محققان افزودند: مصرف زیاد نمک باعث بیماری‌های قلبی‌ و عروقی می‌شود و ممکن است در ابتلاء به بیماری‌های خودایمنی، برخی سرطان‌ها و اختلالات شناختی موثر باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهراد در پاسخ به این پرسش که «چه مواد غذایی تشکیل سنگ را تسریع و چه موادی از ایجاد آن جلوگیری می‌کند؟»، گفت: کمبود پروتئین باعث ایجاد سنگ مثانه به ویژه در کودکان می‌شود؛ ضمن اینکه خوردن نمک زیاد، املاح زیاد و مصرف کم آب باعث ایجاد سنگ می‌شود.
تابستان با لذت‌های ساده همراه است جمله غذا پختن با گوجه فرنگی تازه. خوردن آن به صورت ساده یا با کمی نمک مطمئنا یکی از گزینه‌ها است، اما کاربرد گوجه فرنگی‌های فصل نامحدود است از استفاده برای درست کردن سالاد گوجه فرنگی گرفته تا ساندویچ گوجه فرنگی و حتی پای گوجه فرنگی. یکی از راه‌ها نیز ترکیب آن با پاستا می‌باشد.
مشکلات در صحبت کردن کودک باید توسط تیم متخصص شنوایی سنجی، فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان و در ادامه حمایت‌های گفتار درمان انجام شود. همچنین مشکلات آناتومیکی مثل شکاف کام هم توسط جراحان پلاستیک، کودکان و یا گوش و حلق و بینی انجام می‌شود.
خواص میوه‌های فصل تابستان به قدری ارزشمند است که خوردن آن‌ها را نباید از دست داد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تساوی 4-4 مقابل گروتر فورث را یک "نتیجه تماشایی" ارزیابی می‌کند.
این ماده برای کاهش سطح کلسترول خون، کنترل فشار خون پایین و بالا، درمان مشکلات قلبی، تحریک جریان خون، جلوگیری از حملات قلبی استفاده می‌شود.
در واقع هندوانه حاوی ویتامین C است و هنگامی که بعد از آن لبنیات می‌خورید با یکدیگر واکنش نشان می‌دهند و باعث نفخ می‌شوند. به این ترتیب به دستگاه گوارش آسیب می‌رسانند و می‌توانند باعث سوء هاضمه شوند.
تاکید خیلی‌ها برای استفاده از میوه به خاطر بهره‌مندی از فیبر آن است، در حالی که میزان فیبر موجود در سبزیجات بسیار بیشتر از میوه‌هاست. اما علاوه بر فیبر، میوه سرشار از املاح و ویتامین‌هاست و بدن برای حفظ سلامت خود به آن‌ها احتیاج دارد. طوری که کمبود این مواد ضروری، سلامت را به مخاطره می‌اندازد و به سختی می‌توان جایگزینی برایشان پیدا کرد.
عباس عبدی نوشت: شاید همه می‌دانند که کفگیر به ته دیگ خورده است. در هر حال نمک به زخم مردم نپاشید. اگر نمی‌توانید یا نمی‌خواهید باری را از دوش مردم بردارید حداقل بار بیشتری بر بارگران آنان اضافه نکنید.
عضو هیئت علمی دانشگاه تاکید کرد: مصرف نمک، غذا‌های شور و تنقلاتی مانند چیپس شور و آجیل شور را باید در تابستان محدود کرد و بیشتر از آجیل خام استفاده کرد.
خوردن غذا‌های پر نمک، به ویژه در هوای گرم، می‌تواند منجر به احتباس آب، تورم و نفخ شود. بهتر است غذا‌های خود را با نمک کمتری مصرف کنید.
آلرژی به آجیلی مانند بادام رایج و اغلب شدید است. این نوع آلرژی‌ها معمولاً در سن ۲ سالگی ایجاد می‌شود و تعداد آجیل‌هایی که فرد به آن‌ها حساسیت دارد ممکن است با افزایش سن بیشتر شود.
تصور کنید خوردن یک کاسه سوپ به مدت یک بار در هفته بتواند به پایین نگه داشتن سطح قند خون شما کمک کند و خطر ابتلا شما به دیابت نوع ۲ را بگیرد.
معمولا توری‌های کباب پز بعد از اینکه روی آن کباب می‌پزید، می‌سوزد و آب کباب روی آن شیار‌هایی از سیاهی را ایجاد می‌کند. برای تمیز کردن توری کباب پز با روشی بسیار ساده می‌توانید لیمو ترش را از وسط برش بزنید؛ سپس لیمو را داخل نمک بزنید، طوری که نمک کاملا روی قسمت برش خورده لیمو را بگیرد. حالا لیموی نمکی را روی توری کباب پز بکشید.
لیمو ترش علاوه بر خواص بسیار زیادی که برای سلامتی دارد، کاربردهای مفید دیگری نیز دارد که در این مطلب با برخی از آن‌ها آشنا می‌شویم.معمولا توری‌های کباب پز بعد از اینکه روی آن کباب می‌پزید، می‌سوزد و آب کباب روی آن شیارهایی از سیاهی را ایجاد می‌کند. برای تمیز کردن توری کباب پز با روشی بسیار ساده می‌توانید لیمو ترش را از وسط برش بزنید؛ سپس لیمو را داخل نمک بزنید، طوری که نمک کاملا روی قسمت برش خورده لیمو را بگیرد. حالا لیموی نمکی را روی توری کباب پز بکشید. بعد از چند دقیقه توری کاملا تمیز می‌شود.
کلم، میکروب‌کش است و ویروس‌ها و باکتری‌های مولد بیماری‌های عفونی را از بین می‌برد. مصرف سبزی‌های این خانواده جلوی ابتلا به سرطان ریه را می‌گیرد. اگر هفته‌ای یک‌بار از این خانواده مصرف کنید خطر ابتلا به این سرطان را در خانواده‌تان کم می‌کنید.
به گفته ی جسیکا آلبا، او فشار و قند خون پایینی دارد. به همین دلیل باید به آبی که می خورد نمک صورتی اضافه کند تا سدیمی که بدنش کم دارد تأمین شود و طی روز احساس بی حالی نکند.
جزئیات زرد رنگی در سراسر رولزرویس ریث به چشم می‌خورد. این رنگ زرد به دلیل الهام گرفتن از تاندربولت دهه ۳۰ میلادی است که رکوردار سرعت زمینی بود. تاندربولت توانست رکورد سرعت ۵۷۵.۳ کیلومتر بر ساعت را به ثبت برساند. به دلیل دشواری بدنه آلومینیومی پولیش خورده در دریاچه نمک، رنگ زردی روی جا‌های مختلف بدنه آن رسم شد.
دکتر دیوید جنکینز از دانشگاه تورنتو برای کمک به بیمارانش، رژیم غذایی پیشنهاد می‌کند. خوردن این مواد غذایی به عنوان بخشی از رژیم غذایی وگان یا گیاه‌خواری مطلق برای کنترل کالری مصرفی است و شامل پرهیز از چربی‌های اشباع‌شده و نمک می‌شود. این رژیم غذایی سرشار از فیبر و میوه‌ها و سبزی‌هاست.
مهدی کیانی می‌گوید حضور هواداران در استادیوم، باعث دلگرمی بازیکنان تراکتور می‌شود.
همه ما عاشق یک پیتزای خوب منجمد شده هستیم، اما این غذا می‌تواند فشار خون شما را به شدت افزایش دهید. تنها با یک وعده خوردن پیتزای منجمد میزان سدیمی به اندازه دو روز نمک مصرفی را دریافت خواهید کرد.
تشویش به اغتشاش جرم مشترک سلبریتی هایی است که نمک خوردند و نمکدان شکستند. کسانی که با حمایت و پول بیت المال رشد کرده و شناخته شدند حالا مردم را تشویق به تخریب اموال عمومی بیت المال کردند.
در بیانیه مجمع روحانیون مبارز آمده: به نام نهی از منکر مرتکب صد‌ها منکر میشوند و به نام دین تیشه بر ریشه دین میزنند. آیا وقت آن نرسیده است تا بانیان و حامیان و آمران این رویه شکست خورده که باعث ناامنی جامعه، بی اعتباری حکومت، و مشوه شدن چهره اسلام رحمانی و محمدی و عامل فرار مغزها، مهاجرت نخبگان و عصبانیت و عصیان عامه مردم میشود کنار گذاشته شود و بیش از این نمک به زخم مردم که با انواع مشکلات اقتصادی دست به گریبانند نپاشند؟
نقش کم آبی بدن به عنوان عامل چاقی را نباید دست کم گرفت و معمولا این عامل پس از خوردن غذا‌های شور پررنگ‌تر می‌شود. هم کم آبی و هم مصرف نمک منجر به تولید فروکتوز و چربی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ