گلر تیم ون پارس که در دیدار مقابل پرسپولیس از ناحیه بینی آسیب دید، این روزها با ماسک در تمرین و بازی‌های تیمش شرکت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماسک گفته است که تمام عواید حاصل از این مبارزه صرف امور خیریه برای کهنه‌سربازان خواهد شد!
شبکه اجتماعی«ایکس» (توئیتر سابق) هزینه های حقوقی و شکایت افرادی را که به دلیل پست یا لایک کردن محتوایی خاص در این پلتفرم با رفتاری ناعادلانه از سوی کارفرمایشان روبرو شده اند، می پردازد.
میلیاردر آمریکاییِ مالک شرکت توییتر می‌گوید که آمریکا با تامین بمب خوشه‌ای برای اوکراین، خودش را «به خفت کشاند»!
اتفاق جدید درباره پرونده علیرضا بیرانوند و پیشنهاد استقلال هم از همین مسیر پیش رفته است. آن‌طورکه نزدیکان باشگاه پرسپولیس در پست‌های اینستاگرامی خود به طعنه و کنایه نوشته‌اند، مالک یکی، دو شرکت هواپیمایی، پشت پیشنهاد سرسام‌آور استقلال به علیرضا بیرانوند است. با مرور افرادی که در سال‌های اخیر علاقه‌شان به استقلال را نشان داده و البته اوضاع مالی بسیار مناسبی هم دارند، یافتن این فرد متمول چندان کار دشواری نیست: عبدالرضا موسوی
ایلان ماسک، بعد از دعوت مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک به مبارزه در قفس، این مبارزه را جدی گرفته و با استخدام یک مربی حرفه‌ای در حال تلاش و تمرین است.
آووکادو یکی از مرطوب‌کننده‌ترین و احیاکننده‌ترین ترکیبات طبیعی را در خود دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت یک ماسک صورت خانگی باشد.
این ماسک از طیف متفاوتی از طول موج‌های نور استفاده می‌کنند تا به پوست نفوذ کند و در سطح مولکولی آن تغییراتی به وجود آورد. ماسک ال ای‌دی پوستی شفاف‌تر و صاف‌تر را نوید می‌دهد.
بعد از علیرضا بیرانوند که سابقه تقابل با ژوزه مورینیو را دارد، اکنون جهانبخش با فاینورد برابر رم آقای خاص قرار خواهد گرفت.
ایلان ماسک با گذشت نزدیک به شش ماه از زمان تصاحب توییتر، در مصاحبه جدیدی اعلام کرد که روی یک کاناپه در طبقه هفتم کتابخانه شرکتی که به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرده و توسط سگش اداره می‌شود، می‌خوابد.
علیرضا بیرانوند همچنان عنوان دروازه بان ثابت تیم ملی را در اختیار دارد.
مدیر اجرایی شبکه اجتماعی توئیتر بر این باور است که در صورت بازداشت رئیس جمهور سابق آمریکا، زمینه پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۴ فراهم می شود.
مدیر اجرایی شبکه اجتماعی توئیتر بر این باور است که در صورت بازداشت رئیس جمهور سابق آمریکا، زمینه پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۴ فراهم می شود.
راشاتودی اعلام کرد طی چند روز اخیر ایلان ماسک ۲۰۰ نفر از مدیران رده بالا و کارمندان توئیتر را اخراج کرده است.
مدیر اجرایی شرکت اسپیس ایکس زمان تقریبی حضور انسان ها بر روی کره ماه را پیش بینی کرد.
مسئولان وزارت آموزش و پرورش معتقدند که تعطیلی مدارس به هر دلیلی، تبعات ناگواری به دنبال دارد و باعث آسیب به دانش آموزان می شود.
مالک شبکه توئیتر اعلام کرد که اقدامات آمریکا باعث تشدید تنش ها در اوکراین است.
بهرام عین‌اللهی -وزیر بهداشت- روز گذشته درباره الزام استفاده از پوشش ماسک به‌ویژه در اجتماعاتی نظیر هواپیما، اتوبوس، قطار، اظهار کرد: به وزیر راه گفتم که هواپیما‌ها مدتی است ماسک نمی‌دهند و این موضوع را باید الزامی کنند؛ چراکه در هواپیما ویروس در حال گردش است و هوا بیرون نمی‌رود و در داخل کابین می‌چرخد.
مدیرعامل شرکت توییتر می‌گوید که تمام شبکه‌های اجتماعی برای سانسور محتوا، با دولت آمریکا همکاری می‌کنند.
مالک شبکه اجتماعی توئیتر در یک موضع گیری جالب اعلام کرد که به محض پیدا کردن یک جایگزین احمق، حاضر است تا از ریاست توئیتر کناره گیری کند.
علیرضا بیرانوند در روز استفاده از ماسک محافظ، دو گل خورد.
ایلان ماسک مالک توئیتر با انتشار یک نظرسنجی از کاربران پرسید آیا باید از سمت خود به عنوان رئیس شرکت کناره گیری کند یا خیر.
علیرضا بیرانوند ترجیح می‌دهد با ماسک محافظ صورت مقابل استقلال بازی کند.
علیرضا بیرانوند با ماسک مخصوص در تمرین پرسپولیس شرکت کرد.
تماشاگران ایرانی که ساعاتی قبل از آغاز دیدار حساس تیم ملی با آمریکا خود را به ورزشگاه الثمامه رسانده اند، امیدوارند ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر حریف به مرحله بعد صعود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ