جواد خیابانی اولین دیدار جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲ را که تیم‌های اکوادور ـ قطر به مصاف هم می‌روند گزارش می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد خیابانی در برنامه خاطره بازی به بیان خاطره‌ای از برد ۶ بر ۰ پرسپولیس مقابل استقلال پرداخته است.
جواد خیابانی در برنامه خاطره بازی قصد داشت از فیلم معروف «شجاع دل» مثال بزند اما با اعتماد بنفس بالا، کلمه «Heart» با تلفظ «هارت» را، «هِرت» یعنی «درد» (Hurt) تلفظ کرد. اشتباهی که از دید کاربران در شبکه‌های مجازی دور نماند.
برنامه خاطره بازی جواد خیابانی بدون هیچ مشکلی از صداوسیما پخش شد تا شایعه ممنوع التصویری این مجری رد شود.
اینروزها در فضای مجازی اخباری در ارتباط با ممنوع التصویری جواد خیابانی پربازدید شده است.
شبکه ورزش سیما برنامه جدیدی را تدارک دیده که از شنبه ۲۴ تیر پخش خواهد شد، برادران عالمی، تهیه کننده این برنامه هستند
جواد خیابانی گزارشگر و مجری با تجربه و خبرساز قرار است با مجموعه جدید ورزشی روی آنتن حضور پیدا کند.
با وجود اصرار جواد خیابانی در جریان دیدار پیکان و پرسپولیس، خودروسازان پایتخت حتی قبل از برگزاری این بازی هم بقایشان قطعی بود.
گزارشگر بازی پرسپولیس پیکان واکنش جالبی به بیننده‌های تلویزیونی این مسابقه نشان داد.
پرسپولیس در این فصل سه بازی در استادیوم آزادی شکست خورده که هر سه بازی را جواد خیابانی گزارش کرده است.
در حالی تلویزیون در فاصله‌ای کوتاه نسبت به‌هم گزارش دو بازی مهم جام حذفی انگلیس را به خیابانی سپرد که در طول جام‌جهانی گزارشگران جوان توانستند عملکرد خوبی از خودشان به جا بگذارند و اکثر آن‌ها نمره قبولی بگیرند.
جواد خیابانی در گفتگویی که همزمان با پخش بازی فینال جام‌جهانی قطر صورت گرفت،‌ به بخشی از حواشی بحث‌برانگیز درباره ایده‌ها و مواضع وایرالش در فضای مجازی، واکنش نشان داد.
جواد خیابانی با گزارش دربی رفت این فصل، تبدیل به دومین رکورددار گزارش بازی پرسپولیس و استقلال شد.
جواد خیابانی در گفتگویی که همزمان با پخش بازی فینال جام‌جهانی قطر صورت گرفت،‌ به بخشی از حواشی بحث‌برانگیز درباره ایده‌ها و مواضع وایرالی شده‌اش در فضای مجازی، واکنش نشان داد.
جواد خیابانی درا دامه اظهارات عجیب و غریبش پیشنهاد داده است که در فینال جام جهانی 4 تیم می توانند وارد شوند و هر کدوم یه ربع یا یک ثلث با همدیگر بازی کنند!
جواد خیابانی گزارشگر با سابقه صدا و سیما ادعای جالبی را درباره بازی ایران و آمریکا مطرح کرد و حالا در آستانه یک چالش جدی قرار دارد.
بعید است تیم ملی ایران در ده سال گذشته دیداری به حساسی بازی امشب با آمریکا را تجربه کرده باشد. دیداری که می‌تواند به مهم‌ترین دستاورد فوتبالی ایران تبدل شود.
دیدار بین تیم‌های ایران و امریکا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود که جواد خیابانی این بازی را در شبکه سه گزارش خواهد کرد.
جواد خیابانی مجری فوتبال در آستانه بازی تاریخی ایران و آمریکا اظهارات جنجالی تازه‌ای مطرح کرده است. او در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: «اگر آمریکا را ببریم مو‌ها و ریش و سبیل‌هایم را از ته می‌زنم!» پس از این اظهارات موجی از تصاویر طنز از این گزارشگر پرحاشیه تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است.
جواد خیابانی مجری فوتبال در آستانه بازی تاریخی ایران و آمریکا اظهارات جنجالی تازه ای مطرح کرده است. او در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: «اگر آمریکا را ببریم موها و ریش و سبیل‌هایم را از ته می‌زنم!»
جواد خیابانی قبل از گزارش بازی پرسپولیس و تراکتور بیماری‌اش را تکذیب کرد.
در شرایطی که در روز‌های اخیر خبری درباره بستری شدن جواد خیابانی در بیمارستان منتشر شده بود، این گزارشگر پیش از شروع بازی پرسپولیس و تراکتور این شایعه را رد کرد.
گیج شدن جواد خیابانی گزارشگر بازی لیورپول و اورتون بعد از گل تایید نشده اورتون توسط داوران را ببینید.
یک‌سری مسائل در آن بازی پیش آمد و پدرم با آقای عبده دعوا کرد و به همان علت هم از باشگاه پرسپولیس بیرون رفت. این یک مساله واقعی است که خود بازیکنان تاج در آن زمان هم می‌دانند، اما نمی‌دانم چرا الان آقای خیابانی به آن پرداخته است!
شاهرخ بیانی صحبت های جالبی در خصوص بازی با هوادار و همچنین حواشی که برای استقلال پیش آمده مطرح می کند‌‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ