سفیر پیشین ایران در عراق گفت: دولت عراق به طور جدی وارد مذاکره با آمریکایی‌ها شده و شواهد نشان می‌دهد به زودی مبالغ قابل توجهی از دارایی‌های بلوکه شده ایران در عراق آزاد خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک ملی پس از غیرشرعی دانستن وام اربعین به شرط سپرده‌گذاری قرضی توسط شورای فقهی بانک مرکزی اعلام کرد که مبالغ دو میلیون و پانصد هزار تومان سپرده‌گذاری وام اربعین قابل برداشت است.
باشگاه منچستریونایتد برای جدایی هر چه سریع‌تر هری مگوایر حاضر به پرداخت مبلغ قابل توجهی شده است.
مدیران باشگاه پیکان مبلغ قابل توجهی از قراردادهای اعضای تیم خود را پرداخت کردند.
موسی دیابی به دنبال جدایی از بایرلورکوزن در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی است، اما این باشگاه آلمانی برای فروش بازیکن خود، مبلغ قابل توجهی را طلب می‌کند
باشگاه نساجی مازندران مبلغ قابل توجهی برای دریافت رضایت‌نامه مهاجم آلومینیوم به حساب اراکی‌ها واریز کرد.
با توجه به بندهای موجود در قرارداد جود بلینگام با رئال مادرید، تیم سابق او دورتموند طی 6 سال آینده مبلغ قابل توجهی به جیب خواهد زد.
نیوکسل علاقه بسیار زیادی به ساندرو تونالی، ستاره میلان، دارد و حاضر است مبلغ قابل توجهی برای خرید او هزینه کند.
منچسترسیتی مبلغ قابل توجهی از هزینه‌هایی که برای تقویت تیمش انجام داده بود را با کسب سه‌گانه جبران کرد.
در سال ۱۴۰۱ مجموعاً بالغ بر ۸۱ هزار میلیارد تومان تزریق نقدینگی از طریق حساب کارگزاری‌ها به بازار سرمایه بوده، که بخش قابل توجهی از آن در ماه‌های آذر و اسفند ۱۴۰۱ صورت پذیرفته است. این رقم برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ به ترتیب مبالغ ۱۵ و ۶۳ هزار میلیارد تومان بوده است.
کیلیان امباپه بعد از اعلام وفاداری به باشگاه پاری سن ژرمن با شرکت در یک مسابقه خیریه با حضور کودکان محروم و بستری در بیمارستان‌های پاریس مبلغ قابل توجهی به سازمان خیریه حامی آنها کمک کرد.
شرکت نایکی مبلغ قابل توجهی را به عنوان دستمزد ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در قراردادی که با او امضا کرده در نظر گرفته است.
بعد از انتشار گزارشی جنجالی درباره پرداخت مبالغی قابل توجه از طرف باشگاه بارسلونا به نایب‌رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا این سوال مطرح شده است که این چهره جنجالی کیست و چه سابقه‌ای دارد؟
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، به گزارش‌های امروز درباره پرداخت مبالغی قابل توجه از طرف این باشگاه به نایب‌رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا واکنش نشان داد.
نشریه پولیتیکو می‌گوید عربستان سعودی تلاشی مخفیانه را آغاز کرده است تا با پرداخت مبالغی قابل توجه موافقت یونان را با اضافه شدن این کشور به نامزدی مشترک برای جام جهانی 2030 به دست بیاورد.
شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد "توسن" همانند سنوات قبل خود، در آذر ماه با رشد درآمدی قابل توجهی روبه رو بوده و از ارائه خدمات و فروش نرم افزار در سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۱ مبلغ ۵۸۵ میلیارد تومان درامد کسب کرده است و با توجه به درآمد ۴۲۷ میلیارد تومانی این نماد بورسی در سال مالی قبل، نشان از رشد ۳۷ درصدی درآمد‌های این شرکت بورسی دارد.
باوجود سر و صدای زیادی که از تمایل باشگاه های انگلیسی برای جذب مهدی طارمی به گوش می‌رسید، این مهاجم ایرانی با افزایش قابل توجه مبلغ پیشنهادی، قراردادش را با پورتو تمدید می‌کند.
صاحبخانه وینفرد شفر، سرمربی پیشین استقلال، هم توانست در یک سال گذشته با دریافت حکم قضایى طلب خودش را زنده کند و ۱۹۸ میلیون تومان از حساب استقلال برداشت کند. هر چند این مبلغ در مقایسه با سایر مبالغ مطرح شده، قابل توجه نبود
رادیو کاتالونیا اعلام کرد که باشگاه بارسلونا برای انتقال فران تورس همچنان مبلغ قابل توجهی به منچسترسیتی بدهکار است.
برندان راجرز، سرمربی لستر، به دلیل نتایج ضعیف تیمش در آستانه اخراج قرار دارد ولی لسترسیتی در صورت اخراج کردن او باید مبلغ قابل توجهی غرامت بپردازد.
برندان راجرز، سرمربی لستر، به دلیل نتایج ضعیف تیمش در آستانه اخراج قرار دارد ولی لسترسیتی در صورت اخراج کردن او باید مبلغ قابل توجهی غرامت بپردازد.
رئیس ستاد اربعین با بیان اینکه عزیزانی که در سامانه سماح ثبت‌نام می‌کنند بلافاصله مشمول بیمه می‌شوند، اظهار کرد: زائران با ثبت نام در این سامانه، با مبلغ حداقلی هر نفر ۱۸ هزار تومان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند و از خدمات قابل توجهی برخوردار می‌شوند.
دلیل اصلی انتقال لوکادیا به لیگ ایران دریافت دستمزدی قابل توجه از باشگاه پرسپولیس است. گفته می‌شود او سالیانه در باشگاه ایرانی مبلغ ۲ میلیون یورو (براساس ارزش گذاری ترانسفرمارکت) کسب خواهد کرد.
دلیل اصلی انتقال لوکادیا به لیگ ایران دریافت دستمزدی قابل توجه از باشگاه پرسپولیس است. گفته می‌شود او سالیانه در باشگاه ایرانی مبلغ ۲ میلیون یورو (براساس ارزش گذاری ترانسفرمارکت) کسب خواهد کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس را به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ