مهدی تاج از امضای تفاهم نامه با عربستان برای عدم برگزاری مسابقات آسیایی در کشور ثالث خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیه و کنیا در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دفاعی استانبول تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
معاون امور بین‌الملل جمعیت هلال احمر ایران در جده، دیدارهای دوجانبه‌ای را با رؤسا و نمایندگان جمعیت‌های هلال احمر عمان، سودان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، عراق و عربستان سعودی داشت.
منابع سعودی از امضای ۲۶ تفاهم‌نامه همکاری میان عربستان و ژاپن خبر دادند.
منابع سعودی از امضای ۲۶ تفاهمنامه همکاری میان عربستان و ژاپن خبر دادند.
رؤسای فدراسیون تیراندازی با کمان و پژوهشگاه تربیت بدنی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان وزارت میراث‌فرهنگی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به منظور برنامه‌ریزی، راهبری و نظارت بر مجموعه اقدامات مشترک جهت ارتقای شاخص‌های حوزه گردشگری امضا شد.
سازمان نقشه‌برداری و سازمان فضایی ایران تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال از تلاش برای امضای یک تفاهمنامه «مهم» با عربستان خبر داد و گفت: شورای امنیت ملی ورود زنان به ورزشگاه را تصویب کرده است.
اینکه چرا پس از توافق نهایی و سیاسی دو کشور در این زمینه که حتی به صورت مکتوب درآمده، مهدی تاج دوباره از امضای تفاهم‌نامه جدید با عربستانی‌ها صحبت کرده، کمی عجیب است، ولی به هر روی چنین موضوعی پایانی خواهد بود بر قریب به سه هزار روز جنجالی که عده‌ای در تهران راه انداخته و روابط سیاسی- ورزشی دو کشور را به خطر انداختند
تفاهم‌نامه همکاری بین دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط‌زیست و مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور امضا شد.
روسای فدراسیون‌های فوتبال ایران و عراق تفاهم همکاری با یکدیگر امضا کردند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان این سازمان با فدراسیون‌ هاکی کشور خبر داد.
به منظور ایجاد تعامل و ارتباط در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.
کمیته امداد و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با هدف ترویج فرهنگ احسان و انفاق و راه‌اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تفاهم‌نامه گسترش همکاری و هم‌افزایی بین دو نیروی زمینی ارتش و سپاه امروز با حضور فرماندهان «نزاجا» و «نزسا» به امضا رسید.
تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان ملی زمین و مسکن، شهرداری تهران و کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص ایجاد محله الگو در اراضی ۵۵ هکتاری تهرانسر با ظرفیت حدود ۱۲ هزار واحد امضا شد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از توسعه مناطق محروم و کم برخوردار در بخش هوایی و توجه مضاعف به ورزش‌های هوایی و هوانوردی عمومی در یک سال و نیم گذشته خبر داد.
منابع عراقی از امضای یک تفاهم نامه امنیتی میان بغداد و ریاض برای نخستین بار از سال ۱۹۸۳ میلادی، خبر دادند.
تفاهم نامه فدراسیون کشتی و حوزه هنری انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به امضاء رسید.
پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری با دانشگاه خوارزمی در راستای همکاری‌های نظامند مشترک پژوهشی در حوزه‌های حفاظت ومرمت اشیاء، ابنیه و بافت‌های تاریخی تفاهم‌نامه علمی پژوهشی امضا کرد.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: با بانک‌ها سپه، ملت، ملی و پارسیان تفاهم نامه امضا شده است که بانک ملت در خصوص خود مالکی در استان‌ها وارد عمل می‌شود.
تفاهم نامه حج تمتع ۱۴۰۲ برای اعزام حجاج کشورمان میان رئیس سازمان حج و زیارت و وزیر حج و عمره عربستان به امضا رسید.
در خلاء یک سیاست‌گذاری خارجی عمل‌گرایانه از سوی تهران، چینی با رویکردی اقتصادی محور و مبتنی بر سود حداکثری، همکاری با بازیگران عرب منطقه را بر نزدیکی به تهران ترجیح داده‌اند. امضای قرارداد گازی با قطر و اخیرا امضای تفاهم‌نامه استراتژیک با عربستان، مصداق‌های این سیاست‌گذاری است؛ لذا پیام و درس دیگر برای تهران این است که شرکت‌ها و دولت چین، حاضر به پذیرش ریسک همکاری با ایران تحت تحریم را نمی‌پذیرند و آن‌جا که منافع اقتصادی آن‌ها توجیه کند، در حوزه مسائل سیاسی نیز علیه ایران موضع خواهند گرفت
نخستین دور مذاکرات ایران و عربستان درباره حج ۱۴۰۲ به صورت وبینار انجام شد و بر این اساس، مقامات حج دو کشور تا یک ماه آینده در عربستان با یکدیگر دیدار و تفاهم‌نامه حج را امضاء می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ