رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: امسال قیمت بلیت پرواز رفت وبرگشت نجف و بغداد از مبدا تهران ۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر راه آهن جمهوری اسلامی گفت: افزایش ظرفیت تعداد صندلی‌ها به بیش از ۶۰۰ هزار نفر به صورت رفت و برگشت هستیم و قیمت بلیت قطار چهار تخته و چهار ستاره از تهران _خرمشهر ۳۹۰ هزار تومان است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قرار بر این شده از ظرفیت حمل و نقل زمینی، خودرو و هواپیما در این ایام استفاده شود تا مشکلی برای تردد زائران حسینی ایجاد نشود. سازمان اتوبوسرانی نیز قیمت رفت و برگشت بلیت را اعلام کرده است. معاون وزیر راه و مسئولان اجرایی نیز در نشست کمیسیون بودند.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: به احتمال زیاد قیمت‌گذاری بلیت پروازهای اربعین تا ۱۰ روز آینده مشخص و اعلام می‌شود.
براساس اعلام مسئولان ستاد تنظیم بازار بلیت اتوبوس 29 درصد گران شده است و این نگرانی وجود دارد که در ایام اربعین بازهم قیمت بلیت بالارود.
در فاصله چند ساعت مانده تا شروع دربی فینال جام حذفی مردم به شدت از قیمت سرسام‌آور بلیت ناراضی هستند.
عضو شورای شهر تهران گفت:قیمت بلیت مدت دار از ۲ هزار و ۸۵۰ تومان به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و بلیت مسیر تهران کرج از ۳.۷۷۰ تومان به ۳.۴۰۰ تومان کاهش یافت.
وزیر میراث فرهنگی گفت: قیمت بلیت ورودی موزه‌ها و مجموعه‌هایی که به وزارت میراث فرهنگی مربوط می‌شود، افزایش پیدا نمی‌کند و بر اساس قیمت‌های سال گذشته خواهد بود.
مشهد ـ در جلسه علنی شورای شهر مشهد براساس طرح دوفوریتی کاهش هزینه‌های شهروندی نرخ بلیت اتوبوس و قطار شهری با اعمال ضریب ۸۰ درصد از مبلغ ۱۵ هزار ریال به مبلغ ۱۲ هزار ریال کاهش یافت.
روسیه شروع به فروش بلیت بازی دوستانه‌اش با ایران به ارزش ۴۳۰ روبلی کرده است.
امروز مطالبی همچون خودروی ۷۰۰ میلیونی بازار کدام است؟، این خانواده‌ها ۲ میلیون تومان سهام می‌گیرند، نرخ دلار مرکز مبادله بالا رفت، پیش بینی بورس فردا | اصلاح شاخص کل تا کجا ادامه دارد؟، تحلیل گران برای طلا و بیت کوین چه قیمت‌هایی پیش بینی می‌کنند؟، خبر‌های مهم برای بورس فردا ۱۴ اسفند،  افزایش قیمت تایر بر کدام شرکت‌ها موثر است؟، نحوه معامله برای سرمایه‌گذاران خرد طلا در بورس چگونه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت، اولین نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلا کشف شد، خبر خوش خاندوزی برای بازار سرمایه، پیش بینی بورس فردا | دلایل صعود بورس امروز چه بود؟، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا تا قبل از جلسه‌ی بازار آزاد فدرال، خبر‌های مهم برای بورس فردا ۳ اسفند، فروش ربع سکه در بورس کالا متوقف شد، پژو ۲۰۷ در بورس کالا باچه قیمتی فروش رفت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت بلیت برای بازی استقلال برابر ملوان در رقابت های جام حذفی مشخص شد.
ظرفیت ورزشگاه آزادی برای حضور هواداران مشخص شد.
با باز شدن سامانه بلیت‌فروشی دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان مشخص شد بلیت این مسابقه ارزان‌تر از بازی قبلی شده است.
نرخ بهای خدمات باغ پرندگان با حداکثر آرا موافق اعضای شورای اسلامی شهر تهران به ۶۰ هزار تومان افزایش یافت.
امروز مطالبی همچون در بلندمدت چه اتفاقی برای سکه، طلا و بیت کوین خواهد افتاد؟، قیمت دلار امروز چقدر بالا رفت؟، ارزان و گران‌ترین خودرو در بازار امروز، پیش بینی طلا و سکه و بیت کوین از دیدگاه کارشناسان، خبری مهم برای سهامداران فملی، جلسه مهم برای عرضه خودرو، در عرضه اولیه ثجنوب به هر صندوق چند سهم رسید؟، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
حضور کریستیانو رونالدو در النصر، باعث بالا رفتن قیمت بلیت مسابقات و همچنین افزایش درخواست برای پخش دیدارهای لیگ حرفه‌ای عربستان شده است.
از آنجایی که این یک مسابقه ویژه است، تنها چند ساعت پس از آغاز سیستم بلیت فروشی، تمامی بلیت های در نظر گرفته برای هواداران به طور کامل به فروش رفت. صف های انتظار برای رزرو بلیت این مسابقه، در اتفاقی شگفت انگیز به 2 میلیون نفر رسید.
با نگاهی به سایت‌های فروش بلیت رفت و برگشت به شهر لیسبون به راحتی می‌توان دریافت که فقط بهای بلیت سفر استقلال (البته با متوسط قیمت) به شهر لیسبون، هزینه‌ای بالای یک میلیارد تومان را روی دست باشگاه استقلال می‌گذارد.
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جزئیات پروازهای این شرکت هواپیمایی در ایام برگزاری جام جهانی را تشریح و قیمت بلیت‌های این پروازها را ۱۳ میلیون تومان اعلام کرد.
عضو هیئت مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: مابه التفاوت قیمت بلیت‌هایی که پیش از این با نرخ بالاتر از مصوب برای پروازهای اربعین به فروش رفته، به زائران عودت داده می شود.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از جدیدترین تصمیم‌ها برای اربعین خبر داد و گفت: امسال قیمت بلیت رفت و برگشت هواپیما در ایام اربعین به عراق ۶ میلیون تومان است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از جدیدترین تصمیم‌گیری‌ها برای اربعین خبر داد و گفت: امسال قیمت رفت و برگشت بلیت هواپیما در ایام اربعین به عراق ۶ میلیون تومان است.
وزیر راه و شهرسازی از تعیین قیمت ۶ میلیون تومانی بلیت رفت و برگشت پروازهای اربعین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ