یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی امروز (دوشنبه) در نزدیک شرکت پپسی در استان نجف دچار سانحه رانندگی شده است و تعدادی از زائران آسیب دیده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
گروهی از باستان‌شناسان استرالیایی و اندونزیایی به دنبال کشف مدرکی دال بر مهاجرت بشر از آسیا به استرالیا هستند. اما در این میان با اسکلت هابیت‌ها مواجه شدند که کاملا دور از ذهن و دور از انتظار بود. این تعجب زمانی بیشتر شد که یک اسکات کامل از هومینین پیدا کردند.
اما اسپنسر به دنبال اختراعاتی مرتبط با غذا نبود. به عنوان کارمند شرکت فناوری دفاعی ریتیان، اسپنسر تنها زمانی با غذا ارتباط برقرار کرد که یک مگنترون رادار به طور تصادفی یک بسته آجیل وی را ذوب کرد.
خیابان تهران که میدان شهناز (امام حسین (ع) را به شرق تهران متصل می‌کرد، همه روزه شاهد تصادفات مختلف است.
تصاویر از حادثه برخورد اتوبوس با تعدادی خودرو در بازارچه سیلاب تبریز حکایت دارد. این حادثه ده مصدوم برجای گذاشت.
شب گذشته در ابتدای جاده کلات مشهد خودرو پرایدی که برای ماشین عروس آماده شده بود، تصادفی شدیدی داشت. وضعیت عمومی سرنشینان خودرو مشخص نیست.
یک اتفاق جالب در جریان دیدار بین دو تیم ایران و هلند رخ داد.
ترنم شاهین زاده عضو تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان به علت سانحه رانندگی در مسیر اصفهان به شاهین شهر درگذشت.
بسکتبالیست دختر تیم پالایش نفت آبادان در اتفاقی تلخ در آستانه 22 سالگی درگذشت.
لوییس همیلتون، قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک، در گرندپری موناکو تصادف کرد اما نحوه جابجایی ماشین او بیش از تصادفش باعث جلب توجه تماشاگران شد.
دانشمندان در چین به شکل تصادفی با فسیل یک عقرب دریایی نادر باستانی برخورد کردند. این کشف، این پتانسیل را دارد که نور جدیدی بر روی گروه پهن‌بال‌سانان منقرض شده بیاندازد.
عکسی را که تصور می‌کردم انتشارش در فضای مجازی غوغایی برانگیزد، به طور تصادفی از دست رفت. ابتدا قدری متأسف شدم، اما خودکاوی که کردم متوجه شدم، علاقه‌ام به انتشار آن عکس خیلی هم همراه با نیت و انگیزه خالص نبوده است!
هادیانفر گفت: ممکن است انسان خطا کند، اما وسیله نقلیه باید از جان انسان دفاع کند. خودرو‌هایی که تولید می‌شود و ما به آن افتخار می‌کنیم و می‌گوییم ۳۹ درصد هم افزایش تولید دادیم، آیا پیچ ایمنی به آن‌ها اضافه کرده‌ایم. اگر امروز مردم اشتیاق خرید خودرو را دارند به دلیل حفظ ریال و سرمایه‌شان است نه به دلیل ایمنی و کیفیت خودرو. در نوروز تصادفی رخ داد که ۱۲ نفر فوتی داشت که خودروی حامل دو خانواده در محور سیستان رخ به رخ باهم تصادف کردند. اگر عکس دو خودرو را ببینید، تشخیص نمی‌دهید که چه نوع ماشینی است. خودرو باید از جان سرنشین دفاع کند.
تصادف شدید مهاجم لاتزیو با ترامواچیرو ایموبیله، مهاجم لاتزیو، صبح امروز دچار یک سانحه رانندگی حضور شد.
مدافع و کاپیتان تیم فوتبال پیکان به علت سانحه رانندگی راهی بیمارستان شد.
یک پراید در مسیر زاهدان به خاش استان سیستان و بلوچستان در اثر تصادف متلاش شد و از آن فقط یک چرخ و فرمان مانده است.
. درحال‌حاضر هیچ خودرویی در بازار اتوپایلوت واقعی ندارد یا کاملاً خودران نیست. به عبارت دیگر، امروزه نمی‌توانید یک خودروی تمام خودران واقعی خریداری کنید.
برخورد سنگین دیبو مارتینز و ارلینگ هالند روی یک صحنه نزدیک بود به آسیب جدی این دو بازیکن منجر شود.
داور بین‌المللی والیبال ایران که برای قضاوت یکی از دیدار‌های لیگ برتر والیبال عازم یزد شده بود، دچار سانحه تصادف شد.
یکی از برندگان جوایز عکس طبیعت سال ۲۰۲۲ ؛ تصویری از برخورد پلنگ با موتور در راجستان هند است.
بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خوش درخشید. او در بازی مقابل اسپانیا سیو‌های متوالی خوبی انجام داد و تنها یک گل تصادفی از دیه‌گو کاستا خورد. او توانست پنالتی کریستیانو رونالدو را هم بگیرد
بهرامعلی ظاهری گفت: توله یوزپلنگ ۱ ساله که شب گذشته در مسیر تردد جاده میامی_عباس آباد تلف شد، ۱۵ کیلومتر خارج از منطقه حفاظت شده بود و ۴۵ کیلومتر از منطقه‌های ریسک تلفات جاده‌ای که قبلا ۷ تلفات را در آن منطقه داشتیم، فاصله داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ