وقوع درگیری گسترده در منطقه قباطیه واقع در جنوب شهر جنین در نتیجه یورش نظامیان صهیونیست رخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش گسترده امروز به شهر نابلس اقدام به تخریب منزل یک شهید فلسطینی کرده و به شدت با مبارزان مقاومت درگیر شدند.
منابع خبری به تازگی تصاویری از حجم گسترده ویرانی‌ها در خارطوم به دلیل ادامه جنگ و درگیری سنگین نظامی میان ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع خبر دادند.
با وجود تلاش‌های گسترده جریان‌های فلسطینی و لبنانی برای آتش‌بس در اردوگاه عین الحلوه، درگیری‌ها در این اردوگاه بین عناصر جنبش فتح و گروه الانصار همچنان ادامه دارد.
فیلم حمله یک فرد روحانی به یک زن در روستای ششلو از توابع شهرستان لنگرود گیلان به شکلی گسترده در فضای مجازی بازتاب یافت.
منابع فلسطینی از یورش‌های گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف قدس اشغالی و کرانه باختری طی ساعات اخیر خبر دادند.
هزاران نفر در مناطق مختلف تل آویو علیه کابینه تندرو نتانیاهو و پس از استعفای فرمانده پلیس دست به تظاهرات زدند.
وزیر خارجه مجارستان امروز در سخنانی اعلام کرد: کمک‌های نظامی به اوکراین، آموزش سربازان اوکراینی در کشورهای اروپایی و حضور گسترده آمریکا در جنگ یعنی این جنگ به این زودی‌ها پایان نخواهد یافت.
منابع فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس و درگیری مسلحانه شدید آنها با مبارزان مقاومت خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی بامداد امروز از درگیری‌های شدید مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست در شهرهای طولکرم و الخلیل در کرانه باختری خبر دادند.
درگیری بین پلیس و تظاهرکنندگان در آتن پس از تظاهرات هزاران نفری به دلیل تصادف مرگبار قطار که دست کم 57 کشته برجای گذاشت، همچنان ادامه دارد.
هزاران صهیونیست در تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در تل آویو شرکت کرده اند.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از تشدید درگیری با فلسطینیان در ماه رمضان، مانوری جدید را از امروز آغاز کرد.
منابع محلی بامداد امروز در جنین از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و درگیری شدید مسلحانه مقاومت با آنها خبر می دهند.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع حریق گسترده در دو واحد صنفی شهر سمنان خبر داد و گفت: این آتش سوزی تلفات جانی نداشته است.
پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از درگیری با فلسطینی ها پس از نماز جمعه و همچنین اقدامات گروه های مقاومتی، در قدس اشغالی و کرانه باختری حالت آماده باش اعلام کرد.
منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری مسلحانه شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
در تیرانا پایتخت آلبانی هزاران نفر با برگزاری تظاهرات ضد دولتی با نیروهای پلیس درگیر شدند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز سه شنبه حملات گسترده‌ای را علیه مناطق مختلف کرانه باختری انجام داده و اقدام به بازداشت گسترده فلسطینیان کردند.
منابع محلی از حمله گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و درگیری میان آنها و مبارزان مقاومت از گردان جنین خبر دادند.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، از درگیری مسلحانه شدید میان مبارزان مقاومت و صهیونیست‌ها در این منطقه خبر دادند.
در پی درگیری های گسترده در مناطق مرزی سودان با کشور اتیوپی، موج گسترده مهاجرت از این مناطق شروع شده است.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در رفح در جنوب نوار غزه رژه نظامی برگزار کرد. در این رژه نظامی موشک‌ها و راکت‌های مختلفی به نمایش گذاشته شد. همچنین صد‌ها تن از مبارزان مقاومت در این رژه نظامی شرکت داشتند. این رژه حدود دو هفته پس از پایان درگیری سه روزه مقاومت با رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد که این بیانگر آمادگی مقاومت برای هرگونه رویارویی مجدد با دشمن صهیونیستی است.
درگیری بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل و محافظانش با یک فعال فضای مجازی با واکنش گسترده رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد. این فعال فضای مجازی در حالی که رئیس جمهوری قصد پیاده شدن از خودرو را داشت، اظهاراتی را علیه او مطرح کرد که با برخورد فیزیکی رئیس جمهوری و تیم همراهش مواجه شد.
پایگاه خبری اسپکتِیتور در گزارشی می نویسد: «دولت بایدن اکنون به آمارهای بالای خود در زمینه ایجاد اشتغال می نازد این در حالی است که آمریکا در ماه های اخیر با بحران هایی نظیر تورم و افزایش هزینه های زندگی، کاهش درآمدها و انقباضِ اقتصادی رو به رو بوده که همگی آن ها برای این کشور به شدت خسارت بار بوده اند. در این راستا، درگیری های دموکرات ها با جمهوری خواهان نیز عملا آمریکا را با مشکلات به مراتب گسترده تری رو به رو کرده است و سیاست در آمریکا را به عرصه ای وحشتناک تبدیل کرده است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ