تقابل ساکت الهامی روی نیمکت مس رفسنجان با نساجی یکی از ویژه ترین بازی های هفته دوم را رقم می زند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- سرمربی تیم ملی والیبال بحرین گفت: مسابقه سختی مقابل چین‌تایپه داشتیم از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم.
ارومیه - کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه مسابقه با هنگ‌کنگ دیدار تدارکاتی برایمان بود، گفت: بازی با این تیم مسابقه راحتی برای ایران بود و پیش بینی می‌کردیم که دیدار سختی نباشد.
برای پرسپولیسی ها بازی هفت دوم برابر تراکتور از نظر حضور چهره های آشنا یک مسابقه خاص بود.
دروازه‌بان تراکتور برای دومین مسابقه متوالی در این فصل ثابت ماند.
رئیس گروه مطالعات دفتر آموزش گردشگری از برگزاری مسابقه استارتاپی گردشگری MICE (جلسات، مشوق‌ها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و رویدادها) از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) خبرداد.
در دو ماه می و ژوئن که تقریبا مصادف با میانه اردیبهشت ماه تا تیر ماه سال 1402 هجری شمسی است، روسیه حاضر به صادرات نفت با 9 دلار پایین تر به چین شده است این در حالی است که ایران نفت خود را با ۱۲ الی ۱۵ دلار تخفیف به ازای هر بشکه به چین صادر کرده است.
جشنواره سالانه قایق اژدها در هنگ کنگ و تایوان جشن گرفته می شود.
هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران روز چهارشنبه با انجام ۵ مسابقه برگزار می‌شود.
فینال جام حذفی فوتبال که صد و یکمین دربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شود در حالی برگزار خواهد شد که نتیجه این مسابقه حتی در برگزار شدن یک دربی دیگر تعیین کننده است.
شاید شنیده باشید که یک سرمربی برای جلوگیری از محرومیت یک ستاره‌ او را پیش از بازی خاص نیمکت‌نشین کرده باشد اما بازی با یک ترکیب کامل در آستانه محرومیت، تفریح پرسپولیس بود!
داور بین‌المللی فوتبال ایران در دو بازی این فصل سه بازیکن پیکان را اخراج کرده است!
گل‌گهر در شرایطی مقابل هوادار متوقف شد، که این مسابقه حواشی خاص خود را داشت.
در هیاهوی دربی، مسابقه پیکان و تراکتور در هفته بیست و هفتم لیگ برتر هم حساسیت‌های خاص خود را دارد.
پلیس چک متوجه شده است که اتومبیل‌های معمولی آن‌ها نمی‌توانند به پای خودرو‌های پر سرعت مجرمان برسند؛ ماشین‌هایی که به‌طور خاص تیونینگ شده‌اند و اغلب برای مسابقه خیابانی غیرقانونی استفاده می‌شوند و در بیشتر مواقع در نهایت از بین می‌روند.
کریستیانو رونالدو به تماشای یک مسابقه بوکس در عربستان نشست.
ورود گلر سوم برزیل به زمین مسابقه، یک رکورد خاص را برای سلسائو به ارمغان آورد.
غیر از مسائل فنی، روانی و بدنی بازیکنان در این برهه که هر کدام به‌صورت مجزا می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد، یک موضوع دیگر هم اهمیت فراوانی دارد و قابل بررسی است؛ اینکه بازیکنان فعلی پرسپولیس چقدر سابقه حضور در این دربی را دارند، در این مسابقه بزرگ و تاریخی چه کرده‌اند یا اصلاً تجربه رقم زدن اتفاقی خاص در این مسابقه را داشته‌اند یا خیر.
آخرین تمرین گل‎‌گهر روز آینده در سیرجان برگزار خواهد شد و سپس این تیم بار دیگر به تهران سفر خواهد کرد.
آندری کراماریچ، ستاره کرواسی، که امشب دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه کانادا کرد در پایان مسابقه گفت چنین بردی برای کرواسی یک اتفاق خاص نیست و نباید بیش از حد شادی کرد.
بازیکنان ایران پس از پیروزی تاریخی برابر ولز شادی خود را به شکلی خاص با هواداران تقسیم کردند.
میلاد سرلک با پشت سر گذاشتن مصدومیت از ناحیه همسترینگ، حالا آماده بازگشت به زمین مسابقه است.
نبرد چهار مدعی در دو مسابقه از هفته هشتم رقابت‌های این هفته لیگ برتر را خاص، حساس و ویژه جلوه می‌دهد.
ایرانسل و مپنا، همزمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران، تفاهم‌نامۀ همکاری در حوزۀ خودروی متصل امضا کردند. ایرانسل، با رونمایی از خدمت خودروی متصل، در این نمایشگاه حضور دارد.
واقعیت‌های میدانی جامعه با این آمارها تفاوت دارد. ممکن است زمان پخش یک برنامه خاص مثل مسابقه فوتبال، سریال یا برنامه ای خاص، صداوسیما توجه مردم را جلب بکند، اما اینکه مردم به این رسانه اعتماد کنند و تماشای آن را در سبد فرهنگی خود قرار بدهند، بعید می‌دانم امروز این طور باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ