وزیر خارجه اوکراین اعلام کرد این کشور حاضر به مذاکره با روسیه تا پیش از خروج نیروهای روسی از خاک خود نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون شورای امنیت روسیه به پیشنهاد مسئول دفتر دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) درباره شرط پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی، پاسخ داد.
اتحادیه جهانی ورزش‌های آبی پیشنهاد اوکراین برای حذف کامل روسیه را رد کرد.
وزارت خارجه اوکراین پیشنهاد صلح اندونزی مبنی بر برگزاری همه پرسی در کریمه و سایر مناطق تازه تصاحب شده توسط روسیه را رد کرد.
در الحاقیه پیش‌نویس یک قطعنامه در سایت پارلمان اوکراین آمده است: «تحریم‌های ویژه اقتصادی و سایر محدودکننده‌های اقتصادی بخشی علیه جمهوری اسلامی ایران برای مدت ۵۰ سال اعمال شود.»
پارلمان اوکراین پیشنهاد داده تا نام گرجستان به صورت رسمی تغییر داده شود. این لایحه در سایت رسمی پارلمان این کشور منتشر شده است.
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی از موافقت روسای جمهور روسیه و اوکراین با پیشنهاد گفتگو با هیاتی از سران آفریقایی در زمینه صلح، در پایتخت‌های دو کشور خبر داد.
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی از موافقت روسای جمهور روسیه و اوکراین با پیشنهاد گفتگو با هیاتی از سران آفریقایی در زمینه صلح، در پایتخت‌های دو کشور خبر داد.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: آمریکا پیشنهاد ارسال اس-۴۰۰ به اوکراین داد؛ اما ما نپذیرفتیم.
مشاور رئیس جمهور اوکراین، پیشنهاد اعلام آتش بس را در این کشور رد کرد.
در آستانه سفر رئیس‌جمهور چین به روسیه، دولت آمریکا می‌گوید با پیشنهاد چین برای برقراری آتش‌بس در اوکراین مخالفت است.
شبکه تلویزیونی ان. بی. سی NBC بامداد امروز، یکشنبه، به نقل از چهار مقام آمریکایی گزارش داد: واشنگتن بر این باور است که چین ممکن است کمک‌های نظامی "غیرکشنده" برای استفاده در اوکراین به روسیه ارائه کند. دولت ایالات متحده حتی نگران است که پکن در حال بررسی ارسال کمک‌های مرگبار به روسیه نیز باشد.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که در صورت ایجاد یک کرویدور بشر دوستانه،امکان درمان و انتقال نظامیان مجروح روسیه و اوکراین فراهم می آید.
مشاور رییس جمهور اوکراین در توییتی با رد آتش بس پوتین اظهار داشت: تنها در صورتی آتش بس بر قرار می شود که روسیه نیروهایش را از مناطق اشغالی عقب بکشد.
پس از اعلام آتش بس از سوی روسیه، مقامات مختلف اوکراینی این آتش بس را رد کردند.
وزارت خارجه استونی پیش بینی کرد که پیشنهاد ضد روسی اوکراین در خصوص حذف روسیه از شورای امنیت سازمان ملل راه به جایی نخواهد برد.
کیسینجر تاکید کرد که در ماه خرداد آتش بسی را پیشنهاد کرده بود که بر اساس آن روسیه باید به خطوط قبل از تهاجم اسفند عقب نشینی کند. همچنین کریمه موضوع «مذاکره» خواهد بود. میخائیلو پودولیاک، دستیار رئیس جمهور اوکراین در پاسخ به اظهارات کیسینجر در تلگرام خود نوشت: «آقای کیسینجر هنوز قضیه را نفهمیده است... نه ماهیت این جنگ را و نه تأثیر آن بر نظم جهانی را. نسخه‌ای که وزیر خارجه پیشین خواستار آن است، اما می‌ترسد با صدای بلند بگوید، ساده است: با قربانی کردن بخش‌هایی از اوکراین و تضمین عدم تجاوز علیه سایر کشور‌های اروپای شرقی، با متجاوز مماشات کنید.».
دولت اوکراین با رد پیشنهاد هنری کیسینجر برای مذاکرات صلح با روسیه، از آن به عنوان مماشات با مسکو یاد کرد.
رئیس جمهور اوکراین به کرملین پیشنهاد داد تا با خروج نیروهایش از این کشور، باعث توقف جنگ بین کی‌یف و مسکو پس از سال نو میلادی شود.
وزیر دفاع روسیه پیشنهاد استفاده از سیستم های تسلیحاتی پیشرفته را در عملیات ویژه در اوکراین مطرح و به آموزش ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره طی دو ماه اشاره کرد.
وزیر دفاع روسیه پیشنهاد استفاده از سیستم های تسلیحاتی پیشرفته را در عملیات ویژه در اوکراین مطرح و به آموزش ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره طی دو ماه اشاره کرد.
واتیکان پیشنهاد کرد تا در صورت تمایل روسیه و اوکراین، می تواند میزبان مذاکرات میان این کشورها باشد.
رئیس کمیسیون اروپا از ارائه طرح کمک به اوکراین برای سال ۲۰۲۳ به مبلغ ۱۸ میلیارد یورو در هفته آینده خبر داد
رسانه‌ها گزارش کردند، وزیر خارجه اوکراین پیشنهاد قطع روابط با ایران را به رئیس جمهور کشورش ارائه کرده است.
رئیس جمهور سابق آمریکا در ادعایی عجیب، پیشنهاد کرده که می‌تواند یک گروه مذاکره‌کننده را برای برقراری صلح بین روسیه و اوکراین، رهبری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ