دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه من جزو موافقان اقدامات اقتصادی دولت هستم، گفت: قطعاً این جراحی اقتصادی سخت و خطیر خواهد بود، اما باید به زودی انجام می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه ملی پوش شمشیربازی سابر ایران راهی جدول اصلی انفرادی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ شدند.
باهنر گفت: نمی‌شود برای هر مشکلی در کشور رفراندوم برگزار کرد، مثلاً اینکه بنزین گران شود یا نشود، شاید مردم گفتند بنزین مجانی شود! اینکه رهبری انقلاب گفتند برای هرچیز نمی‌توان رفراندوم کرد به معنای مخالفت ایشان با رفراندوم نیست
دو ملی‌پوش شمشیربازی ایران در جدول اصلی رقابت‌های جام جهانی سابر در اسپانیا به رقابت خود ادامه خواهند داد.
طبق اصل ۱۷۷ قانون اساسی، مشخص است کدامیک از بند‌های قانون اساسی قابلیت اصلاح دارد و برخی دیگر از بخش‌های قانون اساسی، هیچ‌وقت نمی‌تواند اصلاح شود و این هم مخصوص ایران نیست. همه نظام‌های دنیا یک‌سری اصول ثابت و لایتغیر دارند؛ بنابراین رفراندوم در یک‌سری زمینه‌ها پیدا می‌شود که منافع مردم در دو طرف باشد و مردم انتخاب کنند. اینکه هر مشکلی در کشور ایجاد می‌شود، یک نفر از رفراندوم سخن بگوید، این مسأله مشخص است که عقل و خرد حاکمیتی ندارد.
رئیس اورژانس بیمارستان باهنر کرمان گفت: متاسفانه وضعیت ریه دکتر پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان مناسب نیست و هموطنان برای بهبودی ایشان دعا کنند.
نماینده بانوی اسکی صحرانوردی ایران موفق شد در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان اسکی صحرانوردی به رتبه هشتم دست پیدا کرده و به فینال راه یابد.
از ملی‌پوش شمشیربازی ایران در جام‌جهانی سابر لهستان تقدیر شد.
ملی‌پوش شمشیربازی ایران به نیمه نهایی جام جهانی سابر لهستان نرسید و در یک‌قدمی کسب مدال متوقف شد.
محمدرضا باهنر در پی انتقاد‌های انجام شده، اظهارات خود را اصلاح کرده و گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته؛ نمی‌شناسد و نخواهد شناخت. اینکه ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم و دشمن خود می‌دانیم کاملا طبیعی است، چون این رژیم اولا؛ یک رژیم جعلی و غاصب است و ثانیا؛ از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنی‌های فراوانی علیه ملت ایران داشته و شهدای زیادی از ما گرفته است. حتی قبل از انقلاب هم در کنار رژیم شاه هر آنچه توانست علیه انقلابیون ایران انجام داد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته؛ نمی‌شناسد و نخواهد شناخت تصریح کرد: اینکه ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم و دشمن خود می‌دانیم کاملا طبیعی است، چون این رژیم اولا یک رژیم جعلی و غاصب است و ثانیا از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنی‌های فراوانی علیه ملت ایران داشته و شهدای زیادی از ما گرفته است. حتی قبل از انقلاب هم در کنار رژیم شاه هر آنچه توانست علیه انقلابیون ایران انجام داد.
محمدرضا باهنر در گفتگویی گفت: حتی من قدری تردید دارم که امام گفته باشند اسرائیل باید از بین برود. یک زمانی هم در شورای دفاع بحث شد که این، موضع نظام جمهوری اسلامی باشد یا نه؟ که حضرت امام (ره) فرمودند بگویید نه، آن طلبه گفته است. چون آن موقع می‌گفتند امام فرموده است صدور انقلاب و در بیرون از کشور، ایران‌هراسی راه انداخته‌ بودند که ایران با توپ و تانک و لشکرکشی می‌خواهد انقلاش را صادر کند. امام توضیح دادند که ما اگر می‌گوییم صدور انقلاب، منظور صدور فرهنگی، اعتقادی، صدور فکری است، نه صدور نظامی.
در آستانه ایام الله دهه فجر و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حرم امام خمینی (ره) یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند. رهبر انقلاب اسلامی سپس با حضور در مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ یاد شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و یاران شهیدشان را گرامی داشتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین بر مزار شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی و تعدادی از شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام و شهدای مدافع سلامت نیز حضور یافتند.
محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: رییس جمهوری که ۲۰میلیون رای می‌آورد، فکر می‌کند به اندازه ۲۰میلیون نفر می‌فهمد! وی افزود: یکی از مشکلات اساسی ساحت سیاسی ما نداشتن چند حزب قدرتمند است. لازمه و ابزار اساسی انتخابات، مردم سالاری و بالا بودن رای مردم، نظام حزبی است. تمام رییس‌جمهورهای ایران دو الی سه ماه مانده به انتخابات اوضاع به طوری رقم خورد که رای آوردند. وقتی کسی رییس‌جمهور می‌شود، باید از یک تشکیلات قدرتمند بیاید و آدم‌های مجرب و عالم همراهش باشند. رییس‌جمهوری باید سیستم را اداره کند، نه اینکه صبح بلند بشود و بر اساس اخبار روز تصمیمی بگیرد یا فرمانی صادر کند.
باهنر گفت: اهمیت جلسات فعالان سیاسی با آقای شمخانی بسیار بالاست، چون من و دیگرانی که به این جلسه دعوت می‌شویم اصلاً فکر نمی‌کنیم که ایشان، خودسرانه آن را برگزار کرده باشد. احتمال قوی می‌دهیم که این جلسه، از سوی حاکمیت تنظیم‌شده و قرار است اصلاحاتی انجام شود.
از دقایقی پیش دو تیم استقلال و نساجی در چارچوب سوپرجام فوتبال ایران در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف یکدیگر رفته‌اند.
این بازی در چارچوب دیدار سوپرجام فوتبال ایران، امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.
مسئولان باشگاه استقلال به بلندبودن چمن ورزشگاه باهنر کرمان انتقاد کردند.
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ دلایل انتخاب ورزشگاه شهید باهنر کرمان برای برگزاری دیدار سوپرجام فوتبال ایران را اعلام کرد.
در حالی که ورزشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان میزبان بازی سوپرجام فوتبال ایران بین استقلال تهران و نساجی قائمشهر معرفی شده که چمن این ورزشگاه در حال ترمیم است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: این واقعیت که شهیدان رجایی و باهنر هنوز برای مردم عزیز و گرامی‌اند، نشان‌دهنده این است که مردم ایران، خادمان مخلص خود را می‌شناسند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان گران‌قدر، رجایی و باهنر، پیامی صادر کرد.
سرانجام با ابلاغ گمرک ایران، نرخ ۴۲۰۰ از محاسبه حقوق ورودی کنار رفت و نرخ ETS (نرخ نزدیک به بازار) جایگزین آن شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹۱ تن از ایشان وخیم است.
غلامعلی رجایی در گفت‌وگویی گفت: آقای هاشمی در بین جناح چپ و راست، موافقین و مخالفینی داشت اما مخالفین آقای هاشمی در حدی نبودند که مانع پیشبرد کارهای ایشان شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ