معاون دبیر کل حزب الله لبنان ضمن هشدار درباره طرحهای فتنه افکنانه و هرج و مرج طلبانه در این کشور، اقدامات آنها را در راستای خدمت به منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود به صهیونیست‌ها هشدار داد در صورت ارتکاب حماقت جدید علیه لبنان، اسرائیل را به عصر حجر باز می‌گرداند.
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود به صهیونیست‌ها هشدار داد در صورت ارتکاب حماقت جدید علیه لبنان، اسرائیل را به عصر حجر باز می‌گرداند.
فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی هشدار دادند که حتی یک اقدام کوچک علیه حزب الله لبنان می‌تواند تبدیل به یک جنگ گسترده در مرزهای شمالی و دیگر مناطق شود.
رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی درباره نزدیک شدن زمان جنگ احتمالی با حزب‌الله لبنان هشدار دادند.
مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در سالروز جنگ ۳۳ روزه با انتشار فیلمی به صهیونیست‌ها درباره اندیشیدن به گزینه نظامی علیه لبنان هشدار داد.
سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان هشدار داد که کاهش بازدارندگی این رژیم در برابر حزب الله ممکن است به یک جنگ و درگیری همه جانبه در جبهه شمالی منجر شود.
سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان هشدار داد که کاهش بازدارندگی این رژیم در برابر حزب الله ممکن است به یک جنگ و درگیری همه جانبه در جبهه شمالی منجر شود.
حزب الله لبنان به شدت درباره تحرکات رژیم صهیونیستی در بخش لبنانی روستای مرزی الغجر با فلسطین اشغالی هشدار داد.
یکی از افسران صهیونیست درباره تقویت توانمندی حزب‌الله لبنان هشدار داد و گفت درصورت آغاز جنگی جدید روزانه ۲۰۰۰ فروند موشک از سوی حزب‌الله به سوی اراضی اشغالی پرتاب می‌شود.
تعدادی از شیوخ عشایر استان الانبار با محکوم کردن اقدام دولت اردن مبنی بر اعطای مجوز فعالیت سیاسی به حزب منحله بعث نسبت به پیامدهای خطرناک این اقدام، هشدار دادند.
دبیرکل حزب الله همچنین از ارتش لبنان، نیروهای امنیتی، گروه‌های فلسطینی، همه روسای جمهور و احزاب سیاسی و کشورهایی که از مقاومت حمایت کردند، از جمله ایران و سوریه قدردانی کرد.
روزنامه یدیعوت آحارانوت هشدار داد مقاومت لبنان آماده انجام حمله و اعزام تکاور به اراضی اشغالی فلسطین و گروگان‌گیری در شهرک‌ها است.
رسانه‌های صهیونیستی با اذعان به توانمندی موشک‌های نقطه‌زن اسرارآمیز حزب الله از تنوع تاکتیکی پیشرفته و ادوات گسترده نیروهای نظامی حزب الله در مانور اخیر به مقامات صهیونیستی هشدار دادند.
دبیرکل حزب آزادگان فرات عراق نسبت به اقدامات نظامیان آمریکایی برای گسترش پایگاه «عین الاسد» در استان الانبار هشدار داد.
بنی گانتز رهبر حزب اپوزیسیون «اتحاد ملی» بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر را فراخواند تا فورا با وی بر سر طرح دولت برای اصلاح افراطی نظام قضایی با وی ملاقات کند و هشدار داد که اسرائیل در سرازیری جنگ داخلی قرار دارد.
رهبران حزب جمهوری‌خواه مانند سناتور "لیندسی گراهام" هشدار دادند که اگر ترامپ را به عنوان نامزد معرفی کنیم "نابود خواهیم شد". با این وجود، این که آیا مخالفت رهبران حزب جمهوری خواه با ترامپ موثرتر خواهد بود یا نه یک پرسش باز و با پاسخی نامشخص است.
سرویس رسانه‌ای حزب‌الله لبنان با انتشار یک فایل ویدئویی، شکست دیوار حائل صهیونیستی و حمله به شهرک‌های اسرائیلی در فلسطین اشغالی را شبیه‌سازی کرده است.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان درباره نقض احتمالی توافق ترسیم مرزهای دریایی به رژیم صهیونیستی هشدار داد و تاکید کرد که حزب الله برای هر گونه اقدامی آمادگی کامل دارد.
یک وزیر سابق رژیم صهیونیستی درباره جدی نگرفتن تهدیدات دبیر کل حزب الله لبنان درباره میدان گازی «کاریش» هشدار داد.
سازمان جاسوسی آمریکا در هشدار به تل‌آویو اعلام کرد، حزب الله خود را برای اقدام نظامی علیه اسرائیل آماده می‌کند.
یکی از فرماندهان عالی رتبه ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد که در جنگ آینده سران تل آویو هدف موشک های حزب الله لبنان خواهند بود.
دفتر امور تایوان در کمیته مرکزی حزب کمونیست چین گفت، پکن از حامیان استقلال تایوان خواسته است تا "سر عقل بیایند" و بفهمند که اگر قانون را نقض کنند "به شدت مجازات خواهند شد."
یک روزنامه صهیونیستی درباره تشدید تنش ها میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان در دریای مدیترانه هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ