محققان دریافتند که فریاد زدن و تنبیه بدنی بیشتر از والدین آرام و مداوم منجر به مشکلات عاطفی در کودکان می‌شود. ۱۰ ٪ از کودکانی که در این مطالعه شرکت داشتند حتی با گذشت زمان بدتر شدند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین کاری که می‌توانید برای کمک به فرزندتان انجام دهید این است که روی سلامتی او تمرکز کنید نه وزنش. احساسات کودک شما در مورد خودش اغلب بر اساس احساسات شما نسبت به او شکل می‌گیرد. اگر فرزندتان را با هر وزنی بپذیرید، به احتمال زیاد نسبت به خودش احساس بهتری خواهد داشت. از سرزنش فرزندتان، خودتان یا دیگران بپرهیزید.
شب ادراری کودکان شاید به ظاهر یک مشکل بحرانی به نظر برسد، اما والدین باید بدانند که این اتفاق تا پنج و یا حتی شش سالگی کودکان یک امر طبیعی است، چراکه ارتباط عصبی میان مغز و مثانه هنوز کامل نشده است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با توجه به عدم ارسال تعیین نرخ سرویس مدارس برای سال ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۳ گفت: این موضوع موجب گلایه خانواده‌ها شده و امیدواریم شهرداری هر چه سریع‌تر این لایحه را به شورا ارسال کند.
این نتیجه نشان می‌دهد فرزندانی که در طول نسل‌های متمادی از مراقبت توسط والدین محروم مانده اند در نهایت ژنوم سالم تری در مقایسه با ژنوم فرزندانی دارند که پدر و مادر از آنان مراقبت کرده بودند.
مراحل ثبت‌نام والدین متولدین ۱۴۰۱ برای دریافت سهام نوزادان در راستای اجرای ماده ۱۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام شد.
همانطور که کودکان در سنین پیش از نوجوانی و نوجوانی رشد می‌کنند، برای والدین چالش برانگیزتر می‌شود که بدانند چه فکر و چه احساسی دارند. چه زمانی فراز و نشیب‌های معمولی نوجوانی به چیزی برای نگرانی تبدیل می‌شود؟
تقریبا از هر ۱۰ والدینی که فرزندان ۱۸ ساله یا بالاتر دارند، ۷ نفر گفته‌اند برای کمک به فرزندان بزرگسال خود «فداکاری مالی» کرده‌اند. ۳۱ درصد آنها فداکاری را «قابل توجه» توصیف کرده‌اند در حالی که ۳۷ درصد گفته‌اند که «تا حدودی قابل توجه» بوده است.
انتشار تصویری از بند انداختن صورت یک دختربچه واکنش‌های زیادی در شبکه‌های‌اجتماعی داشته؛ چرا این کار اشتباه است؟
تکلیف ساعت کاری کارمندان بعد از نوروز مشخص شد. والدین صاحب فرزند دبستانی یا پیش‌دبستانی چه ساعتی باید سر کار باشند؟
تبریز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: از والدین و دانش‌آموزان می‌خواهیم آرامش خود را حفظ کنند و احتیاط لازم را داشته باشند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در هر مدرسه باید یک صندلی یا یک اتاق برای اولیا فراهم شود تا نماینده انجمن اولیا و مربیان در مدرسه حضور داشته باشد.
توجه به شبکه سازی مردمی، کم شدن انگیزه معلمان برای اجرای شیوه‌های نوین آموزشی، مشارکت خانواده‌ها در سیاست گذاری مدرسه از جمله دغدغه‌های والدین در نشست با وزیر آموزش و پرورش بود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: در گذشته نگاه به مشارکت خانواده عمدتاً مشارکت مالی بوده است.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی گفت: اطلاعات خانواده‌ها در مورد اعتیاد و مواد مخدر بسیار کمتر از پیش‌بینی‌ها بوده است.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان علت قتل والدین در بهارستان را توهم شیشه ای فرزند دانست.
دادستان: والدین شکایتی درباره تعرض جنسی به فرزندان‌ ثبت نکرده‌اند
تشخیص دیابت نوع یک در کودکان برای والدین و سرپرستان کودکان و نوجوانان معمولا بسیار سخت است و علائم این بیماری آن‌ها را سردرگم می‌کند. مهم‌ترین نکته در این میان این است که علائم این نوع دیابت در کودکان به‌سرعت و ظرف یک تا چند هفته (کمتر از یک ماه) بروز می‌یابد.
یک کارشناس حوزه بازی های رایانه ای با بیان اینکه پلتفرم باید ساز و کاری اتخاذ کند که بازی بدون رده‌بندی، اجرا نشود، گفت: والدین باید ببینند که یک کودک ۸ ساله چه بازی‌ای می‌کند.
بیماری گریبانگیر وسواس معمولا از فکر‌های تکراری شروع می‌شود. لزوماً نشانه‌اش شستن مکرر دست‌ها و وسایل شخصی نیست. می‌تواند حتی فکر کردن به اینکه کاری را درست انجام داده‌ام یا نه باشد یا حتی احساس مسئولیت در مقابل اتفاقات ناگوار! وسواس پدیده غریبی است.
عضو شورای شهر تهران گفت: گزارش‌های متعددی از بلاتکلیفی والدین در ثبت نام سرویس مدارس در اثر عدم هماهنگی بین سازمانی در زمانبندی اعلام شده صورت گرفته است.
در شرایطی که در شهر یزد حداکثر قیمت تعیین‌شده برای استفاده از سرویس مدرسه در شش روز هفته و تا ۱۵ کیلومتر فاصله، سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده و در شهر مشهد نیز بر اساس پیگیری‌های ما قیمت‌ها حول و حوش سه میلیون تومان می‌چرخد در شهر تهران این قیمت‌ها بیشتر به رویا شبیه است، زیرا حداقل قیمت‌هایی که به خانواده‌ها اعلام شده حداقل هفت میلیون تومان آن هم برای مسیر‌هایی است که با پای پیاده کمتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.
سال گذشته ۶۱ نوزاد توسط والدین زیستی خود در سطح شهر به ویژه کنار شیرخوارگاه‌ها رها شدند. با پیدا شدن هر نوزادی در خیابان و اماکن دیگر، مردم انتظار دارند تا این نوزاد فورا به فرزندخواندگی سپرده شود و هم نوزاد و هم یک زوج از موهبت یک خانواده دارای فرزند برخوردار شوند، اما گاهی روند فرزندخواندگی آنقدر سخت و پیچیده است که گاهی سال‫ها خانواده‌ای پشت نوبت برای فرزندخواندگی می‌ماند.
وجود افکار منفی مرتبط با زندگی، فرزندان، والدین، شغل و بیش از همه نگرانی‌های مالی یا ناشی از اتفاق‌های غیرمترقبه است که بسیار آزاردهنده است و در زندگی روزانه به‌صورت ترس، دلشوره و اضطراب بروز پیدا می‌کند. افکاری که برخی مواقع کنترل کردنشان سخت می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ