شرایط سازماندهی و امضای قرارداد «استخدام پیمانی قبول‌شدگان آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰» و «مشمولان قانون تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی» به استان‌ها ابلاغ شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای دریافت ارز اربعین باید در سامانه سماح ثبت نام کرده باشید.
ثبت دقیق شماره تلفن همراه هر یک از زائرین اربعین در اطلاع‌رسانی‌های مهم و ضروری، امور گمشدگان و ارتباط هم‌گروهی‌ها در پیاده‌روی اربعین، بسیار حائز اهمیت است بنابراین توسط زائران باید هنگام ثبت نام در سامانه سماح به این موضوع دقت لازم صورت پذیرد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: ایرانیانی که ابهاماتی در مورد وضعیت تردد خود دارند به سامانه پرسمان مراجعه و شرایط خود را استعلام کنند.
ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دیجیتال معاونت علمی در راستای تسهیل و هدایت فعالیت‌های داوطلبانه فراخوان «طراحی و توسعه سامانه یکپارچه مشارکت‌های بشردوستانه» را منتشر کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی مواردی را که مشمول تخفیف در پرداخت مالیات بر درآمد اجاره می‌شود، مشخص کردند.
متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌ها از سوی بانک‌ها به سامانه یکپارچه فروش خودرو ارسال شده تا فردا ١٠ خرداد ماه برای ثبت پنج درخواست خودرویی مهلت دارند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در سال گذشته بیش از ۲۰ هزار نفر از طریق خودکاربری سامانه محکومیت‌های مالی توانسته اند شرایط یک معامله امن را فراهم کنند.
مرکز توسعه آموزش مجازی، وزارت آموزش و پرورش از فراهم شدن امکان ثبت درخواست رسیدگی به موارد خاص فرهنگیان مشمول رتبه‌بندی جهت ویرایش و تکمیل اعتراض به نتایج رتبه‌بندی در سامانه مربوطه خبر داد.
شرایط ثبت‌نام برای طرح اسقاط خودرو در سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: نمی‌توان برای شرایط خاص آب و هوایی و ترافیکی که منجر به افزایش قیمت کرایه می شود جدول درست کرد بلکه نیازمند سامانه الکترونیکی هستیم.
متقاضیانی که تحویل خودروشان۱۴۰۳میباشد میتوانند از فردا ۵اردیبهشت با مراجعه به سامانه یکپارچه، خودروهای دیگری را از بین رانا، تارا، آریسان و هایما که امکان تحویل در۱۴۰۲ دارند را انتخاب کنند.
متقاضیان خرید خودرو از محصولات سایپا در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که حائز شرایط هستند از امروز به مدت ۳ روز می‌توانند نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام کنند.
به گزارش سازمان هواشناسی امروز بارش باران و وزش باد و کاهش دما در گیلان و مازندران و به صورت پراکنده این شرایط جوی در اردبیل و گلستان همچنین ارتفاعات سمنان و البرز شرقی پیش‌بینی می‌شود.
چندی پیش قالیباف گفته بود: «مجلس یک ماه و نیم پیش شرایط فعلی ارز را پیش بینی کرد و ۴۰ روز قبل بسته پیشنهادی درباره کنترل بازار ارز به دولت و رئیس جمهور منتقل شد» حال سخنگوی دولت ضمن بی اطلاعی از این بسته پیشنهادی گفت اگر ارسال شود بررسی می کنیم
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط پیشگیری و بازسازی خسارت ناشی از سیل و ساماندهی و لایروبی رودخانه‌ها را تعیین کردند.
​​​​​متقاضیان می‌توانند پس از مطالعه کامل فایل فراخوان، تا آخر وقت فردا جمعه ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ به سامانه جامع آموزشی دانشگاه شهید بهشتی به نشانی https://golestan.sbu.ac.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران نحوه دریافت مجوز و فعالیت ون‌کافه‌ها و خودروهای غذا در شهر تهران را تشریح کرد.
تنها در صورتی‌که فرزند اناث بازمانده، سالیانه در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی، تعهدنامه مربوطه را تکمیل نکند یا به شعب برای ارائه مدارک و مستندات لازم برای احراز استمرار شرایط دریافت مستمری مراجعه نکند، شعب به ناچار، پرداخت مستمری را به صورت موقت تعلیق می‌کنند تا وضعیت این مستمری‌بگیران مشخص شود.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در سند ملی باید همه سیاست‌های مربوط به نوسازی، مقاوم‌سازی و بهسازی بافت‌های ناکارآمد لحاظ شود.
علیرضا نادعلی در تشریح روند اجرای طرح ساماندهی دستفروشان محدوده تئاتر شهر و بوستان دانشجو با توجه به جمع آوری بنر‌های اطلاع رسانی این طرح در جمع خبرنگاران گفت: تنها به دلیل شرایط موجود کشور احساس شد که نباید التهاب جدیدی به این شرایط اضافه شود.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: علی رغم شرایط مختلف، نوسانات ارز در بازار کم بوده است. در بازار آزاد نیز نوسانات محدود بوده و در سامانه نیما هم نوسانات محدودی وجود دارد.
سازمان حج و زیارت در خصوص وضعیت زائران کشورمان در عراق با توجه به شرایط کنونی این کشور اطلاعیه ای صادر کرد.
طبق بند الف ماده ۱ دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضائیه، ۷ نهاد می توانند با ثبت نام در سامانه مشارکت با دستگاه قضایی همکاری کنند.
وعده ای برای ساماندهی تعطیلات و همه زمانی سفرها،برآورد خسارت سیل بعد از آواربرداری و اعلام شرایط سرمایه گذاری های گردشگری از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ