وزیر نفت ایران و وزیر انرژی عربستان طی دیدار و مذاکراتی فشرده و طولانی در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک در وین درباره وضع بازار نفت و سرمایه‌گذاری در این صنعت گفت‌وگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه چلسی با نیمار برای انتقال احتمالی به استمفوردبریج مذاکره می‌کند.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: گفت‌وگوها و مذاکراتی که با تلاش و میانجیگری اتحادیه اروپا و آقای بورل انجام شد ناظر بر بازگشت همه طرف‌ها به تعهدات کامل در برجام است.
مذاکرات وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در سطح هیأت‌های بلندپایه برای تقویت روابط دوجانبه برگزار شد.
تحریم‌های اتحادیه اروپا این بار یک ستاره ایرانی را هدف قرار داده‌اند.
وزیر اقتصاد گفت: مذاکرات بسیار خوب و سازنده‌ای برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی انجام شده و به محض پایان مذاکرات از طریق رئیس کل بانک مرکزی اطلاع رسانی می‌شود.
سخنگوی اقتصادی دولت از مذاکرات وزارت صمت و بانک مرکزی برای تامین ارز واردات خودرو خبر داد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی پیشرفت داشته است و این رژیم می‌تواند خطوط ریلی اراضی اشغالی را به عربستان متصل کند.
موضوع مهم برای واشینگتن ظاهرا در وضعیت فعلی موضوع آزادی زندانیان است. البته رابرت مالی در این خصوص هم فعالیت می‌کرد و کنار رفتنش می‌تواند به این موضوع هم آسیب برساند.
عارف غلامی نه با استقلال تمدید قرارداد کرده و نه تیم جدید خود را برگزیده است.
اظهارات بلینکن درباره اسرائیل از اهمیت بسزایی برخوردار است. حدود ۶ ماه پیش آمریکایی ها، رویکرد جدیدی ارائه کردند که سابق بر این دیده نمی‌شد. این رویکرد، ابتدا در سخنان سفیر آمریکا در اسرائیل دیده شد، سپس جیک سالیوان و در نهایت بلینکن، این سخنان را تایید کرد. تا پیش از این امریکا با هر نوع اقدام یک جانبه اسرائیل علیه تاسیسات هسته‌ای ایران مخالف بود، اما از شش ماه پیش این گفته توسط مقامات آمریکایی تکرار می‌شود.
باشگاه استقلال در ادامه مذاکرات خود برای جذب بازیکنان مدنظر جواد نکونام، امروز و فردا مذاکرات فشرده‌ای با دو گزینه خواهد داشت.
دو تیم لیگ برتری برای استخدام مهدی تارتار به عنوان سرمربی مذاکرات خود را با این مربی ادامه می‌دهند.
قائم مقام باشگاه استقلال می‌گوید ریکاردو ساپینتو برای تمدید قرارداد شروط جدید را مطرح کرده است.
مذاکرات فشرده تیم بانک مرکزی با کشورهای عربستان و امارات و هم افزایی عملیاتی دستگاه دیپلماسی با تیم اقتصادی دولت، نتایج مثبتی در ارتباطات بین بانکی و حصول نتایج ملموس ایفا کرده است
پس از سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به چین مذاکرات فشرده با نمایندگی دبیر شورای امنیت ملی از طرف ایران آغاز شد و امروز توافق نهایی با صدور بیانیه‌ای سه‌جانبه اعلام شد.
پس از انجام چند روز مذاکرات فشرده میان دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با همتای سعودی خود در شهر پکن، امروز توافق حاصل شده برای از سرگیری روابط میان دو کشور، طی مراسمی با امضاء بیانیه‌ مشترک میان ایران، عربستان سعودی و چین به صورت رسمی اعلام شد.‌
پس از انجام چند روز مذاکرات فشرده میان دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با همتای سعودی خود در شهر پکن، امروز توافق حاصل شده برای از سرگیری روابط میان دو کشور، طی مراسمی با امضاء بیانیه مشترک میان ایران، عربستان سعودی و چین به صورت رسمی اعلام شد.
در حالی که بایدن در ویدئویی در جریان یک نشست انتخاباتی در پاییز این توافق را «مرده» خواند، مقامات دولت از اعلام مرگ آن خودداری کردند و فقط تا آنجا پیش رفتند که گفتند در حال حاضر تمرکز ما روی این توافق نیست. به گفته دولت بایدن، عدم همراهی تهران بر سر میز مذاکره در طول سال ۲۰۲۱، تلاش‌های ایران برای تامین پهپاد و سامانه‌های دیگر به ارتش روسیه و اعتراض‌های جاری در سراسر کشور، مذاکرات هسته‌ای را متوقف کرده است.
به زودی در راستای مذاکرات فشرده سیاسی ایران قرار است ۷ میلیارد دلار دیگر از پول های بلوکه شده ایران آزاد شود.
مدیران باشگاه صنعت نفت مذاکرات فشرده و مثبتی را با وینفرد شفر برای قبول هدایت این تیم انجام داده‌اند.
در آخرین ساعت‌های بازار نقل و انتقالات تابستانی مذاکرات فشرده چلسی و بارسلونا برای انتقال ممفیس دیپای به این باشگاه انگلیسی ادامه دارد.
زمانی که توافق برجام در سال ۲۰۱۵ منعقد شد، بیش از دو سال مذاکرات فشرده و رو در رو میان ایران و آمریکا انجام شده بود که تا حدی موجبِ ایجاد اندک اعتمادی میان این دو کشور شده بود. وزیر خارجه دولت "جان کری"، بیش از هر رهبر و سیاستمدار خارجیِ دیگر، وقت خود را با "جواد ظریف" می‌گذراند. این جنس از ارتباط در نوعِ خود در مورد موضوعاتی ورای توافق اتمی نیز راهگشا بود.
یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پس از پایان دور جدید مذاکرات وین و چند روز مذاکره فشرده، همچنان توپ بازگشت به برجام را به زمین ایران انداخت و مدعی شد واشنگتن آماده امضای سریع توافق است.
سرعت تحولات در سومین روز از مذاکرات وین که با محور رفع تحریم‌ها جریان دارد، افزایش قابل توجهی پیدا کرده است و رایزنی‌ها به صورت فشرده در ساختمان محل گفت‌وگوها جریان دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ