نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به پرداخت غرامت ۲۸ هزار دلاری محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سریال امباپه در شنبه هفته گذشته با یک چرخش جدید مواجه شد.
تبریز- معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی با بیان اینکه درگیری دو جوان در پارک ائل گلی تبریز منجر به قتل یک نفر شد، گفت: قاتل فراری تنها ظرف یک ساعت پس از ارتکاب این جرم دستگیر شد.
درگیری و ترک زمین در بازی دوستانه استقلال!
دروازه‌بان مس رفسنجان نسبت به حضور برخی افراد حاضر و منتسب به تیم هوادار که با سر و صدای خود بازیکنان این تیم را تحریک می‌کردند، معترض شد.
منابع سودانی از تداوم درگیری میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و محمد حمدان دقلو فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان خبر دادند.
در جریان یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به مناطقی از شهرهای جنین و طوباس در شمال کرانه باختری، مبارزان فلسطینی با آنها وارد درگیری شدند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، همچنان تاکید دارد که تیمش به یک بازیکن شماره 9 تمام عیار نیاز دارد.
منابع محلی از درگیری مسلحانه در اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدای لبنان خبر می‌دهند.
منابع سودانی از درگیری شدید میان نیروهای ارتش و پشتیبانی سریع در خارطوم و جنوب دارفور خبر دادند.
با تداوم سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پافشاری به تصویب بندهایی از برنامه جنجالی اصلاحات قضایی، معترضان با محاصره ساختمان وزارت جنگ در تل آویو، با پلیس درگیر شدند؛ 28 نفر بازداشت شد.
با اوج‌گیری دامنه خشونت‌ها در سرتاسر فلسطین اشغالی علیه اصلاحات جنجالی قضایی نتانیاهو، بزرگراه‌های اصلی تل‌آویو و فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون در درگیری میان پلیس و معترضان مسدود شد.
هزاران نفر در مناطق مختلف تل آویو علیه کابینه تندرو نتانیاهو و پس از استعفای فرمانده پلیس دست به تظاهرات زدند.
در پی تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنین، جوانان فلسطینی با برگزاری راهپیمایی و آتش زدن لاستیک خودروها در مناطق مختلف، خشم خود را نسبت به این جنایات تل آویو نشان دادند.
مسئولان اسرائیلی بر این باورند که جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه قصد دارد، درگیری‌های جاری را تا روز موسوم به راهپیمایی پرچم ادامه دهد.
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جنگ طلبانه مدعی شد که در صورت ورود حماس به خط درگیری با ارتش این رژیم، تل آویو «یحیی السنوار» و سایر فرماندهان حماس را ترور خواهد کرد.
یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی در دهه آخر ماه رمضان و آمادگی محور مقاومت برای واکنش به تجاوزات تل‌آویو علیه این مکان مقدس از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
رسانه های رژیم صهیونیستی در حال حاضر نگران گشوده شدن جبهه جدیدی در درگیری پس از جبهه‌های مسجدالاقصی، غزه، جنوب لبنان و سوریه هستند.
رسانه های رژیم صهیونیستی در حال حاضر نگران گشوده شدن جبهه جدیدی در درگیری پس از جبهه‌های مسجدالاقصی، غزه، جنوب لبنان و سوریه هستند.
دمشق پس از حملات متوالی رژیم صهیونیستی به سوریه به این رژیم به شدت هشدار داد و این حملات را عامل بی ثباتی و کشیده شدن منطقه به سمت درگیری کامل دانست.
معترضان به «اصلاحات قضایی» در ادامه تظاهرات خود، امروز پنج‌شنبه در شهر تل‌آویو تجمع و با نیروهای پلیس درگیر شدند.
رئیس سابق سرویس جاسوسی اسرائیل گفت: فرمت چینی می‌تواند رویکرد متفاوتی برای درگیری ایران و اسرائیل ارائه دهد که تل آویو قبلاً آن را در نظر نگرفته بود. ما در زمان رهبری قبلی شاه رابطه بسیار بسیار خوبی با ایران داشتیم. هیچ تضاد منافع واقعی بین اسرائیل و ایران وجود ندارد. ما رویارویی ارضی نداریم. ما مرز مشترک نداریم و هیچ دلیل واقعی وجود ندارد که باید بین اسرائیل و ایران حالت جنگی برقرار شود.
هزاران صهیونیست در تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در تل آویو شرکت کرده اند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که عادی سازی روابط تل آویو و ریاض به درگیری اعراب و اسرائیل پایان می دهد و مشکل فلسطین را حل خواهد کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که در شرایط کنونی عجله‌ای برای پایان نبرد و درگیری با دشمن صهیونیستی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ