با وجود اصرار جواد خیابانی در جریان دیدار پیکان و پرسپولیس، خودروسازان پایتخت حتی قبل از برگزاری این بازی هم بقایشان قطعی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قزوین- دیدار دوستانه تیم فوتبال شمس آذر و پیکان تهران با تساوی و نیمه تمام باقی ماند.
همیشه در گذر زمان این تفال به حافظ است که در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۷ خردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۷ خردادماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
لندکروز J ۷۰ که برای مدل سال ۱۹۸۴ عرضه شد، هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت نشان نمی‌دهد. این خودرو که به عنوان پیکاپ یا شاسی بلند در دسترس است، به دلیل طراحی کلاسیک و طول عمر بسیار، خودرویی محبوب در سراسر جهان باقی مانده است. در استرالیا، سفارشات مدل ۲۰۲۲ این خودرو به دلیل تقاضای زیاد متوقف شد و انتظار نمی‌رود تا پایان سال جاری دوباره برای سفارش بیشتر بازگشایی شود.
مصاف پر حاشیه پیکان – پرسپولیس سرانجام در استادیوم آزادی برگزار شد و پرسپولیس با گل مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی برنده شد و در صدر جدول باقی ماند.
هنوز 5 هزار بلیت برای دیدار حساس پیکان - پرسپولیس در سامانه بلیت فروشی باقی است.
برای اینکه استقلال همچنان در کورس تیم های مدعی قهرمانی باقی بماند، چاره ای جز پیروزی در بازی امروز برابر صنعت نفت ندارد.
شاگردان مجتبی حسینی حریف مشترک پرسپولیس و سپاهان در سه هفته باقی مانده لیگ برتر به شمار می‌رود.
تیم فوتبال مس رفسنجان در 5 هفته باقی مانده علاوه بر سپاهان و استقلال، باید به مصاف مس کرمان، ملوان و پیکان هم برود.
تیم فولاد خوزستان برای اولین دیدار در سال جدید در کرج به مصاف پیکان خواهد رفت.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان با پیروزی برابر پیکان همچنان در کورس تیم های مدعی قهرمانی لیگ برتر باقی ماند.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال در شرایطی علی بای را به عنوان داور مسابقه گل‌گهر و پیکان انتخاب کرده که او طی 9 هفته گذشته هیچ سوتی نزده است.
اهواز- تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برای افزایش شانس بقا در لیگ برتر، سه شنبه با هم پیکار می‌کنند.
استقلال امیدوار است دیدار با پیکان را هم با پیروزی پشت سر بگذارد تا در کورس قهرمانی باقی بماند. البته که کار سختی پیش رو دارد.
وینگر کرمانی مس می گوید هدف گذاری شان بقا در لیگ برتر بعد از سال ها دوری است.
تیم والیبال پیکان تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر زنان به یازدهمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت و در صدر جدول باقی ماند.
در حساس‌ترین دیدار هفته، پیکان موفق به پیروزی برابر پالایش شد و با این نتیجه در صدر جدول باقی ماند، جدال تیم‌های نصر و مس نیز با پیروزی نصر همراه شد تا این تیم به رتبه دوم جدول صعود کند.
پیمان جبلی؛ رئیس سازمان صداوسیما گفت: نظام جمهوری اسلامی از اقتدار، اعتماد به نفس و قدرت بسیار بالایی برخوردار است که اجازه می‌دهد دیدگاه‌های مختلف مطرح شود و این کار هیچ مشکلی برای اقتدار نظام ایجاد نمی‌کند. همین رویکرد نشان‌دهنده اعتماد به نفسی است که نظام به بنای خودش نسبت به رویکرد‌هایش دارد.
فیروز کریمی برای اینکه شرایط خودش و صنعت نفت از این بدتر نشود چاره‌ای جز کسب پیروزی مقابل تیم پیکان به رهبری مجتبی حسینی ندارد.
در روز درخشش پیکان و پیروزی در دوئل مدعی‌ها مقابل مس، پالایش بُرد تا همچنان صدرنشین باقی بماند.
شاگردان مجتبی حسینی که برای پنجمین بازی متوالی در گلزنی ناکام ماندند با این نتیجه ۹ امتیازی شده و با تفاضل گل کمتر نسبت به مس و آلومینیوم در همان رتبه یازدهم باقی ماندند.
مهاجم ازبکستانی پیکان انگیزه زیادی برای مسابقه با استقلال و درخشش در این دیدار خواهد داشت.
مهاجم تازه وارد استقلال در اولین تجربه حضور فیکس در ترکیب این تیم، یک نیمه کم فروغ را پشت سر گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ