تشویش به اغتشاش جرم مشترک سلبریتی هایی است که نمک خوردند و نمکدان شکستند. کسانی که با حمایت و پول بیت المال رشد کرده و شناخته شدند حالا مردم را تشویق به تخریب اموال عمومی بیت المال کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- معاون آموزش و پرورش استان سمنان از ساخت و تحویل هشت مدرسه جدید به این اداره کل در سال تحصیلی جدید با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان خبر داد.
نشریه پولیتیکو در گزارشی نوشت که واشنگتن برای آموزش خلبانان اوکراینی جهت پرواز با جنگنده اف-۱۶ ساخت آمریکا، هنوز به کشورهای اروپایی چراغ سبز نداده است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش‌های فنی و حرفه ای باید با بازار کار ارتباط داشته باشد و باید بتوایم تقاضامحور عمل کنیم.
مشهد ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امسال برای ساخت و تکمیل ۲ هزار کلاس درس در سطح خراسان رضوی هدف گذاری شده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: توجه به زیست‌بوم مناطق مختلف و ساخت مدارس هر منطقه با توجه به همان زیست حائز اهمیت است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به روند فروش املاک مازاد آموزش و پرورش و اختصاص منابع حاصله برای ساخت پروژه‌های آموزشی جدید در پایتخت اظهار کرد: حداقل بالغ بر ۱۰ مورد از املاک مازادمان را در تهران برای فروش اعلام کرده‌ایم.
سرهنگ پاشایی درباره آموزش‌های مجازی اظهار می‌کند: ما در فضای مجازی آموزش موارد خلاف ساخت سلاح و مهمات و وسایل محترقه و آموزش ساخت کوکتل مولوتوف داشتیم که تعدادی در این زمینه دستگیر شدند، ولی برخی از آن‌ها خارج از مرز هستند. آن‌ها اقدام به دایر کردن یک صفحه یا کانال می‌کنند و از آنجا فعل مجرمانه خود را انجام می‌دهند. بعضی وقت‌ها اهداف‌شان تجاری و کلاهبرداری است و بعضی وقت‌ها لطمه زدن به امنیت کشور و بی‌اعتبارکردن کشور است.
وزیر آموزش و پرورش امروز در واحد ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری پاسخگوی سوالات و مشکلات و شنوای درخواست‌های مردمی بود.
سخنگوی طالبان پس از مشاهده اولین خودروی اسپرت ساخت افغانستان گفت: از اداره آموزش فنی و حرفه‌ای افغانستان تشکر می‌کنم که تحت چتر آنها، نخبه‌ها خدمات شایانی انجام می‌دهند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: به موازات توجهی که به ایمنی ساختمان می‌شود، توجه به معماری و سیمای مدرسه نباید مغفول بماند.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: ساخت آینده کشور، ماموریت اصلی نظام تعلیم و تربیت است و طرح رتبه بندی اولین قدم دولت برای حمایت از معلمان است.
طبق اعلام پلیس تهران، از دیگر اقدامات این افراد آموزش ساخت مواد آتش‌زا و کوکتل مولوتف و تخریب اموال عمومی در بستر فضای سایبری بود.
تبریز- امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه رشد و تعالی کشور مرهون آموزش و پرورش است، افزود: جهاد در راه ساخت کلاس‌های درس به معنی فراخوان دانش‌آموزان برای تحصیل علم و تربیت است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی دانش آموزان و خانواده‎هایی که طی هفته‎‌های اخیر به دلایلی با ما همراه نبوده ‎اند، دشمن ما نیستند و دل در گرو ساخت ایرانی قوی دارند.
رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، از تامین اعتبار برای ساخت و تجهیز ۳۱ زورخانه دانش‌آموزی به همت وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور خبر داد.
شاهرود- رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، از تامین اعتبار برای ساخت و تجهیز ۳۱ زورخانه دانش آموزی به همت وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور خبر داد.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ساخت ۱۰۱۷ فضای ورزشی در مدارس حقیقتاً یک نهضت و جهاد بود.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ساخت ۲۱۰۰ فضای ورزشی در مدارس حقیقتاً یک نهضت و جهاد بود.
مشهد - دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: دشمن وقتی از جنگ نظامی منصرف شد و با طرح آموزش دموکراسی در خاورمیانه به دنبال ساخت پیاده نظام در قلب خاورمیانه است.
مشهد ـ مشهد- دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: دشمن وقتی از جنگ نظامی منصرف شد با طرح آموزش دموکراسی در خاورمیانه به دنبال ساخت پیاده نظام در قلب خاورمیانه بود.
محققان کشور موفق به ساخت ربات اجتماعی تابان ۲ به منظور انجام تعاملات آموزشی با کودکان مبتلا به نارساخوانی شدند.
محققان کشور موفق به ساخت ربات اجتماعی تابان ۲ به منظور انجام تعاملات آموزشی با کودکان مبتلا به نارساخوانی شدند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر جمع دانش آموزان فنی و حرفه‌ای کشور در سه پایه متوسطه به یک میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲۸ نفر افزایش پیدا کرده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ساخت ۱۰۰ مدرسه نیز در استان کلید خورده و ساخت و ساز را نیز خیرین به عهده خواهند گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ