نورافکن می‌گوید شش ماه با سپاهان قرارداد دارد و می‌خواهد در این مدت تمام وجودش را برای این تیم بگذارد و با هیچ تیمی مذاکره نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیسی سابق و برنده کفش طلای لیگ دسته اول قطر فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.
روبرتو کارلوس اطمینان دارد که کارلو آنچلوتی هیچ قراردادی با تیم ملی برزیل امضا نکرده و ادعای رئیس فدراسیون این کشور دروغ بوده است.
رئیس کمیته نقل و انتقالات اعلام کرد سقف بودجه باشگاه‌ها باید پیش از ثبت قرارداد بازیکنان به ثبت برسد.
مهدی رحمتی اعتقاد دارد قانون سقف قرارداد هیچ گاه در فوتبال ایران جواب نداده است.
یورگن کلوپ به قراردادش با لیورپول پایبند است و با وجود درخواست هواداران برای اینکه مربی تیم ملی آلمان شود، لیورپول را رها نخواهد کرد.
یان زومر، دروازه‌بان بایرن مونیخ نسبت به آینده خود در این باشگاه خوش‌بین است. پیش‌تر گفته می‌شد او از بایرن می‌رود.
ستاره جوان فولاد خوزستان می‌گوید که پیشنهادات خوبی برای لژیونر شدن دارد و باشگاه باید درباره او تصمیم‌گیری کند.
مرتضی پورعلی‌گنجی می‌گوید پرسپولیس در جام حذفی هم تنها به دنبال قهرمانی خواهد بود.
روزنامه اکیپ نوشت: مسی راهی لیگ عربستان نمی شود و از طرف دیگر هم بارسلونا هیچ پیشنهادی به او نداده است. پاری سن ژرمن تنها باشگاهی است که در حال حاضر به مسی پیشنهاد داده است و خواستار تمدید قرارداد این بازیکن شده است.
گاوی، ستاره جوان بارسا، به سرمربی این تیم اطلاع داد با وجود ابراز علاقه چلسی به جذب او و مشکلی که در ثبت قراردادش وجود دارد هیچ تمایلی برای ترک بلوگرانا ندارد.
کارلو آنچلوتی یک بار دیگر تاکید که دوست دارد تا پایان قراردادش در رئال بماند.
احتیاج به این جام‌ها نداریم. ما جام شرف را بردیم. بازیکنان ما ثابت کردند که بهترین هستند و باشرف. یک سال و نیم من با این تیم قرارداد دارم و هیچکس هم نمی‌تواند من را تکان دهد؛ نه درویش و نه هیئت مدیره. چون مردم پشت تیم هستند.
مهدی تیکدری می‌گوید انتظار دارد هواداران بیشتری برای حمایت از گل‌گهر به استادیوم بیایند.
کاپیتان پرسپولیس می گوید که ما باید مسیر خودمان را برویم و به سایر دیدارها کاری نداشته باشیم.
«چندین سال است که مدام می‌گوییم با روسیه روابط استراتژیک داریم درحالی که روس‌ها هیچ وقت این کلمه را به کار نبردند. چرا به کار نمی‌برند؟ برای آنکه اصلا قائل به چنین سطحی از روابط با ایران نیستند. اینکه ایران و روسیه دو قرارداد با هم امضا کرده‌اند و همکاری دفاعی خوبی هم در سوریه داشته‌اند را نمی‌توان روابط استراتژیک نامید. روابط ایران با روسیه حتی در حد شراکت راهبردی نیست چه برسد به اتحاد استراتژیک.»
حرف من این است که تحت قرارداد باشگاه فولادم و باشگاه فولاد به من کمک کرده است تا رشد کنم و نسبت به این باشگاه عرق دارم.
سرمربی تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ است و هیچ بحثی در خصوص تغییر سرمربی در هیات رییسه مطرح نشده و اسکوچیچ تا پایان جام ملت‌های آسیا با ایران قرارداد دارد
وقتی من با وایله قرارداد دارم، تیم‌ها باید به سراغ باشگاه دانمارکی‌ام می‌رفتند و تازه بعد از توافق سراغ من می‌آمدند. بازیکنی که تحت قرارداد است به تنهایی نمی‌تواند توافقی انجام بدهد و من هم سعی کردم به‌عنوان فوتبالیست حرفه‌ای پایبند این موضوع باشم.
سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید با علی دایی و هیچ گزینه دیگری مذاکره نکرده چرا که فدراسیون تا سال 2023 با سرمربی تیم ملی قرارداد دارد.
مهدی تاج کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد ویلموتس بسیار درست است و هیچ حقوق‌دانی تا حالا نگفته این قرارداد ایراد دارد.
آل کثیر حالا برای بازگشت به تمرینات و سپس ترکیب پرسپولیس به ۳ ماه دیگر نیاز دارد و این در حالی است که قرارداد او با پرسپولیس به پایان رسیده و هیچ نشانه‌ای از علاقه یحیی برای تمدید قرارداد با او دیده نمی‌شود.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید: سرمربی تیم ملی عمان هستم و در ماه فوریه قراردادم را به مدت دو سال دیگر تمدید کردم و بنابراین تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارم.
رگبار رعدوبرق و وزش باد شدید در ۹ استان کشور
هر امکانی وجود دارد و منافع ملی در این زمینه تعیین کننده است. اسکوچیچ با ما قرار داد دارد، اما باز هم می‌گویم بالاتر از تیم ملی هیچ آدمی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ