مدیران بایرن مونیخ اعتماد بسیار زیادی به توماس توخل، سرمربی این تیم، دارند و برای همین برای انتخاب مدیر ورزشس عجله نخواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه آلومینیوم اراک که اعتقاد دارد گل تیم پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسیده است با طعنه به این موضوع واکنش نشان داد.
آرنائو تناس که دیروز به پی اس جی پیوست، در اولین مصاحبه خود گفت که ترسی از رقابت با دوناروما ندارد. او فصل قبل گلر سوم بارسا بود.
خدامراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش که چند روزی است از مجلس رای اعتماد گرفته در اولین جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران پاسخ عجیبی درباره یک سوال حاشیه‌ای داد.
عجب سرنوشت تلخی؛ سرنوشت محسن رضایی را می‌گویم، مردی که بارِ ادعا‌های اقتصادی او را بر گُرده‌ی کوه بگذاری، به افغان در می‌آید، اما هنوز یک سطر رزومه و رد و نشانی که ثابت کند او اقتصاد خوانده و از اقتصاد سر در می‌آورد و مردم می‌توانند به پشتوانه‌ی همین کارنامه به او اعتماد کنند؛ یافت نمی‌شود.
لوییس انریکه در جام جهانی به گروهی از ستاره‌ها اعتماد کرد که به نظر او دست‌نیافتنی بودند. اما گروهی از آنها اکنون در باشگاه‌هایشان فراموش شده‌اند.
سرمربی تیم استقلال تهران ظاهراً به هیچ یک از ارکان باشگاه اعتماد ندارد.
تراکتور در روز نخست هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه پنج بر یک نفت مسجد سلیمان، میزبان قعر جدولی خود را درهم کوبید.
کشا معتقد است اعتیاد او به ترومای دوران کودکی‌اش مرتبط است، زیرا هنگامی که کلاس ششم بود از خانه خودشان نقل مکان کرد تا با مادربزرگ و عمه‌اش زندگی کند. او گفت: «فکر می‌کنم ولعش را دارم، چون عاشق احساسی هستم که دستمال توالت روی زبانم ایجاد می‌کند، آن‌طور که وقتی به زبانم می‌خورد حل می‌شود.»
با عمو اکبر روی سنگفرش یخ‌بسته پیاده‌رو قدم می‌زنیم تا به مغازه ابوعلی برسیم؛ جایی که اهالی محله در ماه رمضان، شب عید و در هنگام وقوع حوادثی مثل سیل و زلزله به حسین ابوعلی اعتماد می‌کنند تا کمک‌های آن‌ها به واسطه او به دست نیازمندان برسد. عمو اکبر در همین خیابان و در مقابل همین مغازه بود که شب‌های سرد زمستان یک ماه نگهبان کمک‌های مردمی شد.
عبدی نوشت: چند روز پیش آقای رییس‌جمهور با قاطعیتی عجیب اعلام کردند که تورم حتما کاهشی خواهد شد. اینگونه وعده دادن غیر دقیق نیز ایراد اساسی دارد. کاهشی می‌شود یعنی چه؟ مگر تا حالا افزایشی بود؟ اگر بلی، چرا به آن اذعان نمی‌کردید؟ آیا همین رفتار کافی نیست که اعتماد از میان برود؟ به علاوه کاهشی می‌شود یعنی تا کجا و تا کی و از کی؟ مثلا اگر یک ماه کم شود وعده محقق شده است؟ این نوع کاهش‌های مقطعی در طول همه سال‌ها رخ داده است.
سارق جوان پس از آنکه در فضای مجازی با دختری در شیراز طرح دوستی ریخت و اعتماد او را جلب کرد، به خانه‌شان رفت و با اجرای نقشه‌ای عجیب، دست به گروگانگیری زد.
این گرانقیمت‌ترین پرنده دنیاست برای ساخت این بمب افکن بی ۲ تمام پشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها شناخته شده و ناشناخته بکار رفته است. چنان این پرنده پیشرفته است که بعضی اعتقاد دارند تکنولوژی ساخت این پرنده از موجودات فرا زمینی کپی برداری شده است.
ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم در بیست و دومین دوره جام جهانی بوده است، در زمین دوندگی زیادی ندارد و به اعتقاد برخی «پیاده روی» می‌کند!
حفر و کاوش برای رسیدن به عتیقه و طلا مدت‌هاست که پیشه خیلی از آن‌هایی شده است که به خرافه اعتقاد دارند. داستان گنج و گنج‌یابی خیلی قدیمی است و تا به الان قربانی‌های زیادی هم داشته است.
نقطه یا محور مشترک خبرسازان این هفته همانند هفته‌های گذشته به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با ناآرامی‌های کشور طی بیش از ۵۰ روز گذشته در ارتباط بوده است... در این بین، باس آخوندی، استاد دانشگاه مطالعات جهان وزیر راه و شهرسازی سابق کشور در دولت‌های هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی، در گفت‌وگوی با روزنامه اعتماد، دیدگاه خود را در ارتباط با مسائل اخیر کشور مطرح کرد. مهم‌ترین بخش گفته‌های آخوندی در ارتباط با خبر جنجالی و عجیب مصاحبه چینی‌ها با رضا پهلوی بود
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اعتقاد دارد داوران باعث جنجالی شدن مسابقه این تیم مقابل پرسپولیس شده‌اند.
زن سابقه‌دار گفت: من وقتی ۱۳ساله بودم شوهر کردم، در واقع شوهرم دادند. پدرم فقیر بود و با اولین خواستگار من را شوهر داد. شوهرم اعتیاد داشت و من از روز اول زندگی بدبختی داشتم. شوهرم من را دوست نداشت و کتکم می‌زد. من را فقط برای برطرف کردن نیازهایش می‌خواست. من دو بار باردار شدم و هر بار که باردار شدم هم دختر به دنیا آوردم. آخر سر هم شوهرم من را طلاق داد.
زن کودک ربا گفت: به خاطر ۲۰۰هزار تومان اقدام به کودک ربایی می‌کردم. ابتدا اعتماد مادر کودک را جلب و سپس اقدام به کودک ربایی می‌کردم.
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، می‌گوید فوتبالیستی خرافاتی است. او در یک مصاحبه به چند مورد عجیب از خرافاتی که به آنها اعتقاد دارد و پیش از هر مسابقه اجرا می‌کند اشاره کرد.
خیلی‌ها اعتقاد دارند استقلال گران بسته شده و هزینه گزافی کرده است، در صورتی که آن چیزی را که با بازیکن صحبت کرده‌ایم، روی برگه قرارداد آورده‌ایم
فرماندار همدان در پاسخ به این سوال که معتادان در این مناطق عموما به چه نوع موادی اعتیاد دارند، گفت: متاسفانه اعتیاد در این روستا‌ها از حالت سنتی به سمت مصرف مواد صنعتی رفته است و بیشتر معتادان درگیر مصرف مواد صنعتی شده‌اند که عوارض بیشتر و بدتری نسبت به مواد سنتی دارد.
سنگ‌های بسیاری به‌عنوان شهاب‌سنگ در سایت‌ها فروش اینترنتی فروخته می‌شود که به اعتقاد «حجت کمالی» پژوهشگر و مدیر موزه شهاب‌سنگ‌ایران، هیچ‌کدام اصل نبوده و فروش آن‌ها هیچ‌گونه اعتباری ندارد. کمالی به قیمت‌های نجومی، عجیب و غیرواقعی این کالا در سایت‌ها عجیب اشاره می‌کند و می‌گوید: «برخی از شهاب‌سنگ‌ها در آگهی‌ها با قیمت‌های‌میلیاردی معامله می‌شوند که اغلب فروشنده‌های آن‌ها اعتقاد دارند این شهاب‌سنگ‌ها مریخی یا شهاب‌سنگ‌های کره‌ماه هستند.»
طی چندروز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
وقت تصمیمات جدی برای صنعت خودرو فرا رسیده/ کاهش زیان انباشته با آزادسازی سازی قیمت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ