لوئیس انریکه با خوشبینی بسیار زیادی به بازی فردای اسپانیا برابر مراکش نگاه می کند. او تیمش را در یک چهارم نهایی جام جهانی می بیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصرالدین شاه امامه را دوست داشت و تابستان‌ها چند هفته‌ای در آن اردو میزد و به تفرج و شکار در روستا مشغول می‌شد. در یکی از سفرها، ناصرالدین شاه در آنجا دختر چوپانی ۱۶ ساله به نام فاطمه را دید. پادشاه با او به گفتگو پرداخت و از بیان او خوشش آمد.
بعد از یک صبح پرمشغله ناهار می‌تواند آن چه بدان نیاز دارید به نظر برسد، اما گاهی اوقات وعده غذایی‌ای که فکر می‌کردید به شما انرژی می‌دهد همان چیزی است که شما را به چرت زدن پشت میزتان وادار می‌کند.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، تصمیمش را برای ترک بارسلونا گرفته و این باشگاه تصمیم ندارد مانع او شود.
فده والورده از فشار تمرینات بدنسازی رئال مادرید گفت و اینکه چطور آنتونیو پینتوس به آنها سخت می گیرد.
پژو 208 فیس لیفت 2024 از بافت جدید در قسمت جلوپنجره بهره می برد که حضور جزئیات رنگی به زیباتر شدن این بخش نیز کمک کرده است. 3 ردیف نوار لامپ ال ئی دی در گوشه های سپر جلو نیز به امضای کار پژو و اثر پنجه های شیر آن تبدیل شده که اینجا نیز حضور دارند.
محمد ربیعی پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر تاکید کرد این تیم بدون اشتباهات داوری می‌توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.
بندرترکمن- کاهش تراز و پسروی آب خلیج گرگان سبب شده تا حدود یک سوم از این پهنه آبی به اراضی لم یزرع و محلی برای رفت و آمد خودرو مسافران تبدیل شود.
این دو ستاره آماده، نقش مهمی در تعیین برنده تقابل حساس سپاهان و پرسپولیس خواهند داشت.
جواد نکونام می‌گوید بازیکنان فولاد از نظر روحی و روانی کاملا آماده تقابل با الفیصلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند.
در یک مطالعه جدید سرنخ‌هایی در مورد این موضوع به دست آمده است. امواج سیگنال‌های شیمیایی در انگشتانی که در حال رشد هستند پخش می‌شوند و الگو‌های بی نظیر و منحصربفردی از برجستگی‌های اثر انگشت بوجود می‌آورند.
اینجا آرامستان بهشت فاطمه است واقع در شهریار. همان گورستان معروف نصیرآباد باغستان که روزی خانه‌ای بود به ظاهر امن، برای گروهی معتاد و کارتن‌خواب، زنان و مردانی که از سرمای زمستان به گور‌های از پیش آماده شده پناه آورده بودند و دو یا سه نفری شب‌ها را در آن نشسته می‌خوابیدند. زمستان سال ۱۳۹۵ بود که حرف دل خیلی‌هاشان شد «قلمت بشکنه روزنومه‌چی که اومدی از ما نوشتی، اومدی بهترش کنی همین سرپناه هم از ما گرفتی.»
اینجا آرامستان بهشت فاطمه است واقع در شهریار. همان گورستان معروف نصیرآباد باغستان که روزی خانه‌ای بود به ظاهر امن، برای گروهی معتاد و کارتن‌خواب، زنان و مردانی که از سرمای زمستان به گور‌های از پیش آماده شده پناه آورده بودند و دو یا سه نفری شب‌ها را در آن نشسته می‌خوابیدند. زمستان سال ۱۳۹۵ بود که حرف دل خیلی‌هاشان شد «قلمت بشکنه روزنومه‌چی که اومدی از ما نوشتی، اومدی بهترش کنی همین سرپناه هم از ما گرفتی.»
اینجا تربت جام است. جدیداً در آن نه زلزله‌ای آمده، نه جنگی صورت گرفته است. گناه مردم هم تنها این است که در شهری مرزی داخل ایران متولد شده‌اند. سهم آن‌ها از زندگی در کشوری که دارنده دومین ذخایر گازی جهان است، چیزی نیست جز صف. یک روز صف نان و کپسول گاز، روز دیگر صف نفت و بخاری.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از آرسن ونگر برای حضورش در ورزشگاه و تماشای بازی این تیم برابر وستهم تشکر کرد.
در تایوان ترس از حمله چین، اوج می‌گیرد، اما آن‌ها برای جنگ با همسایه بزرگ خود آماده نیستند
حسین مرعشی گفت: امروز درست است که مردم کمتر به خیابان آمده اند ولی چند ده میلیون نفر از مردم پشتیبان اینها که به خیابان می آیند، هستند.ما می گوییم مردم ناراضی و عصبانی هستند و آن ها می گویند نه مردم راضی هستند.
آیت الله اختری گفت:‌ یک عده افراد هم جیره خوار و اراذل و اوباش هستند که ما بارها دیده ایم آتش می زنند و قمه و شمشیر در درست دارند؛ اینها محارب هستند. مگر امام سال ۶۰ نفرمود هر کسی که سلاح دست گرفته و به خیابان آمده محارب است؟! یک عده افراد هم با مسأله ای مخالف هستند و به فرماندار، شهردار، مدیر و دیگری اعتراض دارند. همین آقایانی که می گویند اعتراض، بیایند و بگویند چه طوری باید اعتراض کرد؟
حل معما علاوه بر سرگرم کردن، می‌تواند به افزایش قدرت تفکر و تحلیل ما هم کمک کند. در اینجا ۵ معما برای شما طراحی شده و در پایان پاسخ آن‌ها هم آمده است.
اینجا چاله میدان نیست و ما آمده‌ایم که فوتبال بازی کنیم و لذت ببریم؛ درست است که بازی را باخته‌ایم اما نباید اخلاق و رفتار حرفه‌ای را ببازیم.
ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی و سابق بارسلونا، آماده اقامتی طولانی مدت در سری آ و باشگاه لچه است.
حضور وریا غفوری در ترکیب فولاد از نکات جالب توجه دربی خوزستان بود.
جنایت 200 هزار تومانی در فضای سبز!
نماینده مجلس خبرگان گفت: گرچه دیر شده است اما جلوی ضرر را هر کجا بگیریم، نفع است و شما روحانیون که اینجا گرد هم آمده اید نشان داده اید که فرهنگ غربی در شما اثرگذار نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ