اریک تن‌هاخ با تمجید از عملکرد شاگردانش طی بازی های اخیر، تاکید کرد که یونایتد در مسیر پایان دادن به خشکسالی کسب جام قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاسمیرو، ستاره منچستریونایتد و تیم ملی برزیل، سه بازیکن را انتخاب کرده است که از نظر او بهترین‌های نسل خودش هستند.
درخشش کاسمیرو، هافبک منچستریونایتد، تحسین و تمجید اریک تن‌هاخ از این بازیکن را در پی داشت.
کاسمیرو تابستان گذشته در فینال سوپرجام اسپانیا با پیراهن رئال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و دیشب در فینال جام اتحادیه انگلیس بار دیگر این عنوان را به خود اختصاص داد.
کاسمیرو حتی در جشن قهرمانی هم برونو فرناندز را رها نکرد و بابت تک روی این بازیکن، بحث و جدل مفصلی را با او انجام داد.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید و کارشناس کادناسر، معتقد است که اورلین شوامنی برای رسیدن به جایگاه کاسمیرو هنوز راه درازی در پیش دارد.
کاسمیرو بسیار تحت تاثیر بازی مارکوس رشفورد قرار گرفته و معتقد است او می تواند یکی از پنج بازیکن برتر دنیا شود.
آنتونیو کونته می گوید که نگرانی هواداران تاتنهام را درک می کند ولی باشگاه روی بازیکنان بزرگ ولی با سن بالا مثل کاسمیرو سرمایه گذاری نخواهد کرد.
منچستریونایتد یک بار دیگر در دیداری که کاسیمیرو را به عنوان بازیکن ثابت در اختیار داشت توانست برنده شود و در پایان بازی اریک تن‌هاخ از ستاره برزیلی تمجید کرد.
نیمار، ستاره تیم ملی برزیل، پس از گلزنی کاسمیرو در بازی برابر صربستان از این بازیکن تمجید کرد.
فرد، بازیکن برزیلی منچستریونایتد، فاش ساخت که از ماه‌ها پیش کاسمیرو در فکر پیوستن به جمع شیاطین سرخ بود.
ویکتور لیندلوف معتقد است کاسمیرو یک بازیکن اطمینان‌بخش در میدان است و کمک خواهد کرد تا یونایتد به روزهای خوبش برگردد.
باشگاه منچستریونایتد با انتشار تصاویری از کاسمیرو، ستاره برزیلی، از شماره پیراهن این بازیکن رونمایی کرد.
کاسمیرو انتقال به منچستریونایتد را تعبیر یک رویا می داند. او 15 سال پیش در اولدترافورد بازی کرده بود و همیشه دوست داشت روزی بازیکن منچستریونایتد شود.
روز گذشته کاسمیرو رسما با رئال مادرید خداحافظی کرد و به منچستریونایتد رفت. طبق ادعای آاس، ماریانو دیاز، جدا شده بعدی رئال خواهد بود.
کاسمیرو هافبک برزیلی سابق رئال مادرید در مراسم تجلیل از خود به همراه همسرش آنا ماریانا حضور پیدا کرد. رئال مادرید تصمیم گرفت برای کاسمیرو یک مراسم خداحافظی بگیرد. خود کاسمیرو هم مایل بود به منچستر یونایتد منتقل شود و با این جدایی موافقت کرد. این بازیکن در مراسم خداحافظی با رئال مادرید اشک ریخت و گریه کرد و بدین ترتیب به شدت احساساتی شد.
ستاره سابق لیورپول در صحبت‌هایی جنجالی درباره کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد، می‌گوید این ستاره برزیلی هرگز فوتبالیست بزرگی نبوده و یونایتد او را بیش از حد گران خریده است.
وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، کاسمیرو را بازیکن خوبی می داند ولی مطمئن نیست که او به کار یونایتد بیاید.
با خروج کاسمیرو از رئال مادرید و انتقال این هافبک برزیلی به منچستریونایتد، از تیم رویایی رئال مادرید که سه بار پشت سر هم فاتح اروپا شد، فقط همین چهار بازیکن باقی مانده اند؛ کریم بنزما، لوکا مودریچ، دنی کارواخال و تونی کروس.
رئال مادرید در پست کاسمیرو بازیکنی جذب نخواهد کرد و برنامه این است که در زمستان یک بازیکن در حد و اندازه های هافبک برزیلی جذب شود.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، از خرید کاسمیرو ابراز خوشحالی کرد اما مدعی شد که هزینه پرداختی برای این بازیکن زیاد بوده است.
رئال مادرید با جدایی کاسمیرو اقدام به خرید بازیکن نخواهد کرد و تنها در صورت جدایی مارکو آسنسیو، یک مهاجم جدید جذب می کند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید جدایی کاسمیرو را تایید کرده و مدعی شد این بازیکن به دنبال تجربه چالش جدیدی بوده است.
منچستریونایتد برای جذب کاسمیرو ناامید نیست و رئال مادرید نیز مشکلی با فروش این بازیکن ندارد.
هند واردکننده بنزین و دیزل شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ