سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: محل اقامت من مجارستان است و الان اینجا هستم تا پاسخگوی عملکردم باشم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران با شکست چین‌تایپه در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا ضمن کسب سهمیه رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴، به دیدار نهایی قاره کهن راه‌ یافت.
بانوی المپیکی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی تیراندازی باکو با پشت سر گذاشتن حریفان خود به فینال رسید.
صعود ایران به جام‌جهانی فوتبال ساحلی با گلباران بحرین
تیم ملی بسکتبال ایران با وجود شکست برابر چین و به لطف برتری استرالیا مقابل قزاقستان، سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ را به دست آورد تا صعودی متفاوت به این رویداد بزرگ داشته باشد.
سرمربی تیم ملی فوتسال اندونزی گفت: برنامه ما این است که جزو پنج تیم برتر آسیا باشیم و به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کنیم.
نمودار جام‌جهانی قطر بعداز صعود آرژانتین و کرواسی
مسیر آسان تیم‌ملی ایران برای صعود به جام‌جهانی ۲۰۲۶
جام‌جهانی قطر | صعود آرژانتین با هدیه گلر استرالیا در هزارمین بازی مسی
اروگوئه با گل دقیقه ۹۲ کره‌جنوبی به پرتغال، حذف شد تا قربانی تفکرات سانتوز سرمربی پرتغال شود که به هشت بازیکن اصلی اش استراحت داده بود. داور یک پنالتی واضح به سود اروگوئه نگرفت و این صحنه حتی به VAR هم نرفت!
اروگوئه با گل دقیقه ۹۲ کره‌جنوبی به پرتغال، حذف شد تا قربانی تفکرات سانتوز سرمربی پرتغال شود که به هشت بازیکن اصلی اش استراحت داده بود. داور یک پنالتی واضح به سود اروگوئه نگرفت و این صحنه حتی به VAR هم نرفت!
جام‌جهانی قطر: صعود ژاپن صدرنشین و حذف آلمان! / فراتر از شگفتی در گروه مرگ
جشن صعود و سجده مراکش در جام‌جهانی با پرچم فلسطین
جام‌جهانی قطر: صعود مراکش و حذف تیم دوم رنکینگ فیفا / کرواسی به قربانگاه برزیل رسید
فرانسه که از پیش صعودش قطعی بود با تیم دوم خود وارد میدان شد و از دقیقه 60 بازیکنانی مثل امباپه را وارد میدان کرد ولی در زدن گل ناکام ماند و به تونس باخت. استرالیا که در شب اول ۴تایی شده بود، از گروه بالا آمد
رقابت‌های گروه A جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری سنگال مقابل اکوادور و صعود شیرهای ترانگا و باخت قطر میزبان در آخرین دیدارش مقابل هلند به پایان رسید.
جام‌جهانی قطر: برزیل و پرتغال صعود کردند / کره‌جنوبی در آستانه حذف
عربستان با لشکری مصدوم ناامید از صعود در جام‌جهانی
عربستان با لشگری مصدوم ناامید از صعود در جام‌جهانی
فرانسه با شکست دانمارک در حساس‌ترین بازی گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ راهی مرحله بعد شد و به احتمال زیاد صدرنشین هم خواهد ماند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظاراتمان برای صعود به مرحله دوم جام جهانی است؛ هیچ چیز تغییر نکرده است و ما با همان باور و همان جاه طلبی در جام جهانی خواهیم بود.
دستیار کی‌روش: از صعود ایران در جام‌جهانی مطمئنم
تیم ملی بسکتبال جوانان ایران با باخت برابر کره‌جنوبی، از صعود به نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی بازماند.
در شرایطی که پایدارسازی قسمت باقی مانده ساختمان ۱۰ طبقه متروپل ممکن نیست، این قسمت از سازه کج شده و آواربرداری قسمت فروریخته آن ممکن است به ریزش دوباره در محله ته لنجی آبادان منجر شود، امدادگران از هیچ تلاشی برای سرعت دادن به عملیات آوربرداری و رسیدن به زیرزمین سازه فروگذار نمی‌کنند تا جایی که برخی ساختمان‌های مجاور را هم تخلیه و تخریب کرده و به این طریق بر سرعت کار افزوده‌اند.
پرو در آخرین دقایق وقت های تلف شده بازی بامداد امروز می رفت دروازه استرالیا را باز کند ولی کانگوروها خوش شانس بودند و از این موقعیت جان سالم به در بردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ