سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی کار در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: یکی از برنامه‌های مهم وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کم کردن تصدی‌گری دولت است و وی اعتقاد دارد که هر چقدر اقتصاد مردمی‌تر باشد، به نفع مردم است.
بررسی صلاحیت و برنامه‌های محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار جلسه علنی روز سه‌شنبه هفته جاری مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به ممانعت علی آبادی از واردات لوکوموتیو در دوره ای که در کشور سمتی داشت، گفت: چطور وی می تواند با واردات خودرو در حال حاضر موافق باشد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از موافقت اکثریت اعضای این فراکسیون با صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دارای ابهام است و وی باید برنامه‌های خود را شفاف و روشن ارائه کند.
نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: وزیر پیشنهای آموزش و پرورش اشراف لازم به مسائل دستگاه تعلیم و تربیت ندارد و رتبه‌بندی معلمان در برنامه‌های وزیر پیشنهادی جایی ندارد.
بررسی صلاحیت و برنامه‌های رضامراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار جلسه امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از موافقت اکثریت اعضای این فراکسیون با صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: انتظار می‌رود در بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش منویات مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گیرد.
در جلسه صحن علنی امروز مجلس بررسی صلاحیت و برنامه‌های صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان مجلس پس از استماع سخنان مخالفان و موافقان و همچنین دفاعیات و برنامه‌های مرتضوی با ۱۷۶ رأی، به وی بعنوان دومین وزیر تعاون و کار دولت سیزدهم‌ اعتماد کردند.
اعضای کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی رأی مثبت دادند.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: زاهدی وفا در مدتی که سرپرست وزارت کار بود، نشان داد که اهل تعامل با مجلس نیست.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و رسیدگی به برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی روند بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن مجلس را تشریح کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی روند بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن مجلس را تشریح کرد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و رسیدگی به برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.
وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روز سه شنبه در مجلس حاضر می شود تا از برنامه‌های خود برای کسب رای اعتماد از نمایندگان مردم، دفاع کند.
علیرضا سلیمی اظهار داشت: روز سه شنبه (۱۲ مهر) جلسه رسیدگی به رای اعتماد وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و رئیس جمهور برای معارفه و دفاع از برنامه‌های وزیر پیشنهادی به مجلس می‌آید.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این فراکسیون خبر داد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز این فراکسیون، بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار قرار گرفت.
بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار هفته آینده کمیسیون فرهنگی مجلس است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه طی چند روز گذشته من با آقای زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی کار، نشستی داشتم و با برنامه‌های او آشنا شدم، گفت: از نظر من برنامه‌های آقای زاهدی وفا برای وزارت کار کاملا قابل پذیرش بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ