او برای حضور در جام جهانی را به اوج رسانده‌ است.
احمد نوراللهی در تماسی که با نزدیکان خود داشته، نگرانی‌ها را به طور کامل برطرف کرده است. او به دوستان خود گفته که جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد و او می‌تواند بعد از بررسی‌های جدید خیلی زود به زمین برگردد، در بازی‌های رسمی شرکت کند و در جام جهانی هم به میدان برود
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است تصمیماتی شبیه کنار گذاشتن آجورلو و انتخاب یکباره فتح‌الله در ایران چیز جدیدی نیست.
نگرانی‌ها از آماده نبودن فرودگاه اصلی دوحه برای پذیرش پروازهای متعدد در یک روز در آستانه جام جهانی 2022 افزایش یافته است.
در بحبوحه نگرانی‌ها درباره استفاده پنتاگون از حساب‌های جعلی در رسانه‌های اجتماعی با هدف کنترل مخاطبان خارجی، ارتش آمریکا دستور بررسی کامل عملیات‌های محرمانه جنگ روانی این کشور را صادر کرد.
در میان این نگرانی‌ها، روز گذشته خبری از تصویب بخشی از طرح صیانت در جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس‌جمهور منتشر شد که واکنش کارشناسان و مردم را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.
در میانه نگرانی‌ها نسبت به احتمال وقوع فاجعه هسته‌ای در نیروگاه اتمی زاپروژیا، ارتش اوکراین بار دیگر این نیروگاه را هدف قرار داد.
رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه حوزه دانش بنیان یک مزیت رقابتی در منطقه است، گفت: نگرانی‌ها و چالش‌هایی که در حوزه صادرات وجود دارد، با تمرکز روی مباحث علم و فناوری برطرف می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ