سفیر تهران در بغداد تأکید کرد: «از دولت عراق خواستیم جدول زمانی برای انجام موضوع خلع سلاح معارضان تعیین کند».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم فوتبال امید عراق برای مذاکره با استقلال وارد تهران می‌شود.
باشگاه مس رفسنجان باب مذاکره با ستاره خط حمله تیم ملی عراق را باز کرده است.
نفت آبادان با دروازه بان تیم ملی عراق وارد مذاکره شده و احتمالا او را به خدمت خواهد گرفت.
سفیر پیشین ایران در عراق گفت: دولت عراق به طور جدی وارد مذاکره با آمریکایی‌ها شده و شواهد نشان می‌دهد به زودی مبالغ قابل توجهی از دارایی‌های بلوکه شده ایران در عراق آزاد خواهد شد.
وزیر خارجه اوکراین اعلام کرد این کشور حاضر به مذاکره با روسیه تا پیش از خروج نیروهای روسی از خاک خود نیست.
ایزد سیف‌الله‌پور از مذاکره با گزینه‌ای خبر داد که بعدها به عنوان سرمربی تیم ملی عراق انتخاب شد.
فدراسیون فوتبال با سه کشور برای جایگزینی دیدار تدارکاتی با عراق در عید نوروز رایزنی‌های داشته است.
وزیر امور خارجه عراق در دیدار با همتای اوکراینی خود بر لزوم توقف جنگ بین روسیه و اوکراین و تکیه بر اصل مذاکرات برای برقراری آتش بس تأکید کرد.
این مسئول عراقی ادامه داد: «دولت و مشخصا وزارت دارایی و بانک مرکزی مجموعه‌ای از اصلاحات مالی را اجرایی کرده است که بر عزم بغداد برای متوقف‌سازی عملیات قاچاق دلار تصریح دارد و عملا روند قاچاق کاهش بسیاری داشته است و در این سفر، هیات عراقی نتایج این اقدامات را به طرف امریکایی اعلام خواهد کرد.»
معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: در بخش دام سنگین با مازاد تولید داریم. از این رو در حال مذاکره با عراق هستیم تا بخشی از دام سنگین زنده به این کشور صادر شود.
وزیر امور خارجه سابق کشورمان گفت: قبل از شروع مذاکره با آمریکایی‌ها در خصوص عراق، مذاکرات را با سردار سلیمانی شبیه‌سازی می‌کردیم.
مدیر صدور اسناد و مدارک بین المللی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جزئیات تردد وسایل نقلیه موتوری بین ایران و عراق را شرح داد و گفت: طرف عراقی هنوز کارنه دوپاساژ را صادر نکرده است.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که راه حل بحران سیاسی کنونی عراق، بازگشت به میز گفتگو و مذاکره و کنار گذاشتن اختلافات با صداقت و امانت کامل است.
فدراسیون عراق مذاکره با اسکوچیچ را تکذیب کرد!
ابوالفضل عمویی گفت: با میانجیگری دولت عراق، بین جمهوری اسلامی ایران و دولت عربستان سعودی ۵ دور مذاکره برگزار شد.
نخست وزیر عراق امروز شنبه در سخنانی پیرامون بحران سیاسی در این کشور، تصریح کرد: بحران کنونی در عراق از طریق گفتگو و مذاکره قابل حل است.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی در خصوص آخرین تحولات این کشور گفت: با بستن مسیر مذاکره نمی‌توان بحران سیاسی عراق را حل کرد.
ایرانسل طی مذاکره با اپراتورهای عراقی، راه‌های ممکن برای ارائه بهترین کیفیت خدمات به زائران اربعین حسینی را بررسی و پیگیری کرد.
ایرانسل طی مذاکره با اپراتورهای عراقی، راه‌های ممکن برای ارائه بهترین کیفیت خدمات به زائران اربعین حسینی را بررسی و پیگیری کرد.
چارچوب هماهنگی شیعی عراق در واکنش به حوادث امروز عراق و به تعطیلی کشاندن قوه قضاییه عراق از سوی طرفداران صدر واکنش نشان داد.
مدیر شرکت بازاریابی نفت عراق (سومو) ضمن اعلام حجم ذخایر نفتی این کشور از مذاکره با عربستان برای احیای خط لوله عراق ـ عربستان خبر داد.
سخنگوی وزارت برق عراق گفت: پس از پرداخت بدهی‌های گازی به ایران میزان واردات گاز به ۴۵ میلیون متر مکعب رسید، اما نیاز فعلی ما به گاز ۵۰ تا ۵۵ میلیون متر مکعب است.
سخنگوی وزارت برق عراق گفت: واردات گاز از ایران ۴۵ میلیون متر مکعب است اما نیاز واقعی بیش از این مقدار است.
تنفس هوای "قابل قبول" در شهر تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ