ایرانسل طی مذاکره با اپراتورهای عراقی، راه‌های ممکن برای ارائه بهترین کیفیت خدمات به زائران اربعین حسینی را بررسی و پیگیری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه چلسی با نیمار برای انتقال احتمالی به استمفوردبریج مذاکره می‌کند.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: گفت‌وگوها و مذاکراتی که با تلاش و میانجیگری اتحادیه اروپا و آقای بورل انجام شد ناظر بر بازگشت همه طرف‌ها به تعهدات کامل در برجام است.
مذاکرات وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در سطح هیأت‌های بلندپایه برای تقویت روابط دوجانبه برگزار شد.
تحریم‌های اتحادیه اروپا این بار یک ستاره ایرانی را هدف قرار داده‌اند.
وزیر اقتصاد گفت: مذاکرات بسیار خوب و سازنده‌ای برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی انجام شده و به محض پایان مذاکرات از طریق رئیس کل بانک مرکزی اطلاع رسانی می‌شود.
سخنگوی اقتصادی دولت از مذاکرات وزارت صمت و بانک مرکزی برای تامین ارز واردات خودرو خبر داد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی پیشرفت داشته است و این رژیم می‌تواند خطوط ریلی اراضی اشغالی را به عربستان متصل کند.
موضوع مهم برای واشینگتن ظاهرا در وضعیت فعلی موضوع آزادی زندانیان است. البته رابرت مالی در این خصوص هم فعالیت می‌کرد و کنار رفتنش می‌تواند به این موضوع هم آسیب برساند.
عارف غلامی نه با استقلال تمدید قرارداد کرده و نه تیم جدید خود را برگزیده است.
اظهارات بلینکن درباره اسرائیل از اهمیت بسزایی برخوردار است. حدود ۶ ماه پیش آمریکایی ها، رویکرد جدیدی ارائه کردند که سابق بر این دیده نمی‌شد. این رویکرد، ابتدا در سخنان سفیر آمریکا در اسرائیل دیده شد، سپس جیک سالیوان و در نهایت بلینکن، این سخنان را تایید کرد. تا پیش از این امریکا با هر نوع اقدام یک جانبه اسرائیل علیه تاسیسات هسته‌ای ایران مخالف بود، اما از شش ماه پیش این گفته توسط مقامات آمریکایی تکرار می‌شود.
مذاکرات میان اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق در مورد سهم بودجە و حقوق کارکنان دولتی اقلیم تا کنون بدون نتیجە بودە است.
وزیر نیرو از پیگیری حق آبه هیرمند خبر داد و گفت : برای مدیریت مصرف آب میزان مصرف هر واحد ساختمانی به روش التراسانیک اندازه گیری می شود.
«محمدبن سلمان»، ولیعهد عربستان و «جرب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه در جده دیدار و گفتگو کردند.
یک رسانه عربی در گزارشی به آخرین تحولات روابط تهران و قاهره پرداخت.
«زیاد علی فاضل»، وزیر برق عراق از انجام مذاکرات گسترده با طرف ایرانی در مورد تامین گاز خبر داد.
با انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال، فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه وارد فاز جدیدی شده است.
مدافع جوان و ملی پوش پیکان در آستانه پیوستن به گل گهر سیرجان قرار گرفته است.
وزیران نفت ایران و عراق در حاشیه هشتمین سیمنار بین‌المللی اوپک در وین درباره اجرای پروژه‌های مشترک نفتی تبادل‌نظر و گفت‌وگو کردند.
وزیر نفت ایران و وزیر انرژی عربستان طی دیدار و مذاکراتی فشرده و طولانی در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک در وین درباره وضع بازار نفت و سرمایه‌گذاری در این صنعت گفت‌وگو کردند.
مذاکرات میان گادوین منشا و فولاد به مراحل پایانی خود نزدیک شده است.
برای حفظ مهدی قایدی، استقلال مذاکراتش را با باشگاه شباب الاهلی آغاز کرده است و مدیران باشگاه در تلاش برای حفظ این بازیکن هستند.
ایرانسل طی مذاکره با اپراتورهای عراقی، راه‌های ممکن برای ارائه بهترین کیفیت خدمات به زائران اربعین حسینی را بررسی و پیگیری کرد.
اقدامات لازم برای بورسی شدن سرخابی ها انجام شد
تنفس هوای "قابل قبول" در شهر تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ