وزیر انرژی عربستان و وزیر تحول انرژی فرانسه بر توافق دو کشور بر سر تقویت همکاری‌های هسته‌ای تاکید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، توافق میان ایران و عربستان مبنی بر ازسرگیری روابط دیپلماتیک را یکی از عوامل تأثیرگذار بر ثبات منطقه توصیف کرد.
شرکت نفت عربستان سعودی (آرامکو) و شرکت فرانسوی «توتال» در بیانیه‌ای مشترک خبر از امضای توافقی ۱۱ میلیارد دلاری دادند.
روز گذشته ال‌چیرینگیتو ادعا کرد که لیونل مسی با الهلال به توافق رسیده و امروز فرانس پرس نیز آن را تایید کرد. برای مارکو فان باستن، اسطوره هلندی، این انتخاب مسی حیرت‌انگیز است.
خبرگزاری فرانس پرس مدعی شده که توافق نهایی برای انتقال لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به باشگاه الهلال عربستان انجام شده است.
خبرگزاری فرانس پرس مدعی شده که توافق نهایی برای انتقال لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به باشگاه الهلال عربستان انجام شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: توافق با عربستان آثار مثبتی بر ایران و منطقه داشته است و کشور لبنان نیز از تبعات مثبت آن بهره مند خواهد شد.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس مناسبتی برای ابراز همبستگی دنیا با فلسطین و ملت مظلوم آن است.
این مقام آمریکایی گفته است: برنز به عربستان سعودی سفر کرد و در آنجا با همتایان اطلاعاتی و رهبران کشور درباره منافع مشترک گفتگو کرد.
دینا اسفندیاری، مشاور ارشد گروه بین‌المللی بحران در خاورمیانه و شمال آفریقا گفت: توافق تهران و ریاض به ایران این امکان را می‌دهد که به سمت غرب، به سمت ایالات متحده و متحدانش برگردد و بگوید: ببینید، در نهایت شما هرگز نمی‌توانید من را به روشی که قبل از توافق هسته‌ای انجام دادید منزوی کنید.
فارغ از هرگونه فضای دیپلماتیک تازه‌ای که از توافق موفقیت امیز ایران و عربستان سعودی ایجاد شود اسلام آباد و دهلی نو با دقت عمل و احتیاط رویکرد خود را تنظیم خواهند کرد.
مشاور دربار پادشاهی سعودی و مشاور رئیس جمهور فرانسه در خصوص تأثیرگذاری توافق ایران و عربستان بر انتخاب رئیس‌جمهور لبنان رایزنی کردند.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان توافق میان ایران و عربستان را به مثابه ضربه مهلکی بر پیکره نقشه‌های رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
رئیس سابق سرویس اطلاعاتی عربستان بر تأثیری گذاری توافق با ایران بر تحولات مهم منطقه تاکید کرد.
میشل پل خبرنگار رادیو فرانسه در اسرائیل: برآیند نگاه رسانه‌های اسرائیل به این توافق، یک خبر بد و سیلی واقعی به دولت تل‌آویو است
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان به موضع گیری درباره توافق ایران و عربستان پرداخت و از کشورهای سازشکار خواست که سفیران رژیم صهیونیستی را اخراج کنند.
یکی از نمایندگان پارلمان لبنان، توافق امضا شده میان عربستان و ایران را دارای تأثیرات مثبت بر منطقه توصیف کرد.
رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان توافق میان عربستان و ایران را مثبت ارزیابی کرد.
توافق اخیر را می‌توان در امتداد توافق قدیم دید و آن را «برجام ۲» نامید که البته، انتظار می‌رود با اتخاذ رویکردی استراتژیک از سوی ایران، فرجامی بهتر از «برجام یک» پیدا کند. در این صورت است که می‌توان مدعی شد «نگاه به شرق» نه سیاستی علیه تنش‌زدایی با غرب، که صرفا مسیری متفاوت برای رسیدن به مقصدی مشترک بوده است.
تحلیلگران و کارشناسان می‌گویند میانجی گری چین در توافق اخیر بین ایران و عربستان سعودی رقبای دیرینه خلیج فارس نشانه وسیع تری از تغییر نظم جهانی است.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: توافق ایران و عربستان به نفع کشورهای منطقه است و نشان می‌دهد اختلافات با گفتگوی بین بخشی درون منطقه قابل حل است.
مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به توافق اخیر ایران و عربستان تاکید کرد: توافق بین ایران و عربستان یک زلزله در حوزه سیاسی و پایانی بر هژمونی آمریکا در منطقه بود.
توافق تهران و ریاض با ابتکار چین، نشانه دیگری از افول آمریکا و افق پیش‌رو از نظم نوین جهانی است.
عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین به توافق اخیر میان تهران و ریاض واکنش نشان داد.
توافق عربستان و چین برای تقویت همکاری انرژی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ