بازیکن سابق پرسپولیس در این فصل لباس آبی به تن می‌کند و امیدوار است بتواند فصل خوبی را برای خودش بسازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد دانشگر با دریافت کارت زرد در مصاف با نفت مسجد سلیمان شانس حضور در دیدار حساس و تعیین کننده برابر پیکان را از دست داد.
مدافع و مهاجم نفت مسجدسلیمان در فهرست این تیم مقابل سپاهان حضور ندارند.
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که فصل عجیب و غریبی را در لیگ برتر دوره بیست و دوم پشت سر می‎‌گذارد، فاصله‌ای تا بازگشت به لیگ دسته اول ندارد.
تبریز- با اعلام کمیته‌ انضباطی دیدار تیم‌های تراکتور و نفت مسجدسلیمان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
با حضور سینا سعیدی فر در نیمه دوم دیدار برابر نفت مسجدسلیمان، تمام بازیکنان استقلال در این فصل به میدان رفتند.
آخرین تمرین تیم استقلال پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان امروز برگزار می شود و آبی ها با اردو در هتل مهیا می شوند که فردا در حضور تماشاگران با تیم غلامرضا عنایتی بازی کنند.
کاپیتان استقلال قرار است بار دیگر MRI بگیرد تا وضعیتش برای مسابقه با نفت مسجدسلیمان مشخص شود.
اتفاق ویژه بازی نفت مسجد سلیمان و هوادار، حضور مسعود شجاعی در زمین بود.
در حالی که ابراهیم اشکش در حال جذب بازیکن و آنالیز تیم‌های رقیب نفت مسجدسلیمان است، گفته می‌شود حضور او روی نیمکت MIS ادامه‌دار نیست.
در حالی که اشکش مهره‌های کلیدی‌اش را برای جدال با مس کرمان روی نیمکت نشانده بود، اما حضور تعویضی آن‌ها داشت کار دست حسین‌خانی و شاگردانش می‌داد.
تیم نفت مسجدسلیمان بعد از گذر از حواشی تغییر سرمربی، وارد فاز جدیدی از حاشیه شده است.
سپاهان با این پیروزی موفق شد با 24 امتیاز موقتاً به رده دوم جدول رده‌بندی راه پیدا کند. در آن سو نفت مسجدسلیمان در نخستین حضور ابراهیم اشکش هشتمین باخت فصلش را تجربه کرد و در قعر جدول ماندنی شد.
با حضور ابراهیم اشکش در تیم نفت مسجدسلیمان، تیم استقلال ملاثانی باید در روزهای پیش رو سرمربی جدید خود را معرفی کند.
مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان امید دارد پاسخ اعتماد به مربی جوان، بومی و آینده‌دار خود، آقای «ابراهیم اشکش» را با کسب نتایج درخشان بگیرد
برنامه ای که ریکاردو ساپینتو برای تعطیلات جام جهانی طراحی کرده بود، سفر به پرتغال و حضور در کمپ اسپورتینگ و انجام چند بازی دوستانه با تیم های پرتغالی بود.
مدیرعامل تیم نفت مسجد سلیمان از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال محروم بوده و لازم است دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: حضور تماشاگران در بازی با استقلال تهران به ما خیلی کمک کرد و در آینده با حضور آنها انگیزه ما بیشتر می‌شود.
یکی از نکات جذاب بازی امشب دو تیم استقلال و نفت، حضور تماشاگران در ورزشگاه بود.
نفت مسجد سلیمان شروع خوبی در لیگ برتر داشته و با 4 امتیاز در جمع بالانشینان حضور دارد.
سرمربی سابق ماشین‌سازی و پارس جنوبی در آستانه حضور در مدیریت فنی نفت مسجدسلیمان است.
نفت مسجدسلیمان در ادامه اقدامات خود در نقل و انتقالات بازیکن ماشین سازی را که سابقه حضور در تیم امید ایران را در کارنامه دارد، به خدمت گرفت.
نفت مسجد سلیمان ششمین حضور در لیگ برتر را تجربه می کند و باید گفت در فصل جاری بهترین شروع را در تاریخ حضوردرلیگ برتر داشته است.
رضا مهاجری معتقد است نفت مسجدسلیمان در هفته اول در فاز هجومی موفق عمل کرده و تنها در بخش دفاع هماهنگی لازم را نداشته است.
در ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری بود که اطلاعیه‌ای منتشر شد که نشان می‌داد از روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ قرار است خودرو در بورس کالا عرضه شود. چگونه در بورس کالا خودرو بخریم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ