دیه‌گو سیمئونه تکلیفش را خیلی زود با ژوائو فلیکس روشن کرد و گفت بسیار دشوار است در این فصل به او بازی برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نام مارتا در فهرست تیم ملی برزیل برای جام جهانی زنان قرار گرفته و او بازی در ششمین جام جهانی خود را نیز تجربه خواهد کرد.
نیمار اعتراف کرد که بازگشت به سانتوس و بازی برای اولین تیمش، برای او شبیه رویا است.
جوزپ مینگییا، استعدایاب و مدیربرنامه های سابق فوتبال، معتقد است ژاوی به دلیل فقر هافبک خوب و ارزشمند مجبور به استفاده از گاوی در ترکیب ثابت است.
کریستوف گالتیه تایید کرد که نیمار بازی چهارشنبه برابر بایرن را از دست خواهد داد. او در مورد اتهام تجاوز به اشرف حکیمی هم ترجیح داد حرف نزند.
به نظر نمی‌رسد ادن هازارد فردا هم شانسی برای بازی مقابل بارسلونا داشته باشد. او هرگز در یک ال‌کلاسیکوی رسمی به میدان نرفته است.
مهاجم برزیلی رئال مادرید در بازی امشب تیمش نیز اسیر حواشی ناخواسته ای شد که مستقیما عملکرد فنی او را تحت الشعاع قرار داده بود.
دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو، خرید ممفیس دیپای از بارسلونا را اتفاقی مثبت برای تیمش می داند و گفت که تلاش می کند او را به روزهای اوجش در لیون برگرداند.
رودریگو دی پل، که به او لقب بادیگارد لیونل مسی را داده‌اند، در سال 2023 هنوز نتوانسته یک دقیقه هم برای اتلتیکو بازی کند.
ادن هازارد شب گذشته 90 دقیقه روی نیمکت نشست و کارلو آنچلوتی بر خلاف وعده قبلی به او میدان نداد. کارلتو در نشست خبری پس از بازی با سوالی در این رابطه روبرو شد.
پدرو سپولودا خبرنگار پرتغالی می‌گوید اولویت رونالدو پول نیست و او می‌خواهد در باشگاهی بازی کند که شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به او بدهد.
روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید با وجود صحبت‌های اخیر پزشک تیم ملی برزیل، نیمار به بازی مقابل کره در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی نمی‌رسد و زودترین زمان حضور او در میدان بازی فینال خواهد بود.
جرارد مارتینو، مربی آرژانتینی مکزیک، شایعه اختلافاتش با لیونل مسی را رد کرد و ضمن تمجید از او گفت که مهارش غیرممکن است.
لوئیس فن خال، مربی تیم ملی هلند، غیبت ممفیس دیپای در بازی فردا برابر سنگال را تایید کرد. او بار دیگر گفت که تیمش توان قهرمانی در جام جهانی را دارد.
کیکر دیروز در خبری اختصاصی اعلام کرد که مصدومیت آزمون زودتر از موعد برطرف شده و او تقریباً به شرایط مسابقه رسیده. او به بازی حساس امروز تیمش مقابل یونیون برلین، صدرنشین بوندس‌لیگا نمی‌رسد، ولی ژابی آلونسو ممکن است برای دو بازی بعدی تیمش از مهاجم ایرانی استفاده کند.
ژاوی بعد از نتایج بد بارسلونا در لیگ قهرمانان و شکست در ال‌کلاسیکو دست به تغییراتی گسترده در ترکیب بلوگرانا زد و دو بازی اخیر نشان داد که تغییراتش موفق بوده است.
مهدی عبدی از اینکه مدیران پرسپولیس و گل‌محمدی در ابتدای فصل فرصت لژیونر‌شدن را از او گرفته‌اند و حالا هم به او بازی نمی‌رسد، شاکی است
یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خود از داروین نونیز تمجید کرد و گفت که او برای لیورپول بیشتر از اینها گل خواهد زد.
کریس رونالدو از اینکه در دیدار مقابل تاتنهام به میدان نرفت به اندازه‌ای ناراحت شد که پیش از پایان بازی راهی رختکن شد.
با کارنامه‌ای که طارمی در بازی‌های باشگاهی دارد، آمار گل‌های ملی‌اش چنگی به دل نمی‌زند و حتی به نیم گل زده در هر مسابقه هم نمی‌رسد. او طی ۵۸ بازی ۲۸ گل زده است. این بدان معناست که طارمی حتی به متوسط گلزنی کریم باقری در تیم ملی هم که یک هافبک تدافعی و بعضا مدافع میانی است نرسیده. بخشی زیادی از این اتفاق متوجه همین سیستم و تفکرات کارلوس کی‌روش است که مانع از نزدیک‌شدن بیشتر مهدی طارمی به باکس تیم حریف می‌شود
از زمان اعلام بسیح عمومی توسط پوتین دست کم ۱۳۰۰ معترض به جنگ اوکراین بازداشت شده‌اند. با این وجود، بدتر از آن ملی گرایان راستگرا آشکارا از دولت روسیه انتقاد می‌کنند که این جنگ را با غیرت، نیروی انسانی و قدرت آتش بیش‌تر پیگیری نمی‌کند.
اورلین شوامنی روز گذشته برای اولین بار با پیراهن رئال در سانتیاگو برنابئو بازی کرد و نمایش او تحسین‌برانگیز بود.
اریک تن هاخ حاضر نشد حضور رونالدو در ترکیب ثابت منچستریونایتد برابر برنتفورد را تضمین کند. او شایعه انتقال مارکوس راشفورد به پی اس جی را هم رد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ