جمال موسیالا مقایسه شدن با لئو مسی را برای خود افتخار بزرگی می داند ولی خودش را در اندازه های او نمی بیند. موسیالا گفت که آلمان می تواند قهرمان جهان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروهای ائتلاف در سخنانی ادعا کرده است که آن‌ها با دعوت دولت عراق در این کشور حضور دارند و نقششان غیر رزمی است.
نوه محمدعلی کلی در مصاحبه‌ای گفت: نیازی نیست کاری را که او انجام داده است را دوباره تکرار کنم و برای اعتبار گرفتن نام خانوادگی کاری انجام دهم. احساس می‌کنم خود نام خانوادگی، توجه را به خود جلب می‌کند. من اینجا هستم تا نصیحت او را به کار گیرم، فروتن بمانم و بر پیروزی تمرکز کنم.
بازیکن سابق پرسپولیس در این فصل لباس آبی به تن می‌کند و امیدوار است بتواند فصل خوبی را برای خودش بسازد.
چان هو، کارگر ساختمانی، گفت: "زندگی کردن هر روز سخت‌تر می‌شود. کافی است یک حرکت اشتباه کنید تا اعدام شوید! ما اینجا گیر کرده ایم و منتظر مرگ هستیم".
مهدی طارمی گفت که بازیکنان تیم ملی در این تورنمنت، ایده هایشان را درون زمین پیاده می کنند.
ایمان مبعلی یکی از نام‌های ماندگار فوتبال ایران است؛ این ستاره سابق حالا در قامت سرمربی توانسته یک افتخار مهم را در فوتبال پایه امارات کسب کند.
پرسش این است؛ در سخنان مقام رهبری چه مضمون غیر منتظره‌ای بود که هیچ‌کدام از شما که مدعی طرفداری از حکومت هستید، نتوانستید این موضع را درک کنید و نتوانید پیش از ایشان وظایف سیاسی، اخلاقی و اداری خود را انجام دهید تا کار به اینجا نرسد؟
اگر همه این آموزه های فیفا را نادیده بگیریم ما اینجا با یک تماس خفیف روبرو هستیم و این نمی تواند دلیل سقوط مهاجم بر روی زمین باشد
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی تاریخی مقابل یونایتد از شاگردانش خواست تا فروتن باشند.
سرمربی آرژانتینی الهلال می‌گوید با توجه به شرایطی که این باشگاه عربستانی فراهم کرده، او وظیفه دارد تمام عناوین قهرمانی را از آن خود کند.
جواد نکونام می‌گوید بازیکنان فولاد از نظر روحی و روانی کاملا آماده تقابل با الفیصلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند.
مدافع نساجی با تمجید از نمایش تیمش مدعی است از حیث فوتبالی آنها جزو بالانشینان جدول محسوب می‌شوند که به حق خود تا به اینجا نرسیده‌اند.
اریک تن‌هاخ با تمجید از عملکرد شاگردانش طی بازی های اخیر، تاکید کرد که یونایتد در مسیر پایان دادن به خشکسالی کسب جام قرار دارد.
اگر اسیر خوردن یک وعده تکراری و روزمره برای صبحانه شده اید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای متولدین هر ماه ویژگی‌های منحصر بفردی تعریف شده است و ما بر اساس این اطلاعات منحصر به فرد، به متولدین هر ماه صبحانه‌ای منحصر به خودشان و جفت و جور با ویژگی‌های آن‌ها در ادامه معرفی خواهیم کرد.
سولار فودز قصد دارد روشی سازگار با محیط زیست برای تغذیه ایجاد کند. واینیکا می‌گوید: ما اینجا هستیم تا جایگزینی برای تغذیه مبتنی بر حیوانات تهیه کنیم.
خزاعی گفت: من مدتی سکوت کردم اما دیشب دلم به درد آمد. نمی‌دانستم به خانواده شهدا چه بگویم، در این کشور خون‌ها ریخته شده. تا زمانی که من در سازمان سینمایی هستم و آقای اسماعیلی مرا در سازمان نگه دارد، قطعاً فیلم بدون حجاب نخواهیم داشت. ما نیامده‌ایم که به دهه‌های ۴۰ و ۵۰ برگردیم اینجا سینمای جمهوری اسلامی ایران است. خزاعی همچنین به بیانیه اخیر یک بازیگر (حمید فرخ‌نژاد) اشاره کرد و گفت که این بیانیه از خط قرمزها گذر کرده است و همچنین از هیأت مدیره جدید خانه سینما قدردانی کرد و افزود: برخی مشکلات مربوط به خود سینماگران است که سبب بیکاری جمعی دیگر می‌شوند و سال بعد سال بیکاری سینما است.
لوئیس انریکه با خوشبینی بسیار زیادی به بازی فردای اسپانیا برابر مراکش نگاه می کند. او تیمش را در یک چهارم نهایی جام جهانی می بیند.
ما برای هواداران ایرانی است که اینجا هستیم و ما به میدان می‌رویم تا آن‌ها را خوشحال کنیم. ما قول می‌دهیم همه توان خود را به کار ببندیم.
توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، فعلا تمایلی به بازگشت به دنیای مربیگری ندارد.
یک جاگیری غیرقابل پیش‌بینی و در نهایت گلی سه امتیازی و ارزشمند تا نام شماره ۹ تراکتور فریاد روی سکوهای یادگار باشد.
اینجا هستم تا از بارسا محافظت کنم. تا من رئیس باشگاه هستم، هیچ کسی نمی تواند به بارسلونا آسیب بزند. اجرای این برنامه الزامی بود و هیچ راه دیگری وجود نداشت. من قمارباز نیستم بلکه ریسک های حساب شده می کنم
سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: محل اقامت من مجارستان است و الان اینجا هستم تا پاسخگوی عملکردم باشم.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از افزایش ۲.۵ برابری سرانه سبد تغذیه مادران باردار و شیرده خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ