مشاور رئیس سازمان بورس گفت: پیشنهادهای متنوع بورس کالا به مقامات مرتبط به بازار سرمایه سوریه ارسال شده است. در حال حاضر، منتظریم که طرف سوری نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کند تا از این طریق وارد فاز جدید از همکاری خود با این کشور شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با آغاز همکاری بانک ایران زمین با شرکت بورس کالای ایران، نام این بانک در لیست بانک های فعال در فرآیندهای تسویه بر روی سایت شرکت بورس کالای ایران درج شد.
مدیرعامل بانک تجارت در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران لوح تقدیر برترین بانک را دریافت کرد.
مدیرعامل بانک تجارت در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران لوح تقدیر برترین بانک را دریافت کرد.
در پی استعفای حامد سلطانی نژاد از شرکت بورس کالای ایران، سیدجواد جهرمی مدیرعامل بورس کالای ایران شد.
بورس کالای ایران از پذیرش ۹ کالا و محصول متعلق به ۷ شرکت در بازار اصلی و فرعی خبر داد.
بورس کالای ایران با توجه به تعطیلات روزهای شنبه در سه هفته آینده، نحوه عرضه کالاها و محصول‌ها در هفته های منتهی به ۱۹ و ۲۶ بهمن و ۳ اسفند را ابلاغ کرد.
هیات مدیره بورس کالای ایران در نامه ای به وزیر صمت ضمن هشدار در مورد شیوه عرضه خودروهای وارداتی، تاکید کرد که عرضه خودروهای وارداتی در بورس منوط به ورود به کشور و صدور قبض انبار است.
طبق اعلام بورس کالای ایران قرار است فردا ۱۰ هزار دستگاه خودرو دناپلاس به جای ۵ هزاردستگاه عرضه شود.
بورس کالای ایران از پذیرش ۲۱هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی از سوی شرکت‌های چانگان و کیا خبر داد.
بورس کالای ایران از پذیرش ۲۱هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی از سوی شرکت‌های چانگان و کیا خبر داد.
طبق بخشنامه بورس کالای ایران، اجرای ابلاغیه تغییر ارز محاسباتی در قیمت پایه محصولات در بورس کالا به تصمیم ستاد تنظیم بازار موکول شد.
بورس کالای ایران از پذیرش روغن ضایعاتی، شایعات کارتن، ضایعات فلزی وچرخ خودرو ضایعاتی، بشکه خالی، میل لنگ تیبا، نخ فیلامنتی، شیرفرادما، پروفیل فولادی متعلق به ۹شرکت در بازار فرعی خبر داد.
تالار خودرو بورس کالای ایران روز شنبه ۲۶ آذر ماه، میزبان عرضه ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک است.
بورس کالای ایران برترین‌های بورس کالا را در هفته سوم آذر (منتهی به ۲۵ آذر) براساس ارزش فروش شرکت‌ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.
تالار سیمان بورس کالای ایران روز یکشنبه ۶ آذر ماه میزبان دادوستد ۹۶۶ هزار و ۴۶ تن سیمان بود.
بورس کالای ایران از پذیرش ۶ کالا و محصول متعلق به ۷ شرکت در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد.
بورس کالای ایران شرایط خرید وانت کارا را اعلام کرد.
بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای فرآیند تحویل قراردادهای آتی زعفران نگین سررسید آبان ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
بورس کالای ایران از پذیرش ۵ کالا و محصول متعلق به ۵ شرکت در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد. باید منتظر عرضه‌های جدید در بورس کالا بود.
بورس کالای ایران از پذیرش ۱۳ کالا و محصول متعلق به ۱۶ شرکت در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد. بدین ترتیب باید منتظر عرضه‌های جدید در بورس کالا بود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، تخلف بزرگ یک کارگزاری، فردا هشتمین صندوق طلا پذیره نویسی می‌شود، ثبت سفارش لاماری و کارا در بورس کالا چه زمانی است؟، تحلیل شستا امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۱ | شستا صعودی می‌شود؟، آیا بورس در شرایط فعلی پیش بینی پذیر است؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بورس کالای ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد:بازار فیزیکی در رینگ‌های داخلی و صادراتی با استفاده از اوراق گام تسویه اعتباری می‌شود.
بورس کالای ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ۲۰۰ دستگاه خودروی شاهین سه شنبه هفته بعد در بورس کالا عرضه می‌شود.
عشقی تاکید کرد: در خصوص کریپتوها، بحث دارایی بودن این ها واقعا نه تنها در داخل ایران بلکه در سایر کشورها هم از نظر نهادهای ناظر بر بازار پول و بازار سرمایه دغدغه های جدی وجود دارد که ممکن است در میان مدت ضربه سنگینی به سرمایه‌گذاران کریپتوها بزند.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۱۵۳۵۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۲ هزار و ۹۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ