در خاطرات جهانگیرى آمده است: گزارش‌های هواشناسی خطر از وقوع سیل در تهران می‌داد. با تلویزیون مصاحبه کردم و به مردم التماس کردم که به هشدار‌ها توجه کنند. ساعت ۱۰ شب جلسه ستاد بحران تهران رفتم. هدفم این بود که اهمیت و حساسیت موضوع مورد توجه قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفترچه راهنمای انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ فردا منتشر می‌شود و داوطلبانی که اسامی آن‌ها به عنوان مجازین آزمون سراسری اعلام شده، از روز سه‌شنبه ۳۱ مردادماه می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
اصفهان- رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان لنجان از پیگیری قضایی درخصوص انتشار بوی کُک در هوای زرین‌شهر و تذکر دادستان به کارخانه ذوب آهن خبرداد.
بخش‌هایی از پرونده کیفری جدید علیه ترامپ در وب سایت دادگاه منتشر و بلافاصله پس از انتشار حذف شد.
شب گذشته آتش‌سوزی در یک کارخانه بازیافت تگزاس آمریکا، باعث انتشار گازهای شیمیایی خطرناک شد.
یازدهمین استاندارد بین‌المللی تدوین شده با سرپرستی ایران در حوزه فناوری نانو با عنوان «فناوری نانو – منسوجات حاوی نانومواد– خواص ابر آبگریز و ارزیابی دوام» منتشر شد.
سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای ضمن انتشار جزئیات جدید در مورد ابعاد هتاکی به قرآن، تاکید کرد: آمران و عاملان این جنایت سازمان‌یافته نیز بنا بر سنت محتوم الهی، تاوان عمل خود را خواهند پرداخت.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای ضمن انتشار جزئیات جدید در مورد ابعاد هتاکی به قرآن، تاکید کرد: آمران و عاملان این جنایت سازمان‌یافته نیز بنا بر سنت محتوم الهی، تاوان عمل خود را خواهند پرداخت.
والدین علاوه بر آموزش استفاده از فضای مجازی به کودک، باید در انتشار تصاویر فرزندان خود هم محتاط بوده و این حس را به کودک نیز منتقل کنند.
باشگاه رئال مادرید جزئیات صورت حساب‌های مالی فصل گذشته را به طور رسمی منتشر کرد.
بررسی‌های اولیه دانشمندان روی این فسیل‌ها نشان داده بود که V. rhodanica موجودی کوچک شبیه اختاپوس با هشت بازو، اندام‌های مکنده و دندانه‌هایی موسوم به «سیری» است.
باشگاه استقلال با انتشار یک پست در اینستاگرام از پژمان منتظری قدردانی کرد.
مشاور امنیت ملی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که واشنگتن با وجود آگاهی از خطرات زیانبار بمب‌های خوشه‌ای علیه غیرنظامیان، قصد دارد هزاران بمب خوشه‌ای را در اختیار اوکراین قرار دهد.
مشاور امنیت ملی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که واشنگتن با وجود آگاهی از خطرات زیانبار بمب‌های خوشه‌ای علیه غیرنظامیان، قصد دارد هزاران بمب خوشه‌ای را در اختیار اوکراین قرار دهد.
جواد علیزاده، کاریکاتوریست با سابقه ایران، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود از خاطرات قدیمی‌اش سخنان جالبی به میان آورده است.
به گفته محققان، مغز انسان خاطرات را بر اساس آنچه انتظار دارد ببیند تغییر می‌دهد. از آنجایی که افرادی که در این مطالعه شرکت کردند بسیار با الفبای غربی آشنا بودند، مغز آن‌ها انتظار داشت که حروف را در جهت گیری واقعی خود ببیند.
کارشناس بازار سرمایه گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد از سهم‌های موجود در بازار سرمایه از بازارهای موازی خود عقب هستند و شاید یک سوم ارزش واقعی خود باشند. سهامداران باید دقت کرده و هر سهمی را خرید نکنند تا خاطرات منفی سال ۹۹ دوباره تکرار نشود.
باشگاه لاتزیو با انتشار ویدیویی به تصویری از کیم کارداشیان، چهره شناخته شده آمریکایی، با پیراهن قدیمی رم واکنش نشان داد.
چند روزی می‌شود که تصویر و فیلم نماز جماعت منافقین در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است. با وجود انتشار خاطرات اعضاء سابق گروهک تروریستی منافقین، اما هیچکس به صورت دقیق نمی‌داند دقیقا چه چیزی به زنان اردوگاه اشرف پشت آن دیوارها گذشت و نمازگزاران این تصویر چه ظلم‌ها و تجاوزهای جنسی‌ای بر اعضای خود روا کردند.
در این که هاشمی رفسنجانی به راهی که پیمود، چه مبارزات پیش از انقلاب و چه دوران جنگ و تلاش برای صلح و بعدتر نگاه توسعه‌گرایی واقع‌بینانه به جای آرمان خواهی باور داشت و هرگز از این مسیر نادم نبود تردیدی نیست، اما کاش مشخص شود آیا همان گونه که انتشار برخی خاطرات را به بعد از مرگ موکول کرد دفتری هم دارد که در آن از حسرت‌ها و احیانا پشیمانی‌ها یا خطا‌ها در تصمیمات یا به خاطر ملاحظات نوشته باشد؟
روزنامه کیهان در ادامه انتشار خاطرات مرحوم ری شهری در باره ماجرای آیت الله سیدکاظم شریعتمداری به مقطعی رسیده است که از اجرای نماز میت توسط آیت الله سیدرضا صدر (برادر امام موسی صدر) که وصیت مرحوم شریعتمداری بوده، ممانعت شده است.
کیهان در انتشار خاطرات مرحوم ری شهری درباره آیت الله شریعتمداری به فصلی رسیده که به اعتراض مرحوم منتظری اشاره دارد.
فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت که انتظار دارم یک بازی جذاب را شاهد باشیم.
زاخارووا درباره ادعای کشورهای غربی درخصوص خطرات هسته‌ای از سوی روسیه گفت: نمی‌توانم با اطمینان کامل به شما بگویم، چرا که غربی‌ها درحال انتشار این خطر به صورت خصمانه علیه روسیه هستند و تلاش می کنند این اظهارات را به ما نسبت دهند درحالی که کسی چنین حرفی [برای اقدام هسته‌ای] را نزده و اقدامی نیز انجام نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ