نظامیان صهیونیست بامداد امروز به غرب جنین (شمال کرانه باختری) یورش برده و پس از درگیری شدید با مبارزان فلسطینی دو نفر از آنها را به شهادت رساندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز داده‌های فلسطین از شهادت ۷ فلسطینی و زخمی شدن ۴ صهیونیست طی یک هفته گذشته خبر داد.
رسانه‌های فلسطینی از شهادت ۵ فلسطینی و زخمی شدن ۶ صهیونیست در یک هفته گذشته خبر می‌دهند.
منابع آماری در فلسطین از شهادت ۲۰۶ نفر طی شش ماه نخست سال جاری میلادی در اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
مبارزان فلسطینی طی شبانه روز گذشته در ادامه اجرای عملیات های مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست دست به ۲۸ مورد اقدام و فعالیت و عملیات مبارزاتی زدند.
رسانه‌های فلسطینی از شهادت ۱۷ نفر در ۷۲ ساعت اخیر و در جریان تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند
کنسولگری انگلیس اعلام کرد که حداقل ۲۰ کودک فلسطینی طی سال جاری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی به شهادت رسیدند.
یک مؤسسه فلسطینی اعلام کرد که نیروهای رژیم اشغالگر قدس تنها طی ماه مه گذشته، ۳۷۱۳ بار به کرانه باختری تعرض کرده‌اند و ۲۱ فلسطینی را به شهادت رسانده‌اند.
وزارت بهداشت فلسطین آمار شهدای فلسطینی طی پنج ماه ابتدایی سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد.
در جریان یورش نظامیان صهیونیست به یک اردوگاه در شرق نابلس، دست کم ۲ شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند.
در جریان حمله نظامیان صهیونیست به شهر طولکرم واقع در کرانه باختری، دست کم ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.
کرانه باختری و قدس اشغالی طی روزها گذشته شاهد تشدید تحرکات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها بود.
نظامیان صهیونیست از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون طی ۷۲ روز گذشته ۸۴ فلسطینی را به شهادت رساندند.
با شهادت ۶ جوان فلسطینی در اریحا و نابلس طی ۲۴ ساعت اخیر، شمار شهدای فلسطینی از ابتدای سال جاری میلادی به ۴۲ نفر رسید.
آمارهای منتشر شده از سوی یک مرکز اروپایی بیانگر آن است که در نخستین ماه سال جدید میلادی، پنج فلسطینی از اهالی قدس به شهادت رسیدند.
منابع آماری در فلسطین گزارش دادند که طی ۲۹ روز ابتدایی سال جاری میلادی، ۳۴ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.
شهاب خبر داد که صهیونیست‌ها مدعی هستند که این فرد به سمت آنان سنگ و کوکتل ملوتوف پرتاب کرده است و به همین دلیل به سمت وی تیراندازی کرده‌اند. در این تیراندازی‌ها دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.
کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد که از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون ۱۱۸ فلسطینی در کرانه باختری از جمله قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.
منابع فلسطینی از شهادت دو فلسطینی که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری مجروح شده بودند، خبر دادند.
نظامیان صهیونیست طی سه ماه گذشته بالغ بر ۶۰۰ شهروند فلسطینی ساکن قدس اشغالی را بازداشت کرده و ۴ فلسطینی را به شهادت رسانده اند.
مراکز حقوقی فلسطین اعلام کردند که طی هفته گذشته یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.
رژیم صهیونیستی در هر تجاوز به نوار غزه، کشتار غیرنظامیان و کودکان را در اولویت قرار می‌دهد به طوری که طی دو دهه پس از انتفاضه مسجد الأقصی در سال ۲۰۰۰، بیش از ۳ هزار کودک به شهادت رسیده‌اند.
طی ۳ روز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۴۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۳۶۰ نفر دیگر مجروح شدند.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه، ۱۵ فلسطینی در حملات گسترده اسرائیل به غزه به شهادت رسیده و ۵۵ تن زخمی شدند. از بین ۵۵ زخمی، ۲۳ نفر آن‌ها کودک و ۱۳ نفر آن‌ها زن هستند که از بین آن‌ها نیز ۴ نفر اوضاع وخیمی دارند. روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشته طی روز جمعه ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی فلسطین در غزه هدف گرفته و ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شد. ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد برای یک هفته جنگ در غزه آماده می‌شود. تیسیر الجعبری، سلام عابد، محمد البویک و یک فرد دیگر، همگی از اعضای گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. تیسیر الجعبری فرمانده منطقه شمال در گردان‌های القدس بود.
در پی حمله عصر جمعه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه که طی آن چند فلسطینی به شهادت رسیدند، تمامی پناهگاه‌ شهرهای جنوب فلسطین اشغالی بازگشایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ