تعدادی از دوچرخه سواران شرکت کننده در یک مسابقه در استرالیا بر اثر برخورد یک خودروی سواری سرنگون شدند. دوچرخه سواران در حال رکاب زدن در کنار جاده در شورتلند بودند که خودروی سواری با بی احتیاطی به نفر اول آن‌ها برخورد و منجر به سرنگونی او و تعداد دیگری از دوچرخه سواران شد. هیچ کس در این حادثه آسیب جدی ندید، اما دو تن از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند. پلیس گفته راننده متخلف ۳۱ ساله ۴۶۴ دلار جریمه شده و سه امتیاز از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
اوکراینی‌ها یک هلیکوپتر تهاجمی کاموف Ka-52 روسی را در حومه روبوتینه (استان زاپروژیا) سرنگون کردند. منبع: ایران تایمز - جهان
یک بازیکن اکوادوری در جریان یک مسابقه فوتبال با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد. در این بین هم تیمی او خود را به داور رساند و درحالی که دست‌های خود را در پشت خود قرار داده بود با سر ضربه‌ای را به صورت داور وارد کرد که منجر به سرنگونی او شد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت: بایدن جایی گفته است باید اردوغان را سرنگون کرد اما روز یکشنبه در پای صندوق‌های رای پاسخ مناسبی به آن‌ها خواهیم داد.
یک عابر پیاده که مورد حمله دو موتورسوار برای کیف‌قاپی قرار گرفته بود؛ با شجاعت تمام به دو مهاجم حمله و آنها را از روی موتور سرنگون کرد.
در کلیپی که از کوادکوپتر نظارتی اوکراینی گرفته شده است، دو فروند سوخو Su-۲۵ روسی در حال عملیات و پرواز در ارتفاع پس جبهه شرقی بودند که یکی از آن‌ها (دومی در عقب) با دوشپرتاب اوکراینی مورد اصابت قرار میگیرد و سقوط می‌کند.
میرسلیم، نماینده تهران در مجلس در سخنانی به دولت روحانی حمله کرد. نماینده تهران گفت: ۹۰ درصد علتِ کاهش اعتماد عمومی به نظام، دولتِ حسن روحانی بود و نقش سرنگون کردن هواپیمای اوکراینی خیلی کم بود!
نیروی هوایی اوکراین سرنگونی جنگنده سوخو-۳۴ را در یناکیوو، منطقه دونتسک تایید کرد، اما در شبکه‌های اجتماعی گمانه زنی‌هایی وجود دارد که می‌تواند آتش به خودی باشد.
شاید یکی از عمده دلایل کنار گذاشته شدن این هواپیما از عملیات‌های نظامی و حضور در حوزه آموزش، سرنگون شدن ۲ فروند از آن‌ها در جنگ کوزوو توسط موشک‌های سام-۳ ارتش صربستان باشد.
شبکه فاکس نیوز گزارش داد که ارتش آمریکا این بالون چینی را در مقابل سواحل کارولینا سرنگون کرد و هم اکنون جمع آوری لاشه آن در حال انجام است.
اولین تصویر از ریزپرنده‌هایی که بالای مجتمع کارگاهی وزارت دفاع سرنگون شد را در این ویدیو ببینید.
در این ویدئو می توانید تصاویری از ریزپرنده‌هایی که بالای مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان سرنگون شد را نیز مشاهده کنید.
یک پهپاد انتحاری ارتش روسیه که به سرعت به سمت یک تانک روسی حرکت می‌کرد با وجود تلاش سربازان روس برای سرنگونی آن با تانک برخورد کرد.
باد‌های شدید پرچم‌های آمریکا را پشت سر نامزد دموکرات‌ها و در حضور باراک اوباما سرنگون کرد.
سامانه‌های پدافند هوایی روسیه پهپاد‌های اوکراینی را با شلیک‌های مرگبار سرنگون کردند. وزارت دفاع روسیه ویدئویی منتشر کرده که یک سامانه ضدهوایی روسی در حال شلیک موشک به آسمان و برخورد موشک‌ها به هواپیما‌های بدون سرنشین دیده می‌شود.
در یک مسابقه فوتبال لیگ برتر بلاروس در حالی که بازی با نتیجه تساوی در حال پیگیری بود ناگهان داور سرنگون شده و از هوش رفت.
ویدئوی منتشر شده از کی‌یف افسران پلیس را در گوشه‌ای از خیابان نشان می‌دهد که تمام تلاش خود را بکار می‌برند تا هواپیما‌های بدون سرنشین در حال پرواز بر فراز سر خود را سرنگون کنند. با این حال آن‌ها موفق نمی‌شوند و پس از اصابت پهپاد با ساختمان انفجاری عظیم محله را دربر می‌گیرد.
نیرو‌های لیبی مستقر در شرق روز دوشنبه گفتند که یک پهپاد را در نزدیکی فرودگاه بنینه بنغازی سرنگون کرده اند. یکی از افسران ارشد ارتش ملی لیبی در بیانیه‌ای که در کانال‌های رسمی آن منتشر شد، گفت که این پهپاد ناشناس است. ژنرال احمد المسمری، سخنگوی ارتش ملی لیبی به رهبری خلیفه حفتر، شامگاه دوشنبه اعلام کرد که نیرو‌های پدافند هوایی یک پهپاد ناشناس حامل دو موشک را پس از ورود به حریم هوایی سرنگون کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ