خبر اعتصاب بازیکنان استقلال و خودداری آبی‌پوشان از تمرین در رسانه‌های کشور پرتغال بازتاب داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسعود ملایری پس از یک دوره تحمل بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.
صعود کره جنوبی به مرحله ی یک چهارم نهایی جام ملت های نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی در گروهی که ایران قرار دارد، قطعی شد.
فرشاد نور، زننده تک گل افغانستان به ایران با یک شوت استثنایی بود.
تیم فوتسال پالما امشب در دیدار حساس مرحله نیمه نهایی لیگ اسپانیا به مصاف خاین می رود.
آخرین برآوردهای بخش جمعیت سازمان ملل متحد اعلام می‌کند که میانگین عدد سن امید به زندگی در ایران برای هر دو جنسیت (مردان و زنان) ۷۷.۳۳سال، برای زنان ۷۸.۵۴سال و برای مردان ۷۶.۲۲سال است که البته برخی مطالعات داخلی این عدد را کمی بالاتر یا پایین‌تر هم اعلام می‌کنند.
مدیرکل دفتر جمعیت مرکز آمار با بیان اینکه سن امید به زندگی در ایران ۷۴ سال است، گفت: آهنگ رشد جمعیت از سال ۹۵ به این سو کاهشی شد به شکلی که هم اکنون به ۰.۷۷ درصد رسیده است.
محزون یادآور شد: میانگین سن ازدواج ۲۴ سال برای آقایان و ۲۳ سال برای خانم‌هاست اما سن ازدواج در برخی کلان‌شهرها که نسبت به دیگر مناطق کشور رفاه بیشتری دارند متأسفانه بالاتر از میانگین کشوری است.
تیم فوتبال جوانان ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی خود برابر ویتنام به پیروزی رسید تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شود و یک گام تا جهانی شدن داشته باشد.
ادهم، دکترای ارتباطات و پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی گفت: اعمال محدودیت و زیست با فیلتر در فضای دیجیتال برای چنین جامعه‌ای، شاید مورد پذیرش باشد ولی درباره ما چنین چیزی پذیرفته نمی‌شود و آسیب‌های بسیاری به بار خواهد آورد، چراکه بخش قابل‌توجهی از هویت‌یابی نسل زد و مسائل زیستی‌اش مرتبط با فضای آنلاین است و نمی‌توان به همین راحتی آن را نادیده گرفت یا محدود کرد.
«والری کارپین» سرمربی تیم ملی روسیه همچنان نسبت به انجام مسابقه دوستانه با ایران نگرش منفی دارد و آن را قطعی و نهایی نمی‌داند.
بازی سوم نیان الکترونیک خراسان با پیکان تهران در مرحله نخست پلی‌آف ساعت 16 روز جمعه پنجم اسفند برگزار می‌شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه درگیری ها در فوتبال ما به عادت تبدیل شده و با آن زندگی می کند، گفت: مربیان ما باید خودشان را کنترل کنند تا بازیکنان تمرکزشان را از دست ندهند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کوچه تاریخی ارباب جمشید که قبل از گسترش افسارگسیخته تهران، در نقشه عبدالغفار، معمار دوره قاجار، به نام آن اشاره شده است بخشی از باغ‌های ظهیرالدوله بوده متعلق به ارباب‌جمشید که کم‌کم به بافت مسکونی تغییر ماهیت می‌دهد.
از مهم‌ترین آثار غیراقتصادی برجام که شاید این روز‌ها هر دم بیشتر عریان و در عین حال به‌طور روزافزون انکار می‌شود، میزان نقش‌آفرینی منطقه‌ای و بین‌المللی ایران است: مذاکرات منجر به برجام از همان آغاز زمینه‌ای را در محیط بین‌المللی ایجاد کرد که ایران بتواند به عنوان بازیگر موثر پذیرفته شده و در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا به همکاری با دیگر بازیگران موثر این حوزه بپردازد.
سرمربی سپاهان نسبت به شایعات موجود مبنی بر ترک نیمکت این تیم و ایران واکنش نشان داد.
بازی مرگ و زندگی ایران و ولز با سوت آمربکایی!
پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت.
ایران - چین ؛ جدال مرگ و زندگی در انتخابی بسکتبال
این‌طور که پیداست مرد شماره یک نیمکت استقلال از بابت تغذیه در ایران مشکلی ندارد و با توجه به اینکه در هتل زندگی می‌کند، انواع غذا‌های بین‌المللی برایش موجود است و البته از غذا‌های ایرانی هم استقبال می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه، «غمخواری» و «هواداری» مردم ایران توسط دولتهایی که با اِعلام و اِعمال سیاست «فشار حداکثری» و «تحریمهای ویرانگر»، می‌خواستند ایران را به زانو دربیاورند، شرم آور خواند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ