گرگ برهالتر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ولز ابراز امیدواری کرد تیمش از دور گروهی به مرحله بعد صعود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیه‌گو سیمئونه پس از تساوی اتلتیکو برابر سویا در اخرین بازی پیش فصل، ضمن ستایش از سزار آسپلیکوئتا، کنایه ای هم به ژوائو فلیکس زد.
سرمربی پرتغالی آپوئل می گوید که پیروزی در بازی رفت هیچ تضمینی برای صعود این تیم نیست.
کاپیتان اسبق تراکتور اکنون با ثبت‌نام در دانشگاه مدعی است که شرایط بازگشت دوباره‌اش به تبریز فراهم شده است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید هیچگاه اندازه یک ماه اخیر اذیت نشده است.
تسنیم نوشت: لیلا کریمی خواهر علی کریمی گفته است اولین بار برای خرید تیم سپیدرود، از من خواست به بانک بروم و دسته‌چک بگیرم. برادرم بود و به او علاقه داشتم برای همین پذیرفتم، ولی او از اول می‌دانست می‌خواهد چه کار کند وگرنه می‌توانست دسته‌چک خودش را استفاده کند.
پیام نیازمند با وجود دریافت یک گل از افغانستان اما به رقابت با علیرضا بیرانوند برای رسیدن برای ماندن در چارچوب ایران ادامه خواهد داد.
سرمربی تیم فولاد می‌گوید از باشگاه درخواست کرده که تمام بازیکنان این تیم برای فصل آینده حفظ شوند.
اگر نتیجه ۲ بر ۱ در اختیار خیلی از تیم‌های دیگر لیگ برتر بود ممکن بود به هر روشی این نتیجه را حفظ کنند اما افتخار می‌کنم که بچه‌های تیم من هدفشان این نبود
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، بعد از فتح جام جهانی اکنون به دنبال افتخارات بزرگ در رده باشگاهی است.
ژوزه مورینیو در پاسخ به سوالی در مورد تمایلش برای هدایت تیم ملی آمریکا گفت که این شایعات را فقط در رسانه‌ها می شنود و در عمل هیچکس با او تماس نگرفته است.
اولیویه ژیرو، ستاره میلان، می‌گوید هنوز قصد خداحافظی از تیم ملی کشورش را ندارد.
نفر اول وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشور می‌گوید دلیل اینکه تا امروز نتوانسته خود را در قالب یک چهره مدعی تیم ملی نشان دهد، قدم آخر کارش بوده که آن را محکم برنداشته اما این بار می‌خواهد کار نیمه تمامش را تمام کند.
نورافکن می‌گوید شش ماه با سپاهان قرارداد دارد و می‌خواهد در این مدت تمام وجودش را برای این تیم بگذارد و با هیچ تیمی مذاکره نکرده است.
سرمربی فولاد می‌گوید در نقل و انتقالات به دنبال ۷ الی ۸ بازیکن جدید است.
تاج یادآور شد: می‌دانم بحث اصلی این روزهای فوتبال درباره موضوع سرمربی تیم ملی است. از همه می‌خواهم اجازه داده شود در این زمینه بهترین تصمیم را بگیریم. من اطمینان می‌دهم فدراسیون و هیئت رئیسه امانتدار مردم خواهند بود و بهترین تصمیم را خواهند گرفت. هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیا است و ان‌شاءالله با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم‌مان را اعلام می‌کنیم‌.
مدافع تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: با توجه به اتفاقاتی که من دیدم، فیفا می‌تواند عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ را به آرژانتین بدهد.
ستاره ایرانی درباره شانس تیم ها برای صعود در این دوره و مقایسه با دوره قبل اضافه کرد: انگلیس شانس اول است و شانس یکسانی برای سه تیم دیگر وجود دارد. در چهار سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و الان قصد دارم از آن تجربه ها استفاده کنم. این بزرگترین مرحله ای است که در فوتبال وجود دارد. همه نگاه ها به توست. شما فقط می‌خواهید بدرخشید تا بهترین کار را انجام دهید. این چیزی است که من واقعاً منتظر آن هستم. این جام می‌تواند فرصتی برای من باشد تا در حرفه‌ام پیشرفت بیشتری داشته باشم و قدم بزرگتری بردارم.
سیدحسین حسینی می‌خواهد یکی از بازیکنان تیم ملی در قطر باشد، راهی که تسلیم شدن در آن معنی ندارد.
مدافع تیم ملی می‌گوید هدفشان صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی است.
رحمتی: می‌دانستم کاظمی می‌خواهد سر تیمم را ببرد
دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال گفت: تیم جدید آمده و باید این اختیار را داشته باشند هر کسی را می‌خواهند به عنوان دبیرکل معرفی کنند. در این مدت کارهای سخت زیادی داشتیم
پشت خط زن تیم ملی والیبال هلند گفت: قدرت دو تیم نزدیک است، اما ما برنده می‌شویم.
فوق ستاره بسکتبال آمریکا شرایط عجیبی را برای ماندن در تیم خود مطرح کرده است.
مشاور رئیس سازمان بورس گفت: پیشنهادهای متنوع بورس کالا به مقامات مرتبط به بازار سرمایه سوریه ارسال شده است. در حال حاضر، منتظریم که طرف سوری نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کند تا از این طریق وارد فاز جدید از همکاری خود با این کشور شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ