در سوپر جام و در دقایق پایانی بازی بازیکنان تیم نساجی به حضور تماشاگران استقلال در استادیوم شهید باهنر کرمان معترض بودند و دقایقی حاضر نشدند به بازی ادامه دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با شرایطی که در دیدار پرسپولیس وجود داشت حتما دیدار استقلال برابر ملوان هم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
مدیرعامل صنعت نفت می گوید تمام تلاشش را می کند تا بازی با استقلال در آبادان برگزار شود.
به نظر می‌رسد دیدار پیکان و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین و بدون تماشاگر برگزار شود.
سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با محرومیت تماشاگران بازی مس کرمان و مس رفسنجان گفت: قطعا از حضور هواداران استقبال می کنیم و امیدواریم که این مشکل برای حضور هواداران برطرف گردد.
دیدار پیکان- استقلال، بدون تماشاگر برگزار می شود.
دیدار پیکان و استقلال بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی برای بازی استقلال و ملوان با بلیت یک میلیون تومانی بدون تماشاگر ماند!
با اعلام نایب رییس فدراسیون فوتبال بازی استقلال و ملوان با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال و سپاهان از حساسیت بالایی برخوردار است گفت: سپاهان در طول فصل، نوسان زیادی داشته و نتوانسته هوادارانش را راضی کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال و سپاهان از حساسیت بالایی برخوردار است گفت: سپاهان در طول فصل، نوسان زیادی داشته و نتوانسته هوادارانش را راضی کند.
دربی پایتخت از ساعتی بعد بین پرسپولیس و استقلال آغاز خواهد شد.
در جلسه هماهنگی پیش از بازی شهرآورد ۹۹ اعلام شد که هیچ تماشاگری حق ورود به ورزشگاه را ندارد.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ۲۹ آذر گفت: تاریخ و ساعت شهرآورد تهران تغییر نکرده است.
طبق اعلام سازمان لیگ به باشگاه استقلال، دیدار این تیم برابر پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.
طبق اعلام سازمان لیگ به باشگاه استقلال، دیدار این تیم برابر پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.
با اعلام به باشگاه استقلال از سوی سازمان لیگ دیدار این تیم برابر پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.
بر اساس اعلام سازمان لیگ دیدار سوپر جام بین تیم های استقلال، قهرمان لیگ برتر و نساجی، قهرمان جام حذفی روز 11 آبان برگزار می شود.
بازی‌های استقلال و پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود و برای دیدار آلومینیوم اراک - ملوان هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.
گل‌گهر سیرجان و استقلال که طی سالیان گذشته همواره رقابت جذابی در لیگ برتر با یکدیگر داشتند، روز شنبه باید مقابل هم قرار بگیرند، ولی بنابر تصمیم اتخاذ شده، این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
دیدار تیم‌های گل‌گهر و استقلال بدون حضور تماشاگران در سیرجان انجام خواهد شد.
شرایط میزبانی از استقلال در هفته دوم لیگ برتر مشخص شد.
رییس هیات فوتبال گیلان در گفت و گو با‌ "ورزش سه" تاکید کرد که دیدار ملوان و استقلال در ورزشگاه تختی انزلی برگزار خواهد شد.
درخواست جالب استقلال برای بازی بدون تماشاگر با سپاهان
محققین به تازگی یک گجت پوشیدنی طراحی کرده اند که می‌تواند دو روز پیش از ظهور علائم کووید ۱۹، ابتلا به آن را تشخیص دهد. یک مطالعه جدید ادعا می‌کند که این بیماری تقریبا ۴۸ ساعت قبل از ظاهر شدن علائم قابل تشخیص است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ