سرمربی تیم فولاد می‌گوید از باشگاه درخواست کرده که تمام بازیکنان این تیم برای فصل آینده حفظ شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی نوجوانان پرسپولیس گفت: نگاه من ساختن بازیکنانی برای آینده باشگاه است. این تیم حاصل همین تفکر است ولی این بچه‌ها به حمایت مادی و معنوی نیاز دارند تا به تیم بزرگسالان برسند.
سردار آزمون می‌گوید ملیت ایرانی او باعث نشده که سرمربی بایرلورکوزن نگاه متفاوتی به او داشته باشد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: با اطلاعاتی که به من می‌رسد از جهات مختلف، نسبت به تبلیغ نگرانم؛ هم به تبلیغ احتیاج داریم، هم به موعظه احتیاج داریم.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس به حضور در کلاس‌های مربیگری B آسیا و اتمام این دوره واکنش نشان داد
الکسا به BuzzFeed گفت: “من می‌خواستم هوش مصنوعی را آزمایش کنم و ببینم که آیا می‌تواند نه تنها ویژگی‌های افراد مختلف در سراسر جهان، بلکه فرهنگ‌ها را نیز تشخیص دهد – که این کار را انجام داد. مثالش همان کلاه گاوچرانی روی سر زنی است که تصور می‌شود از ایالات متحده است.
بیژن عبدالکریمی جامعه شناس گفت: از نظر من نسل‌های جدید از آن نظر که با میراث تاریخی و با سنت خود ارتباط ندارند؛ گذشته ندارند و، چون اتوپیا ندارند، امید ندارند، آینده ندارند؛ لذا این‌ها بی تاریخند و غرق در زمان حال هستند.
معاون رییس قوه قضاییه همچنین با بیان اینکه نگاه دستگاه قضایی، قاضی ها و حقوقدانان بطور عمده سنتی است و باید تغییر کند، تصریح کرد: این حرف من به این معنی نیست که آنها از مسائل جدید آگاهی یا مطالعه ندارند اما خروجی آنها به این شکل است که از همان اول کار می خواهند مجازات کنند یا قوانینی در مجلس وضع می شود که تُند است و با کوچکترین جرم انگاری، مجازات گرایی و بعد حبس کردن مواجه ایم و این حاصل وضعیت حقوقی امروز ماست.
تلاش محمد محبی بعد از بازی با پارس جنوبی در تمرینات استقلال از نگاه عکاس این باشگاه پنهان نمانده است.
لیونل مسی می‌گوید: هیچکس نمی‌تواند بدون تیم قهرمان شود. این قهرمانی متعلق به این بازیکنان است که مهره کلیدی ما بودند. این ۱۱ بازیکن حاضر در ترکیب و ۲۳ بازیکن روی نیمکت که بازی کردند و همیشه نمایشی عالی ارائه دادند. حتی بازیکنانی که فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکردند یا نمایشی که انتظار می‌رفت را ارائه ندادند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در مصاحبه مفصلی با اوله از تجربه فتح جام جهانی و مسیر دشوار رسیدن به آن صحبت کرده است.
پاکو خمس می‌گوید او جزو سرمربیانی نیست که به صورت چرخشی به بازیکنان تیمش بازی بدهد.
ضرغامی گفت: متاسفانه بعضا تنگ نظری وجود دارد. من چند وقت پیش در نمایشگاه دستاورد‌های بانوان شرکت کردم و توئیتی زدم که متاسفانه چند نفر خیلی تندروی کردند و رفتار ناشایستی داشتند و تعدادی از خانم‌ها در این مراسم به صورت آئینی و همخوانی محتوای بسیار خوبی را در وصف پیامبر و امام علی (ع) اجرا کردند و هیچ مشکل شرعی هم نداشت. دیگر نمی‌شود، آنقدر سختگیری کرد و من به آن آقایی که اشکال می‌گیرد و رفتار‌ها و برخورد‌های تند می‌کند می‌گویم که اگر تحریک می‌شود، نگاه نکند.
رئیس فدراسیون تکواندو، گفت: سجادی از دوستان قدیمی و از رفقای خوب من است، اگر‌گلایه‌ای بود شخصی نبود.
رمال گفت: همسر مقتول از اقوام دور ما بود یک روز برای حل مشکلش به خانه ما آمد و گفت که با شوهرش اختلاف دارد از من خواست کمکش کنم.
مهاجم سابق پرسپولیس و فعلی الشحانیه می‌گوید حسرت گذشته را نمی‌خورد و با نگاه رو به جلو امیدوار است به پیراهن تیم ملی برسد.
رئیس جمهور با بیان اینکه همه قدرت خود را به میدان آورده و جنگ نظامی، سایبری، رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی راه انداخته‌اید، گفت: با جنگ احزاب، همه توان خود را به کار گرفته‌اید اما دیدید که ملت بزرگ ایران با نگاه شهید مقاومت سلیمانی و گوش دادن به ندای بصیرت آفرین رهبرمان چگونه شما را در همه جنگ‌ها ناکام گذاشته اند.
سرمربی نساجی می‌گوید داور مسابقه امروز با نفت آبادان به گونه‌ای سوت زده که شاگردانش عصبی شده‌اند.
ستاره ایرانی درباره شانس تیم ها برای صعود در این دوره و مقایسه با دوره قبل اضافه کرد: انگلیس شانس اول است و شانس یکسانی برای سه تیم دیگر وجود دارد. در چهار سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و الان قصد دارم از آن تجربه ها استفاده کنم. این بزرگترین مرحله ای است که در فوتبال وجود دارد. همه نگاه ها به توست. شما فقط می‌خواهید بدرخشید تا بهترین کار را انجام دهید. این چیزی است که من واقعاً منتظر آن هستم. این جام می‌تواند فرصتی برای من باشد تا در حرفه‌ام پیشرفت بیشتری داشته باشم و قدم بزرگتری بردارم.
قاتل ۳۰ ساله گفت: همه چیز به خاطر یک نگاه رخ داد من و دوستم جلیل سوار بر موتورسیکلت مقابل میوه فروشی ایستادیم، جوان میوه فروش در حالی که کنار همسر و دختر دو ساله اش مشغول کار بود رو به من کرد و گفت: «چیه! چرا این طوری نگاه می‌کنی؟ به او گفتم برو پی کارت! در حال مشاجره لفظی بودیم که برادر جوان میوه فروش به همراه دوستش از راه رسید و با میله آهنی به موتورسیکلتم کوبید من هم چاقو را بیرون کشیدم و قفسه سینه مرد میوه فروش را شکافتم...
تقی آزاد ارمکی، استاد دانشگاه گفت: من در جای دیگری بحث کرده ام، آخرین گامی که جمهوری اسلامی در بازنگری خودش دارد، بازشناسی و بازنگری اصولگرایی است. برای بازشناسی و بازنگری اراده نمی کند که از آن عبور کند، چون قدرت متصلب و حاکم است. همان طور که اصلاحات وقتی قدرت داشت فرصت را برای بازنگری خودش از دست داد.
دارنده دو نشان نقره و یک برنز در دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری آسیایی بحرین با بیان این‌که هر روز رویای المپیک را با خود مرور می‌کنم، گفت: صد درصد کار سختی در این دسته دارم زیرا تمام نگاه فدراسیون به رسول معتمدی است اما من نیامده‌ام که به راحتی ببازم.
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: برای من اولویت این نیست که چند درصد بودجه را گرفتم بلکه اولویت این است که کار من هر طور هست راه بیفتد.
مارک آندره تراشتگن امشب در بازی برابر مایورکا رکورد بسته نگه داشتن دروازه اش را به 554 دقیقه رساند. او در پایان بازی گفت که پیروزی تیم مهمتر از این رکورد بود.
اریک کانتونا، اسطوره فوتبال فرانسه، در نامه‌ای سرگشاده اعلام کرد بر خلاف میل قلبی‌اش جام جهانی قطر را تحریم کرده و هیچکدام از مسابقات این تورنمنت را تماشا نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ