وزیر انرژی عربستان افزایش تولید نفت توسط ریاض و دیگر تولیدکنندگان نفت را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری از سفر وزیر انرژی کابینه نتانیاهو به پایتخت امارات متحده عربی با هدف رایزنی با مقامات اردنی خبر می‌دهند.
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی گفت: امنیت اولویت ما است؛ اما روابط انرژی میان مصر و اسرائیل هم مهم است.
وزیر انرژی عربستان و وزیر تحول انرژی فرانسه بر توافق دو کشور بر سر تقویت همکاری‌های هسته‌ای تاکید کردند.
وزیر نفت ایران و وزیر انرژی عربستان طی دیدار و مذاکراتی فشرده و طولانی در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک در وین درباره وضع بازار نفت و سرمایه‌گذاری در این صنعت گفت‌وگو کردند.
پیش تر وزیر انرژی عربستان سعودی گفت: ما به توسعه این میدان ادامه می‌دهیم. ما بیانیه عمومی مشترکی را صادر و ایران را تشویق کرده‌ایم اگر مدعی سهمی در این میدان است، پای میز مذاکره بیاید و این مسئله، یک ادعا مانده است.
وزیر نفت گفت: بیش از دومیلیون کالا در حوزه صنعت نفت و گاز به پالایشگاه‌های ونزوئلا صادرات داشتیم. این کشور بیشترین ذخایر نفتی دنیا را دارد و بیش از یک‌میلیون بشکه ظرفیت پالایشگاهی دارد، اما به‌دلیل تحریم‌ها بخش اعظمی از ظرفیت‌شان زمین مانده بود.
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل مخالف اقدام عربستان سعودی برای توسعه برنامه هسته‌ای است.
مدیر فنی تیم ملی تکواندو گفت: در حالی که تیم ملی بعد از جریانات روزهای گذشته شرایط روحی، روانی مناسبی نداشت، حضور دکتر سجادی در خانه تکواندو همانند یک بمب انرژی زا عمل کرد.
وزیر انرژی قطر اعلام کرد: «شرکت انرژی قطر» ساخت شرکتی جدید را با همکاری شرکت «شورون فیلیپس» عربستان شروع کرده که ۷۰ درصد از این شرکت در مالکیت قطر و ۳۰ درصد سهم عربستان است.
وزیر نیرو جهت پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کمیسیون انرژی خواهد رفت.
وزیر انرژی عربستان سعودی گفت که عربستان شریک قابل اعتماد چین در زمینه انرژی باقی خواهد ماند.
وزیر انرژی عربستان سعودی با بیان این که جهان امیدوار است عربستان سعودی را به عنوان بزرگترین صادرکننده نفت، به صلابه بکشد، اعلام کرد ریاض به دقت وعده‌های تجدیدپذیر کشورهای دیگر را زیر نظر دارد.
وزیر انرژی قطر پیشنهاد اروپایی‌ها برای تعیین سقف قیمت گاز طبیعی را «ریاکارانه» خواند.
وزیر انرژی عربستان با بیان اینکه بحران فعلی انرژی ممکن است بدترین بحران باشد، افزود: با دولت های اروپایی در این خصوص در ارتباط هستیم.
درپی پررنگ شدن اختلافات آمریکا و عربستان پس از تصمیم اوپک پلاس فیلمی از وزیر انرژی سابق سعودی در فضای مجازی عربستان، درحال بازنشر شدن است.
درپی پررنگ شدن اختلافات آمریکا و عربستان پس از تصمیم اوپک پلاس فیلمی از وزیر انرژی سابق سعودی در فضای مجازی عربستان، درحال بازنشر شدن است.
درپی پررنگ شدن اختلافات آمریکا و عربستان پس از تصمیم اوپک پلاس فیلمی از وزیر انرژی سابق سعودی در فضای مجازی عربستان، درحال بازنشر شدن است.
وزیر انرژی عربستان سعودی پس از تصمیم جدید اوپک پلاس درخصوص کاهش تولید نفت و تاثیر آن بر بازار جهانی نفت، با همتای چینی خود تماس گرفت و خواستار همکاری بیشتر با این کشور شد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی کار در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
وزیر انرژی لبنان و سفیر ایران در بیروت دیدار و درباره بحران کمبود سوخت در لبنان گفتگو کردند.
وزیر خارجه امارات در تماسی تلفنی با همتای آلمانی خود درباره موضوعات اقتصادی و همکاری در حوزه انرژی گفتگو کرد.
معاون وزیر انرژی عمان در رأس یک هیئت فنی و سرمایه‌گذاری در بخش انرژی به منظور دیدار و گفتگو با مقامات ایران به تهران سفر کرد.
وزیر انرژی عربستان سعودی گفت: به زودی کار بر روی پیش نویس توافقنامه جدید پس از سال ۲۰۲۲ میلادی را آغاز خواهیم کرد که در آن به تجارب، دستاوردها و موفقیت‌های قبلی خود ادامه می‌دهیم.
ولید فیاض» وزیر انرژی لبنان به شبکه «المیادین» گفت، در نتیجه این هبه، هیچ تحریم یا مجازاتی برای لبنان در کار نخواهد بود زیرا رایگان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ