طبق بند الف ماده ۱ دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضائیه، ۷ نهاد می توانند با ثبت نام در سامانه مشارکت با دستگاه قضایی همکاری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان ۱۲۰۳ تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان ۱۲۰۳ تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
جمعی از نمایندگان هیئات مذهبی دانش‌آموزی شهر تهران، امروز ۴ مرداد ماه، در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
مؤسس هیئت آل‌احمد و از هیئت‌های پرمخاطب تهران قدیم بود. این تصویر تاریخی، جمعی از اعضای این هیئت را نشان می‌دهد. آیت‌الله سیداحمد طالقانی در ردیف اول نفر وسط به همراه تعدادی از اعضای هیئت و نیز فرزندانش دیده می‌شود. خانه و مراسم مذهبی این روحانی، محل اجتماع علما و روحانیون تهران و گاه مکانی برای برگزاری جلسات سری علیه سیاست‌های سرکوبگرانه استبداد رضا شاهی به شمار می‌رفت.
رئیس جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به سهمیه اقلام تنظیم بازار ویژه هیأت‌های مذهبی گفت: ۶ هزار تن برنج و ۲ هزار تن شکر و ۸۷۰ تن گوشت قرمز بین هیات‌های مذهبی تهران توزیع می‌شود.
رئیس سازمان هیئات و تشکل های دینی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ۹۳ هزار تشکل مذهبی و دینی به شکل مردمی در کشور فعالیت می‌کنند. وی اضافه کرد: با احتساب هیئت‌های خانگی این آمار بیشتر هم می‌شود
حجت الاسلام مجید باباخانی گفت: پرداختن به موضوع زنان و تفسیر صحیح از زن در هیات باعث می شود تا بسیاری از مسائل حل شود. هیات برای عموم مردم بی حجاب بد حجاب و برای هر کسی و هر فکری باید برنامه داشته باشد.
«خوی» زلزله‌زده کانون همدلی ایرانیان شده است و همه به فکر خدمت با جان و دل برای زلزله‌زده‌ها هستند و موکب‌های بسیاری از هیئات مذهبی برپا شده است.
هیات ملی پلیس فنلاند گفت که این کشور اجازه هتک حرمت قرآن را نخواهد داد و نقض آرامش مذهبی یک جرم قابل مجازات است.
طرح این اطلاعیه به نوعی کنایه به تیک آبی گرفتن صفحه رسمی رییس جمهور در روز‌های اخیر و در شرایط فیلترینگ این پلتفرم برای مردم است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و قشرهای مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت کنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت نمایند
مشهد ـ رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد گفت: توزیع و پخش نان زائران حضرت رضا(ع) در هیئات مذهبی امسال به عهده‌ شورای هیئات مذهبی است.
مشهد ـ رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد گفت: توزیع و پخش نان زائران حضرت رضا(ع) جهت فراهم کردن هیئات مذهبی امسال به عهده‌ شورای هیئات مذهبی است.
مشهد ـ رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد گفت: توزیع و پخش نان زائرین حضرت رضا برای کلیه هیئات مذهبی کشور امسال به عهده‌ شورای هیئات مذهبی است.
عضو هیئت علمی دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: امروزه افراد زیادی در جهان علاقمند به پیروی از رژیم‌های گیاهخواری یا وگان (vegan) شده‌اند. حفظ و ارتقای سلامتی، حمایت از حقوق حیوانات و اعتقادات مذهبی از جمله دلایلی است که افراد را به سمت این نوع رژیم غذایی سوق داده است.
نوری ضمن تشکر از معاون پرورشی و فرهنگی برای پیگیری مسائل قرآنی اضافه کرد: در حوزه پرورشی موضوع حفظ قرآن باید جدی گرفته و از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود دارالقرآن‌ها باید فعال باشند، هیات‌های مذهبی در مدارس شکل گیرد و هر مدرسه یک هیات داشته باشد و برای اربعین همه مدارس آماده حضور زائران باشند.
به پیشنهاد رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوی و به مناسبت هفته دولت تمامی وزرا و معاونین رئیس جمهور با حضور در مساجد و هیئت های مذهبی به صورت چهره به چهره با مردم ملاقات خواهند کرد.
سازمان‌های مردم نهاد، مساجد، هیات‌های مذهبی، گروه‌های تبلیغی و سازندگی، انجمن‌های علمی، خیریه‌ها و بقاع متبرکه ۷ گروهی هستند که با ثبت‌نام در سامانه مشارکت می توانند همکار قوه قضائیه شوند.
بازیکنان استقلال شب گذشته با حضور در یکی از هیئت های مذهبی، در مراسم سوگواری شهادت امام حسین (ع) شرکت کردند.
چند سال است که بعضی هیات‌های مذهبی، برای عزادارانِ حسینی، کنار چایِ قند پهلو، قلیان، چاق می‌کنند. شیوه جدیدی که گفته می‌شود تعدادی از هیئات و مجالس مذهبی برای جذب عزاداران به سبک قهوه خانه و به صرف چای و قلیان، باب کرده اند.
در ایام سوگواری محرم حوادث شایعی ممکن است در هیئات و تکایا اتفاق افتد که نیازمند آمادگی و اقدمات اولیه برای رفع حادثه است.
در ایام سوگواری محرم حوادث شایعی ممکن است در هیئات و تکایا اتفاق افتد که نیازمند آمادگی و اقدمات اولیه برای رفع حادثه است.
بهتر است هیات‌ها از هم اکنون در تدارک تدابیر لازم برای برپایی عزاداری با ملاحظات مورد تاکید وزارت بهداشت باشند. استفاده از فضاهای باز همچون ورزشگاه‌ها در شب‌های عزاداری جزو اقداماتی است که می‌تواند در دستور کار قرار گیرد و اقداماتی دیگری از این دست که در محرم پیشین نیز از سوی وزارت بهداشت اعلام شد، از سوی هیات امنای هیات‌های مذهبی خیلی سفت و سخت اجرا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ