مدافع سابق منچستریونایتد به بازیکنان اینتر برای مقابله با سیتی نهیب زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ماده ۲۹ قانون هوای پاک و میزان جریمه خودرو‌های متخلف گفت: تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق‌های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودرو‌ها در مرتبه اول شامل ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، در مرتبه دوم ۲۰۰ هزار تومان و برای بار سوم ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به ایام اربعین گفت: مجرمان سایبری در هر مناسبتی با ترفندهای جدید به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند.
فولادسازان بزرگ کشور در طوماری خطاب به دولت و مجلس درباره پیامدهای منفی افزایش دو برابری قیمت گاز صنعت فولاد از جمله توقف سرمایه‌گذاری‌ها در این صنعت و تحمیل خسارت ۲۵ همتی هشدار دادند.
یوفا به دو باشگاه بزرگ اسپانیایی هشدار داد که فروش دارایی هایشان در واقع نوعی بدهی محسوب می شود نه درآمد و آنها باید مراقب رعایت فرپلی مالی باشند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بحث سانروف بسیار مهم است و نباید کودکان به دلیل جثه نحیف خود از آن بیرون بیایند چراکه با کوچکترین ترمز ناگهانی به جلو پرتاب شده یا حتی ممکن است از جلوی خودرو به زمین افتاده و خود ماشین از روی آنها رد شود.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بر ضرورت نصب حسگر هشدار دهنده دنده عقب توسط تولید کنندگان تاکید کرد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از کشف پرونده و انهدام باند بزرگ کلاهبرداران ارزهای دیجیتالی خبر داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی امشب تاکید کرد که سرنوشت قهرمانی لیگ برتر حالا دست تیم اوست.
شعبه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی نسبت به احتمال وقوع جنگی همه جانبه در تل آویو هشدار داده است.
نماینده مردم تبریز در مجلس افتتاح سفارت آذربایجان در تلاویو خطای بزرگ راهبردی خواند و گفت: جمهوری آذربایجان مراقب باشد در دام رژیم صهیونیستی نیفتد.
دستیار اول ساپینتو معتقد است هرچه برای تضعیف استقلال تلاش بیشتری شود این تیم متحدتر از قبل خواهد شد.
استاد بزرگ شطرنج زنان ایران می‌گوید شطرنج‌بازان انگیزه‌ای برای ادامه دادن ندارند و برای همین است که همه یکی یکی می‌روند.
سیمونیان در کلیپی که از روز یکشنبه در توئیتر منتشر شد اشاره کرد در صورت برآورده نشدن خواسته‌های پوتین درگیری بین روسیه، غرب و اوکراین ممکن است تشدید شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن هشدار درباره افزایش وقوع تصادفات به دلیل لغزندگی مسیرها گفت: عوامل پلیس راهور به صورت شبانه روزی در تمام نقاط سطح شهر در خدمت شهروندان خواهند بود.
رییس فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین گفتگوی خود در خصوص مسائل مختلف فوتبال ایران به صحبت پرداخت.
امروز کیسینجر هشدار می‌دهد که مشکل نظم جهانی دشوارتر می‌شود. رقابت‌های قدرت‌های بزرگ تشدید می‌شود، چین چالش پیچیده تری در مقایسه با اتحاد جماهیر شوروی است و اعتماد بین المللی با افزایش پیوسته ظرفیت بالقوه درگیری‌های جهانی رو به کاهش است. کیسینجر می‌گوید ما بیش از هر زمان دیگری به خرد نیاز داریم، اما یافتن آن چندان آسان نیست.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: ۲ مورد سرقت، در زمینه تراشه کارت سوخت داشتیم. تعدادی از شهروندان زمانی که برای سوخت‌گیری به پمپ بنزین مراجعه می‌کردند، برخی کارگران متاسفانه از فرصت سوءاستفاده کرده و تراشه کارت سوخت را درآورده و تراشه سوخته‌ای را جایگزین آن می‌کردند.
قطر اعلام کرد که محدودیت‌های تبعیض‌آمیز اتحادیه اروپا علیه این کشور قبل از پایان تحقیقات درباره فساد، بر همکاری‌ های دوجانبه و گفتگوهای جاری در مورد بحران انرژی تأثیر منفی خواهد گذاشت.
رئیس این پارلمان هشدار داد که دموکراسی اروپایی مورد «حمله» قرار گرفته و «تحقیقات داخلی» در پارلمان اروپا آغاز شده است.
ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین روز جمعه هشدار داد که روسیه در حال مقدمه چینی برای انجام یک عملیات «ایذایی» به منظور منفجر کردن یک سد بزرگ برق آبی در جنوب این کشور است که احتمالاً ۸۰ روستا و شهر از جمله شهر مهم و استراتژیک خرسون را زیر آب می‌برد.
تایوان با هشدار درباره اینکه ارتش این جزیره در حوزه جذب سرباز به هدف‌گذاری‌های خود دست نیافته است، این مساله را «چالشی بزرگ» برای توانمندی‌های تدافعی خود عنوان کرد.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، با یک ضربه فوق العاده دروازه تیم سابق خود دورتموند را باز کرد.
رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: از روزی که لباس نظامی مقدس را بر تن کردیم اجازه نخواهیم داد مردم دچار چالش شوند.
رئیس جمهور روسیه هشدار داد که حملات اوکراین به نیروگاه زاپروژیا پیامد‌های بسیار وخیمی به همراه دارد و ممکن است به فاجعه بزرگ منجر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ