وزیر انرژی رژیم صهیونیستی گفت: امنیت اولویت ما است؛ اما روابط انرژی میان مصر و اسرائیل هم مهم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه مصر به موضع‌گیری درباره سوریه پرداخت و خواستار حل و فصل بحران این کشور شد.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان به موضع‌گیری درباره مشکلات اقتصادی در این کشور پرداخت.
وزیر انرژی اردن به تشریح آخرین وضعیت پروژه اتصال برق این کشور با عراق پرداخت.
سفیر آمریکا در بغداد که در امور ریز و درشت عراق دخالت می‌کند در مصاحبه‌ای به سفر السودانی نخست وزیر عراق به واشنگتن پرداخت.
وزیر خارجه دولت پیشبرد امور لبنان از توافق با کمیساریای امور پناهندگان سازمان ملل متحد برای ارائه اطلاعات تمامی آوارگان سوری به دولت لبنان خبر داد.
وزیر خارجه ترکیه به موضع گیری درباره سوریه و جنگ اوکراین و روابط با یونان پرداخت.
وزیر نفت کویت بار دیگر مدعی شد که این کشور به همراه عربستان به طور مشترک مالک میدان گازی آرش هستند.
رئیس جمهور عراق در دیدار وزیر دفاع استونی، ابراز امیدواری کرد که جنگ اوکراین متوقف شود.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسکو حمله تروریستی در پاکستان را به‌شدت محکوم می‌کند و امیدوار است که سازمان‌دهندگان این حادثه پیدا و مجازات شوند.
وزیر خارجه روسیه در سخنانی با اشاره به موضع‌گیری اخیر دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی تصریح کرد: اگر ناتو مخالف توقف درگیری‌ها در اوکراین است، مسکو برای این کار آمادگی دارد.
وزیر خارجه دولت انگلیس در تداوم سیاست مداخله‌جویانه خود علیه برنامه صلح‌آمیز تهران موضع‌گیری کرد.
وزیر خارجه آمریکا با انتقاد از مقامات صربستان و کوزوو خواستار کاهش تنش میان دو کشور شد.
وزیر خارجه عربستان با استقبال از توافق آتش بس میان طرف‌های درگیر در سودان تاکید کرد که این توافق روزنه امیدی برای سودانی‌ها ایجاد می‌کند.
نخست وزیر انگلیس در موضع‌گیری در قبال جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، خواستار توقف خشونت‌ها شد.
وزیر خارجه آلمان امروز به تشریح موضع‌گیری خصمانه اتحادیه اروپا در ارتباط با احتمال وضع دور ششم تحریم های ضدایرانی پرداخت.
وزیر خارجه چین با اشاره به موضع‌گیری آمریکا علیه پکن در رابطه با تامین سلاح مسکو، فروش سلاح توسط آمریکا به تایوان را مساوی با تامین سلاح روسیه از سوی چین توصیف کرد.
وزیر امور خارجه آلمان امروز و در بحبوحه امدادرسانی به زلزله زدگان در سوریه، به موضع گیری خصمانه ای علیه دمشق پرداخت.
وزیر ورزش و جوانان نسبت به اظهارات یحیی گل‌محمدی بعد از دیدار با آلومینیوم اراک موضع‌گیری کرد.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه تل‌آویو درباره جنگ جاری میان اوکراین و روسیه، موضع‌گیری علنی کمتری خواهد داشت، گفت که سیاست کابینه جدید دراین‌باره «مسئولانه» خواهد بود.
نخست وزیر انگلیس در اظهاراتی مداخله جویانه و بی پایه در خصوص بازداشت اتباع این کشور از سوی جمهوری اسلامی ایران اظهارنظر کرد.
در بخش هایی از یادداشت عباس آخوندی، وزیر اسبق راه و شهرسازی می خوانیم: بحث موضع‌گیری چین برای من هیچ تازگی نداشت. چین این رویه را سالهاست که اتخاذ کرده‌است. لیکن، گروهی در تهران به هر دلیلی نمی‌خواستند که نشانه‌های آن را ببینند. شاید هم به دلیل حجم فساد فوق العاده‌ای که پیرامون قرارداد‌های چینی وجود داشت و دارد. تنها دو نمونه را برایتان ذکر کنم.
جا دارد صمیمانه از مدیریت کی‌روش و حمایتش از تیم ملی تشکر کنم. آن موفقیت، موضعگیری و پاسخی که او در کنفرانس مطبوعاتی داشت برای ما بسیار ارزشمند بود. ماشاءالله مثل شیر کنار تیم ملی است
وزیر خارجه آلمان امروز یکشنبه با نقض قوانین بین المللی در خصوص لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل به دفاع از اغتشاش‌گران پرداخت.
وزیر خارجه فرانسه امروز با نقض قوانین بین المللی در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل، موضع‌گیری خصمانه ای را علیه ایران مطرح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ