زلزله‌ای به بزرگی ۷.۸ بخش‌های وسیعی از ترکیه و همچنین سوریه را لرزانده و براساس گزارش‌ها تاکنون بیش از دو هزار کشته بر جا گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های روسی از حمله پهپادی و وقوع انفجاری مهیب در شهر کورچاتوف، محل نگهداری نیروگاه اتمی کورسک خبر می‌دهند.
رسانه‌ها از شنیدن صدای هواپیما و وقوع ۲ انفجار مهیب در «لوهانسک» خبر می‌دهند.
رسانه‌های خبری از وقوع انفجاری مهیب در مرکز شهر میلان ایتالیا خبر می‌دهند.
منابع ژاپنی از زلزله مهیب در این کشور خبر دادند که شماری مصدوم داشته و خساراتی نیز به بار آورده است.
منابع محلی از وقوع انفجارهای مهیب در اطراف مقر فرماندهی ارتش سودان و تشدید درگیری‌ها با سلاح سنگین در محوطه کاخ ریاس‌جمهوری این کشور در خارطوم خبر دادند.
منابع محلی از وقوع انفجار مهیب در اطراف مقر فرماندهی ارتش سودان و تشدید درگیری‌ها در محوطه کاخ ریاس‌جمهوری این کشور در خارطوم خبر دادند.
رسانه‌های اوکراین از وقوع چند انفجار مهیب در مناطق مختلف پایتخت این کشور خبر می‌دهند.
منابع محلی در شرق سوریه از وقوع چندین انفجار مهیب در داخل پایگاه نظامی آمریکا واقع در ریف دیر الزور در شرق سوریه خبر دادند.
رسانه‌های ژاپن از وقوع انفجاری مهیب در محل سخنرانی نخست‌وزیر این کشور در شهر واکایاما خبر دادند.
رسانه ها از وقوع زمین لرزه مهیب ۷.۷ ریشتری در پاکستان خبردادند.
هنگام وقوع زلزله مهیب ۷.۷ ریشتری در کشمیر برق بیمارستان قطع شد، اما کادر پزشکی بیمار در اتاق عمل بیمار را رها نکردند تا اینکه برق وصل شد.
منابع خبری بامداد پنج شنبه از وقوع زلزله‌ای شدید در شرق تاجیکستان خبر دادند؛بر اساس این گزارش، زلزله‌ای به قدرت ۷.۳ ریشتر در منطقه مرزی بین شین جیانگ و تاجیکستان رخ داد.
با وقوع زلزله مهیب در شهرهایی از ترکیه و سوریه، شهرهای در معرض زلزله هر دو کشور ویران شده است. بازماندگان از این حادثه با مهاجرت دسته جمعی از مناطق زلزله‌زده، خانه‌های خود را ترک کرده‌اند.
آواربرداری در مناطق زلزله زده سوریه پس از گذشت چند روز از وقوع زلزله مهیب در شهرهایی از ترکیه و سوریه همچنان ادامه دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان ملل متحد در خصوص برخی تحولات منطقه‌ای و بین المللی از جمله وقوع زلزله مهیب در سوریه و ترکیه و آخرین وضعیت مذاکره رفع تحریم‌ها گفت‌وگو کردند.
با گذشت چهار روز از وقوع زلزله مهیب در شهرهایی از کشور ترکیه و سوریه همچنان عملیات امداد و نجات و آوار برداری در مناطق زلزله زده ادامه دارد.
ریزش کامل دیوارهای مسجدی در ترکیه پس از زلزله مهیب را مشاهده می‌کنید.
در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و وضعیت نامشخص سه بازیکن ایرانی تیم مالاتیا اسپور در جریان این حادثه، وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری فوری موضوع شد.
در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و وضعیت نامشخص سه بازیکن ایرانی تیم مالاتیا اسپور در جریان این حادثه، وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری فوری موضوع شد.
در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و وضعیت نامشخص سه بازیکن ایرانی تیم مالاتیا اسپور در جریان این حادثه، وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری فوری موضوع شد.
رئیس‌جمهور ترکیه در نخستین واکنش به وقوع زلزله شدید در مناطق جنوبی این کشور ضمن تأکید بر کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده ابراز امیدواری کرد که شمار جان‌باختگان این حادثه مهیب کم باشد.
رسانه‌های بین المللی از وقوع زلزله شدید ۷.۸ ریشتری در ترکیه خبر داده اند که لبنان، عراق و دیگر کشور‌های منطقه را هم لرزانده است.
با گذشت ۱۳ ساعت از انفجار مهیب در منطقه شمالی لندن، پلیس انگلیس هنوز علت این حادثه مرموز را شناسایی و اعلام نکرده است.
منابع محلی افغانستان از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در منطقه ۳ کابل، واقع در محله «دهمزنگ» خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ