مدیرکل روابط عمومی سازمان بورس مدعی شد استعفای مجید عشقی توسط اعضای شورای عالی بورس مورد پذیرش قرار نگرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محور چالوس در مسیر و برگشت محدوده تونل کندوان ترافیک سنگین وجود دارد و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: امسال قیمت بلیت پرواز رفت وبرگشت نجف و بغداد از مبدا تهران ۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
مهدی تاج از امضای تفاهم نامه با عربستان برای عدم برگزاری مسابقات آسیایی در کشور ثالث خبر داد.
روزنامه‌ الرایه قطر دیروز در خبری درباره بازگشت شجاع خلیل‌زاده به لیگ ستارگان صحبت کرده بود.
بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان های تیم استقلال به شدت به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری دیدار پیکان در ورزشگاه آزادی معترض شد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورها گفت: تردد از محور چالوس مسیر رفت و برگشت و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.
نیکولو بارلا، هافبک اینتر اولین گل نراتزوری در مصاف با بنفیکا را به ثمر رساند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ساعتی پس از انتشار حکم دیدار پرسپولیس و سپاهان در رای خود تجدید نظر کرد.
حامد لک در مورد حواشی پس از بازی با هوادار توضیح داد و گفت از ساکت الهامی انتظار بی احترامی به تیم‌شان را نداشته است.
شهریار مغانلو به مانند دیدار رفت برابر ذوب‌آهن موفق به باز کردن دروازه فرعباسی شد، اما فاصله زیادی میان آن گل و این گل وجود دارد.
اهواز- همه پروازها در فرودگاه بین‌المللی شهید سردار سلیمانی اهواز به دلیل وقوع پدیده مه و کاهش دید افقی در روز جاری لغو شد.
رصد هفته نخست بازار اقلام خوراکی از نوسان قیمتی در این بازار حکایت دارد.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه این ضیافت تاریخی به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در حالی که تصور می‌شد زمین مسابقه را ترک کند به کادر فنی اعلام کرد می‌تواند به کار ادامه بدهد.
در سوپر جام و در دقایق پایانی بازی بازیکنان تیم نساجی به حضور تماشاگران استقلال در استادیوم شهید باهنر کرمان معترض بودند و دقایقی حاضر نشدند به بازی ادامه دهند.
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» با بیان اینکه قیمت رفت و برگشت هر صندلی برای جام‌جهانی ۱۳ میلیون تومان اعلام شده است، گفت که در صورت استقبال هموطنان و متقاضیان امکان افزایش تعداد بلیت‌های اختصاص‌یافته وجود دارد.
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جزئیات پروازهای این شرکت هواپیمایی در ایام برگزاری جام جهانی را تشریح و قیمت بلیت‌های این پروازها را ۱۳ میلیون تومان اعلام کرد.
تیم های مقاومت البرز و شهدای پاس ساری پیروز دیدارهای رفت و برگشت هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) شدند.
تیم های مقاومت البرز و شهدای پاس ساری پیروز دیدارهای رفت و برگشت هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) شدند.
هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام در گروه A شب گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.
مسئولان برگزاری مسابقه پرسپولیس و تراکتور دقایقی قبل از شروع بازی اشتباه خود در اعلام لیست بازیکنان پرسپولیس را اصلاح کردند.
سرمربی جدید تیم ملی در دوران دوری‌اش از فوتبال ایران، ۲ تجربه نسبتا ناموفق را در قاره آمریکا و آفریقا داشت.
کامرانی فر به پایان دوره مدیریتی‌اش رسید و حالا باید دید تکلیف میرشاد ماجدی که دوباره به یک عضو هیئت رییسه تبدیل شده چه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ