دارنده مدال برنز وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد جهان معتقد است مسابقات جهانی امسال به دلیل گزینشی المپیک از اهمیت بالایی برای او و تمامی مدعیان برخوردار خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنده دو عنوان ارزشمندترین بازیکن NBA در مسابقات جام جهانی بسکتبال امسال حضور نخواهد داشت اما هدفش حضور در المپیک پاریس ۲۰۲۴ است.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
باجرانگ پونیا که احتمالاً در مسابقات جهانی امسال غایب خواهد بود، تیم ملی کشتی آزاد هندوستان را در بازی‌های آسیایی هانگژو همراهی می‌کند.
نایب‌قهرمان کشتی آزاد جهان گفت برخلاف سال گذشته که کشتی آزاد در بلگراد بعد از کشتی فرنگی برگزار شد، این بار او در روز اول جهانی صربستان روی تشک خواهد رفت.
مسابقات جهانی ICPC قرار است آبان ماه امسال در مصر برگزار شود که تیم اول از شریف در مسابقات منطقه‌ای هفته گذشته، سهمیه حضور در آن را به دست آورد.
ارومیه - دبیرکل فدراسیون کشتی گفت: بر اساس اهمیتی که بازی‌های آسیایی و جهانی دارد، امسال سال مهمی برای ورزش ایران به ویژه کشتی است و سطح مسابقات کشتی آزاد جام تختی بسیار بالاست.
مسابقات جهانی ورزش کارگری شهریور ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می شود و کاروان ایران به این مسابقات اعزام خواهد شد.
مسابقات جهانی ورزش کارگری شهریور ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود و کاروان ایران به این مسابقات اعزام خواهد شد.
مسابقات جهانی ورزش کارگری شهریور ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود و کاروان ایران به این مسابقات اعزام خواهد شد.
مسابقات جهانی FEI CHALLENGE ۲۰۲۳ جایزه بزرگ متالوکس پس از سه روز رقابت در تهران به پایان رسید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی می گوید در یک سال پیش رو همه مسابقات تدارک مهمی برای درخشش در المپیک است.
میثم دلخانی که امسال به دلیل جراحی دستش حضور در مسابقات جهانی 2022 را از دست داد، در اولین مسابقه بعد از مصدومیت به فینال وزن 63 کیلوگرم رسید.
دارنده مدال برنز وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد جهان معتقد است مسابقات جهانی امسال به دلیل گزینشی المپیک از اهمیت بالایی برای او و تمامی مدعیان برخوردار خواهد بود.
زارع او را در مسابقات جهانی سال گذشته به راحتی و با آمادگی زیاد شکست داده بود اما امسال به دلیل عدم آماده‌سازی کامل ، در مصافی نزدیک و میلیمتری روی اشتباه شخصی به او باخت!
طاها آکگول که امسال موفق شد شکست سال گذشته‌اش مقابل امیرحسین زارع را در مسابقات جهانی جبران کند، به عنوان برترین آزادکار جهان در سال 2022 انتخاب شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است با توجه به تجربه پیکارهای جهانی امسال رقابت بسیار سختی را در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان پیش رو خواهیم داشت.
جدی ۳ سال است که در مسابقات قهرمانی کشور جودوی نابینایان و کم‌بینایان شرکت می‌کند و کلاس ملی دارد، امسال نیز برای این که کلاس بین‌المللی دریافت کند در مسابقات جهانی باکو شرکت کرد که موفق به کسب مدال طلا شد
سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون گفت: سطح لیگ برتر هندبال امسال باید از سال‌های گذشته بسیار بالاتر باشد، چراکه به زودی مسابقات قهرمانی جهان را پیش‌رو داریم.
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان گفت: با توجه به نایب قهرمانی سال گذشته و طلایی شدن مدالم در مسابقات امسال از عملکردم بسیار راضی هستم.
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان گفت: با توجه به نایب قهرمانی سال گذشته و طلایی شدن مدالم در مسابقات امسال از عملکردم بسیار راضی هستم.
«کلیدواژه‌هایی چون ملت، رویا، تاریخ و ... در شعار بسیاری از کشورها تکرار می‌شود، به همین دلیل کارگروه تصمیم گرفت برای پرهیز از شباهت و همچنین تکرار کلیدواژه ایران، از نام کشور در شعار استفاده کند و شعار «تا پای جان، برای ایران» با توافق جمعی انتخاب و به کمیته برگزار کننده مسابقات ارسال می‌شود.»
میخایین لوپز هرچند دورخیزش المپیکی است و در جهانی امسال کشتی نخواهد گرفت اما برای تماشای مسابقات به بلگراد آمده است.
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان گفت به خاطر اتفاقاتی که اخیراً رخ داده، امسال بهترین زمان برای قهرمانی ایران در مسابقات جهانی است.
یک سایت آمریکایی در تحلیل وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی امسال محمد نخودی را چالش جدی کسب مدال برای جردن باروز دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ