جام جهانی برای انگلستان در کمتر از ۲۴ ساعت دیگر آغاز خواهد شد. تیمی که ۵۶ سال قبل اولین و آخرین قهرمانی خود در این جام را کسب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که رسانه مطرح آلمانی گفته سردار تا ده روز آینده به میلان می رود رسانه های ایتالیایی می گویند هنوز توافقی در کار نیست.
به نوشته کیکر مقدمه انتقال سردار آزمون به میلان، رفتن دیووک اوریگی از روسونری است.
بعد از تغییر سرمربیگری در والیبال و رو آوردن به مربیان داخلی، خاصه استفاده از بهروز عطایی، شرایط برای بازیکنان ایران در تورنمنت‌های مهم چندان خوب پیش نرفته است. اوج دشواری را می‌توان در همین رقابت‌های لیگ ملت‌های اخیر والیبال دید که ایران در آستانه سقوط قرار گرفت و فقط یک پله از منطقه خطر بالاتر ایستاد
به نظر می‌رسد به‌رغم موضع‌گیری صریح و رسمی آمریکا که از زبان بلینکن اعلام شده، جمله آخر او را باید نوعی نشان دادن باز بودن در‌های مذاکره و امکان برداشتن گام‌های بعدی تلقی کرد. آنجا که گفته است: «ایالات متحده از هراقدامی از سوی ایران برای تنش‌زدایی در زمینه هسته‌ای استقبال می‌کند». با چنین نگاهی، توئیت دیروز وزیرخارجه ایران را نیز می‌توان به‌مثابه پاسخی رسمی، اما غیرمستقیم به همتای آمریکایی‌اش تلقی کرد. همان‌جا که از «آزمون مجدد آمریکا» سخن می‌گوید. در واقع، دو طرف با بازی‌های زبانی و غیرمستقیم، تمایل خود را به برداشتن گام بعدی نشان می‌دهند.
تقابل ساکت الهامی روی نیمکت مس رفسنجان با نساجی یکی از ویژه ترین بازی های هفته دوم را رقم می زند.
مدیران باشگاه شمس‌آذر قزوین در صدد هستند تا هرطور شده رضایت باشگاه سایپا را هم دریافت کنند.
مریم آزمون با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد که تیم ملی زنان استرالیا به فینال جام جهانی راه یافته است!
ساکت الهامی در حاشیه بازی دوستانه با تراکتور اشتباه بامزه‌ای انجام داد و عارف رستمی را با ستاره پرتغالی حریف اشتباه گرفت.
متاسفانه استراتژی‌های سازمان‌های مالیاتی کشور هر سال عوض می‌شود و ما بر اساس آزمون و خطا پیش می‌رویم. با این روال نمی‌توانیم به رشد صنایع امیدوار باشیم. زیرا تغییر مداوم سیاست‌های حمایتی قطعاً به طرح‌های توسعه‌ای آن‌ها ضرر می‌زند.
حتی در جدی‌ترین روزهای تمرینات سخت بدنسازی، سردار آزمون فراموش نمی‌کند که با شوخ طبعی ذاتی، نگاه هواداران بایرن را به سمت خود بکشاند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیت در عرصه و آزمون سخت انتخابات علت و شرط دارد، گفت: برای مشارکت بالا باید همه اقشار و سلیقه ها اجازه ورود به عرصه انتخابات را داشته باشند، چراکه اگر قرار باشد یک طیف خاص وارد عرصه انتخابات شود بهانه دست دشمن می دهد و دلگرمی را از مردم می گیرد.
قرعه‌کشی مرحله دوم مسابقات مقدماتی المپیک زنان برگزار شد و بدین ترتیب ایران در گروه نخست رقابت‌ها قرار گرفت.
تقریبا نصف مدیربرنامه‌هایی که در آزمون جدید فیفا شرکت کردند، رد شدند و دوباره باید امتحان بدهند یا خطر ممنوعیت کار در فصل نقل و انتقالات را به جان بخرند.
سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، فصل هیجان‌انگیزی را پشت‌سر می‌گذارند.
نفت مسجد سلیمان در یک جدال فوق حساس میزبان ذوب آهن است.
منچستریونایتد در بازی امشب مقابل لیدز به‌دنبال چهاردهمین برد متوالی‌اش در اولدترافورد است.
محصول جدید ری‌را ایران‌خودرو که سال آینده وارد بازار خواهد شد، توانست استاندارد ایمنی برخورد با عابر پیاده ECE R۱۲۷ را در مراکز معتبر آزمون اروپایی دریافت کند.
ژابی آلونسو برای ارنج تیمش در نیم‌فصل دوم کاری راحت اما پیچیده خواهد داشت!
آزمون: امیدوارم که فدراسیون فوتبال برای تیم ملی زنان یک اردوی خوب اروپایی در نظر بگیرد و در این اردو با دو تیم قدرتمند مسابقه داشته باشیم.
روابط عربستان سعودی و انگلیس همواره دچار تنش بوده، اما این اتحاد نامقدس اکنون با آزمونی سخت مواجه است؛ هر چند انگلیس در صورت اجبار به انتخاب، همیشه با «عمو سام» (آمریکا) همراه می‌شود.
سردار در تعهد و رفتارش الگوی بزرگی برای همه است. حالا این ما هستیم که باید دست سردار را بگیریم و او را در این شرایط سخت تنها نگذاریم
خوش‌بینی و بازگشت به تمرین و کار سخت چیزی است که از گذشته در روحیه آلمانی‌ها وجود داشته و بعد از این هم چیز دیگری نخواهد بود.
بازی اورلین شوامنی در ترکیب ثابت رئال برابر سلتا عالی بود و او اجازه نداد غیبت کاسمیرو به چشم بیاید.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه من جزو موافقان اقدامات اقتصادی دولت هستم، گفت: قطعاً این جراحی اقتصادی سخت و خطیر خواهد بود، اما باید به زودی انجام می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ