سرمربی فولاد می‌گوید در نقل و انتقالات به دنبال ۷ الی ۸ بازیکن جدید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه گفت: کسی نمی‌داند در پشت پرده رسیدگی به پرونده‌های قطور و پرحجم قضائی، چه تلاش‌هایی صرف می‌شود؛ عموم مردم فقط حکم صادره را می‌بینند؛ مانند همین کار شما هنرمندان و فیلمسازان که ساعت‌ها و روز‌ها تمرین می‌کنید و ما فقط چند دقیقه خروجی کار شما را می‌بینیم.
ستایشی توضیح داد: این جرم مستقیم در دادگاه در مجتمع ارشاد رسیدگی می‌شود و جرم درجه هشت محسوب می‌شود و همکاران قضائی ابتدا با ارشاد و توجه و در مرحله بعد با جریمه و جزای نقدی و مجازات‌های تکمیلی نسبت به این پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند. مجازات‌های تکمیلی و جایگزین هم باید با جرم صورت گرفته سنخیت داشته باشد و تلاش ما این است که خروجی بازدارنده‌ای داشته باشیم تا افراد بار دیگر مرتکب نشوند.
از ابتدای امسال تا پایان تیرماه بیش از ۲۵۰۰ برگه جریمه برای رانندگانی که می‌خواستند به اصطلاح زرنگ بازی درآورده و از لاینی دیگر وارد مسیر خروجی شوند، صادر شده است. البته رویکرد پلیس راهور همواره آموزش بوده و قصد ما جریمه کردن نیست، در همین راستا نیز چندین برابر این تعداد نیز با مخالفت پلیس برای خروج از بزرگراه مواجه شده و مجبور به ادامه مسیر و رعایت قانون شده‌اند.
کایل واکر و ریاض محرز قبل از جدایی قطعی از سیتی قصد دارند با پپ گواردیولا حرف بزنند و از او اجازه بگیرند.
محمدباقر قالیباف گفت: وقتی به مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص مجلس نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم ایشان به شاخص‌ها نگاه می‌کنند و به برآیند خروجی عملکرد مجلس توجه دارند. گاهی نگاه ما به مصداق‌هاست. مثلاً یک آقایی یک حرفی در مجلس زده یا مرتکب خطایی شده و این خطا را به حساب تمام مجلس می‌گذاریم. مشخص است این دو شاخص در قضاوت کاملاً باهم متفاوت است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخی از ورزشگاه‌های ما قابلیت ورود بانوان را ندارند. بانوان، خواهر من و شما هستند و باید از یک ورودی وارد و از خروجی دیگر خارج شوند. بحث دستشویی مشترک هم وجود دارد و در کل مشکلات سخت‌افزاری برخی ورزشگاه‌ها اجازه حضور بانوان را نمی‌دهد.
یوسف زاده می‌گوید، این یافته به ستاره‌شناسان کمک می‌کند تا قرص برافزایش سیاهچاله ما و همچنین جریان‌های فواره‌ای خروجی از آن را جهت‌یابی کنند. در حالی که این یک نکته مفید از کشف است، علت واقعی تشکیل این رشته‌ها در حال حاضر ناشناخته باقی مانده است.
رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری بااشاره به مدیریت های ۲۰ ساله و بدون خروجی برخی روسای هیات های شهرستانی، گفت: یکی از مشکلات ما مدیریت‌های طولانی و بدون پاسخگویی است.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی به شایعه خروج اوچیانو اسپالتی از این تیم واکنش نشان داد و گفت: «نمی‌خواهم بالهای او را قیچی کنم، آزادی خیلی مهم است.»
ایزد سیف‌الله‌پور اعلام کرد در صورت عدم خروج هواداران پرسپولیس از جایگاه ویژه، نساجی در زمین حاضر نخواهد شد.
رئیس هیئت مذاکره کننده انصارالله یمن به مطالبات انصارالله یمن برای تمدید آتش بس شامل خروج نیروهای خارجی از یمن، پرداخت غرامت، توقف حملات، رفع کامل محاصره اشاره کرد.
وقتی ما در سال ۹۲ آمدیم ارز ترجیحی ۱۲۲۶ تومان بود و می‌گفتند دست نزدید. اگر دست بزنید مرغ از ۶ هزار تومان ۱۴ هزار تومان می‌شود. اما ما در همان ماه اول ارز ترجیحی را حذف کردیم پولی هم به کسی پرداخت نکردیم، قیمت مرغ هم تا پایان دوره اول همان حدود ۶ هزار تومان باقی ماند؛ قیمت بقیه محصولات هم همین‌طور.
علی بیگدلی، کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: خروج از NPT ما را جزو کشور‌های نافرمان در نگاه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار می‌دهد و این نافرمانی باعث می‌شود که پرونده ما از آژانس به شورای امنیت برود و این شورا همان تحریم‌های پیش از سال ۲۰۱۵ علیه ایران را بازگرداند.
وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: هیچ بحثی در خصوص آقای ساپینتو در هیأت مدیره مطرح نشد. از ساپینتو خواستیم لیست ورودی و خروجی بدهد که هنوز به ما لیستی نداده است.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز در گفتگو با یک روزنامه محلی گفت: باید گام هایی در روند سیاسی برای خروج نیروهای ما (از سوریه) برداشته شود.
نماینده مردم چابهار در مجلس با انتقاد از سفرهای مسئولان به حوزه انتخابیه خود، بیان می‌کند که وقتی نیمه دوم سال فرا می‌رسد و هوا منطقه ما خوب می‌شود، آقایان مسئول چه در حوزه اجرا، چه در حوزه تقنین و چه در حوزه قضا یادشان می‌افتد یک چابهاری، سواحل مکرانی و مشکلاتی وجود دارد و هوس می‌کنند به اینجا بیایند. که این رفت و آمدها متاسفانه هیچ تاثیری در تدبیر چالش‌ها نداشته است. حالا که تشریف می‌آورند و اصرار بر آمدن دارند، دست‌کم محبت کنند و از این سفرها یک خروجی ملموس برای مردم هم داشته باشند.
بعد از استعفای من خیلی از رسانه‌ها به این سمت و سو رفتند که مشکلی بین من و علیرضا دبیر وجود دارد، اما ما همچنان مثل سابق دوست هستیم و تصمیمم برای خروج از فدراسیون کشتی فقط برای رسیدگی به امور شخصی بود.
رئیس مجلس گفت: اگر امروز از ما بپرسند خروجی ۲۰ سال گذشته برنامه چشم انداز چه بوده است، همه ما باید سرهایمان را پایین بیندازیم، ضمن آنکه مردم از ما سوال می‌کنند که دولت و مجلس قرار است در برنامه هفتم چه افق روشنی را به ما نشان دهند؟ و این یعنی امید به آینده و باید به این مطالبه پاسخ بدهیم.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: افرادی که جدید می‌آیند را نمی‌توانیم از مرز خارج کنیم و از آنها خواهش می‌کنیم اجازه دهند ما جمعیت مانده را خارج کنیم.
رییس ستاد اربعین حسینی گفت: اساس نگرانی عدم آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائرین، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، از طرف دیگر کثرت جمعیت و هوای گرم؛ همه این‌ها دست به دست هم داده که ما را بر خلاف میل خودمان و جمع حاضر در جلسه به این نتیجه برساند که، چون امنیت و سلامت عموم زائرین عزیز برای ما خط قرمز است نتیجه بر این شد که کلیه مرز‌های منتهی به معابر خروجی زائرین به عراق، تا اطلاع ثانوی مسدود شود
سیدحسین حسینی می گوید با گذشت چند هفته و خروج از فصل بدنسازی، عملکرد استقلال بهتر می شود.
مدیرعامل شرکت گوگنهایم معتقد است که قیمت بیت‌کوین ممکن است به ۸۰۰۰ دلار کاهش یابد.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی وقتی می گوید «باید مذاکره کرد» نشان می دهد که نمی خواهد فقط با یک قطب قدرت ارتباط داشته باشد، بلکه می خواهد از همه مواهب امکانات ارتباط با جهان استفاده کند. اگر ما چنین اعتقادی نداشتیم بعد از آن برخورد ناصواب آمریکایی ها، ما نیز باید از برجام خارج می شدیم؛ اینکه از برجام خارج نشدیم یعنی نظام اعتقاد داشت «همچنان باید درهای مختلف را به روی خودمان باز نگه داریم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ